Link?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja het HOOLS Ouderen Front komt weer in opstand

Jaap heeft zijn periode van de maand weer.quote:

En Wuytens naar Graafschap. Plus nog wat uit het PSV topic:quote:Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef denthemen het volgende:
Ado, kom eens met roddels.. Wielaert naar Ajax? Manco naar Willem II ?
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Dylan Dog het volgende:
wtf!?
PSV verhuurt Mendez aan LDU Quito
Edison Mendéz speelt de rest van het seizoen voor de kampioen van zijn geboorteland Ecuador. De middenvelder speelde dit seizoen 14 duels, waarin hij niet tot scoren kwam. Zijn voormalige club heeft tevens een optie tot koop bedongen op de 29-jarige Ecuadoriaan.
Danny Koevermans tot het einde van het seizoen naar Everton
Danny Koevermans wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan het Engelse Everton. De tweede club uit Liverpool huurt de aanvaller die bij PSV de laatste wedstrijden niet aan spelen toekwam. Eerder vandaag nam het Braziliaan Jô over van Manchester City. Koevermans scoorde dit seizoen vier maal in de Eredivisie en evenzovaak in de UEFA Champions League.
Erik Pieters tot het einde van het seizoen naar NAC Breda
Linksback Erik Pieters speelt de rest van het seizoen voor NAC Breda. PSV verhuurt de twintigjarige Tielenaar aan NAC Breda, dat door de blessure van Patrick Mtiliga dringend op zoek was naar een linksachter. Pieters kwam dit seizoen over van FC Utrecht, maar speelde onder Huub Stevens slechts 13 wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Pieters is per direct inzetbaar.
PSV-talent voor de rest van het komende seizoen naar FC Den Bosch
Funso Ojo, het jonge talent uit de A1, speelt tot het einde van het volgende seizoen voor streekgenoot FC Den Bosch. De Belgische middenvelder, onlangs toegevoegd aan de A-selectie, wordt anderhalf jaar uitgeleend aan de Bossche club.

Welke ben je geweest dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef toma het volgende:
Denk dat we volgend jaar maar naar een andere centerparcs gaan

Denk dat het meer gaat over wat ze uitgevreten hebbenquote:

Je hebt het toch wel netjes achtergelaten?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef toma het volgende:
Denk dat we volgend jaar maar naar een andere centerparcs gaan

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:25 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Ok... het is dan geen kermis, maar toch.

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:25 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]

Adoquote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef Adothehague het volgende:
geloof mij nou maar, arschavin gaat naar Arsenal....
(als de formaliteiten rondkomen)
(betrouwbare bron)

Moest ze bij dokter Bernard zijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:20 schreef denthemen het volgende:
Net bij de kaakchirurg een verstandskies laten trekken, viel meeKwam Bonnie Stclaire nog tegen
Bij de internist zat ze, en ja.. die gaat ook over je lever

Ik kwam rond half 11 voorbij scheuren toen zag ik haar, toen ik rond 12 uur wegging zat ze nog te wachtenquote:

Dan moest ze nog even ontnuchteren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kwam rond half 11 voorbij scheuren toen zag ik haar, toen ik rond 12 uur wegging zat ze nog te wachten

Had ze beter naar huis kunnen gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan moest ze nog even ontnuchteren.

Grafschaap.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:25 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]

God, ik zie het nu pas.quote:

Ik had het ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:55 schreef sezten het volgende:
[..]
God, ik zie het nu pas.
Na al 10x dat plaatje bekeken te hebben

Heb ik ook volgende periodequote:

Dat klinkt wel geinig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Houniet het volgende:
Lekker gaar Riro.
Ik moet voor een opdracht het hele rapport van Coronel analyseren, daarna een debat aangaan. Wordt wat met al die gasten in me klas.

Kempervennen. Maar ik denk dat ze ons volgend jaar nog wel zullen herkennen, laat ik het daar op houdenquote:

Nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:49 schreef Grulez het volgende:
Is er nog gevoetbald?

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef yvonne het volgende:
Het was weer een leuk avondje foebal:
Rumille, cyberia18, msnk
week weg
Ja dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:46 schreef yvonne het volgende:
longmen, week weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |