quote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ze hadden beter Nijland weg kunnen doen, dat klopt. Maar als hij toch niet speelt kunnen ze hem net zo goed een half jaar uitlenen. En Willem II is een goede club voor hem...
Ja, laten we met twee spitsen spelen en drie zeer aanvallende middenvelder (Amrabat, Dzudzak en Afellay). Dan mag Simons alleen het middenveld dragenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:51 schreef ErikT het volgende:
Donderdag hopelijk met Toivonen en Koef, en zonder Mendez.
Maandag hopelijk Mendez een transfer.
Link?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef cultheld het volgende:
Overigens: Derksen over Toivonen. Wat een pseudo-kenner, zeg.
Precies, aanvallend oogde PSV 'aardig' maar of we nou echt een stap vooruit hebben gezet? Toivonen lijkt op z'n minst 'bruikbaar' maar wat hij echt waard is zal de komende tijd moeten blijken.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:30 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat liep die commentator ontzettend overdreven op Toivonen te geilen zeg. Er werd hem totaal NIETS in de weg gelegd. Zowel bij de zogenaamd briljante loopactie bij z'n doelpunt (hij hoefde niet eens aan te zetten om vrij te komen) als bij de kopbal uit die corner, werd hij gewoon niet gedekt. Maar dat schijnt dan opeens geniaal te zijn.
Zijn doelpunt vond ik ook verder ook niet overtuigend ingeschoten. Passje op Affelay was wel goed.
Zal ongetwijfeld een prima spits zijn, maar op basis van dit soort tegenstand vind ik die euforie wel erg voorbarig.
Oja, gefeliciteerd
Leuk man. Kan ik hem eindelijks wekelijks in actie zien.quote:
Hij was niet echt aan het wegrotten op de bank, want daar zat hij bijna nooitquote:Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Leuk man. Kan ik hem eindelijks wekelijks in actie zien.
Bij PSV zit ie toch maar weg te rotten op de bank en krijgen kneuzen als Lazovic de voorkeur.
Nou ja, waar hij ook zat dan..quote:Op maandag 2 februari 2009 18:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij was niet echt aan het wegrotten op de bank, want daar zat hij bijna nooit
Ja anders quote je de 2de zin ook evenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Leuk man. Kan ik hem eindelijks wekelijks in actie zien.
Bij PSV zit ie toch maar weg te rotten op de bank en krijgen kneuzen als Lazovic de voorkeur.
Volgens mij heb je die er pas later bij gezet, valsspelert.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja anders quote je de 2de zin ook even
Ja kloptquote:Op maandag 2 februari 2009 18:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die er pas later bij gezet, valsspelert.
Had van mij wel gewoon in het weekend gemogen. Bij voorkeur op zaterdagavond natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:43 schreef -SG- het volgende:
Oh trouwens donderdag thuis. Is weer is wat anders
.
Gaan ze nou opeens iedereen verhurenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef cultheld het volgende:
Stijn Wuytens op huurbasis naar De Graafschap: dat is dan weer wél een goede zet van PSV.
Toch maar kijken, ook al heb ik totaal geen zin in zijn kopquote:Op maandag 2 februari 2009 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
Vanavond Rekel te gast bij VI trouwens.
Beetje goede speler dat?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef cultheld het volgende:
Stijn Wuytens op huurbasis naar De Graafschap: dat is dan weer wél een goede zet van PSV.
we of ze?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef GustavFTW het volgende:
PSV moet inderdaad wel oppassen dat ze niet teveel mensen verhuren.
Als we straks last krijgen van blessures zijn ze de lul.
Speelde een erg goed voorbereiding en aan het begin van het seizoen ook wat aardige wedstrijden. Is nog te licht voor een basisplaats, maar kan zeker een goede worden...quote:Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Beetje goede speler dat?
Kan haast niet!
19 jaar, middenvelder, beetje type Bakkal. Zal ook wel eens een doelpuntje meepikken. Leuke speler voor de Graafschap hoor...quote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef Borizzz het volgende:
Ok... wat is t voor iemand. Leeftijd? aanvaller? verdediger? middenvelder? ballenjongen?
Uitgooien kan hij zeker. Is ook heelj belangrijk, zeker met die fans de laatste tijd.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef -SG- het volgende:
Ballenjongen, 12 jaar, kan goed uitgooien.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef -SG- het volgende:
Ballenjongen, 12 jaar, kan goed uitgooien.
We houden geen elf man meer overquote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Dylan Dog het volgende:
wtf!?
PSV verhuurt Mendez aan LDU Quito
Edison Mendéz speelt de rest van het seizoen voor de kampioen van zijn geboorteland Ecuador. De middenvelder speelde dit seizoen 14 duels, waarin hij niet tot scoren kwam. Zijn voormalige club heeft tevens een optie tot koop bedongen op de 29-jarige Ecuadoriaan.
Danny Koevermans tot het einde van het seizoen naar Everton
Danny Koevermans wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan het Engelse Everton. De tweede club uit Liverpool huurt de aanvaller die bij PSV de laatste wedstrijden niet aan spelen toekwam. Eerder vandaag nam het Braziliaan Jô over van Manchester City. Koevermans scoorde dit seizoen vier maal in de Eredivisie en evenzovaak in de UEFA Champions League.
Erik Pieters tot het einde van het seizoen naar NAC Breda
Linksback Erik Pieters speelt de rest van het seizoen voor NAC Breda. PSV verhuurt de twintigjarige Tielenaar aan NAC Breda, dat door de blessure van Patrick Mtiliga dringend op zoek was naar een linksachter. Pieters kwam dit seizoen over van FC Utrecht, maar speelde onder Huub Stevens slechts 13 wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Pieters is per direct inzetbaar.
PSV-talent voor de rest van het komende seizoen naar FC Den Bosch
Funso Ojo, het jonge talent uit de A1, speelt tot het einde van het volgende seizoen voor streekgenoot FC Den Bosch. De Belgische middenvelder, onlangs toegevoegd aan de A-selectie, wordt anderhalf jaar uitgeleend aan de Bossche club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |