http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=201&details=uitslagenuitgebreid&id=21quote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef Brigand het volgende:
Iemand al een .gifje van de laatste goal + actie van Afellay?![]()
van Eindhoven..quote:Op zondag 1 februari 2009 16:56 schreef Barca het volgende:
Beetje jammer die overwinning van Eindhoven. Toch een smet op een mooie zondag.
Inderdaad maar wat is er nu wel goed gegaan dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ADO thuis en Volendam uit, moet te doen zijn?
moet je maar niet meer komen dus..quote:Op zondag 1 februari 2009 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker die 0-3.
Valt me op dat wanneer ik niet aanwezig ben UIT ze de punten pakken-> Utrecht, Graafschap
Ze komen uit Eindhoven. Dat andere is reclame.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
van Eindhoven..Zeg dan 'van Philips'
Een uitkaart voor AZ halen dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker die 0-3.
Valt me op dat wanneer ik niet aanwezig ben UIT ze de punten pakken-> Utrecht, Graafschap
Of het toeval was weet ik niet maar in de rust schalde 'Guus kom naar huus' ook door de speakers in 't stadionquote:
Je weet neem ik aan wel dat Guus ook een band heeft met de Graafschap? (zacht uitgedrukt).quote:Op zondag 1 februari 2009 18:41 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Of het toeval was weet ik niet maar in de rust schalde 'Guus kom naar huus' ook door de speakers in 't stadion![]()
Mooie middag weer.
Spandoek komt anders duidelijk uit het uit-vakquote:Op zondag 1 februari 2009 19:07 schreef noxious het volgende:
[..]
En diezelfde reden zal Reker wel gebruiken als excuus:
"Om Guus geroepen? Nee joh, dat was de Graafschap-aanhang!"
Ja daarom twijfelde ik ook of het toeval wasquote:Op zondag 1 februari 2009 19:07 schreef noxious het volgende:
[..]
Je weet neem ik aan wel dat Guus ook een band heeft met de Graafschap? (zacht uitgedrukt).
Dus dat verklaart een hoop waarom het door de speakers ging in een uit-wedstrijd.
Zoals het hoort. Het seizoen is nog niet voorbij.quote:
Meer details a.u.b.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef GustavFTW het volgende:
Beetje jammer dat ik op het eind nog een aantal graafschap "fans" PSV supporters zag lastig vallen na de wedstrijd.
Jaloers ? Zo makkelijk was het allemaal niet hoor. Die assist met het hoofd was ook aardig. Vond mendez wel waardeloos spelenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:30 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat liep die commentator ontzettend overdreven op Toivonen te geilen zeg. Er werd hem totaal NIETS in de weg gelegd. Zowel bij de zogenaamd briljante loopactie bij z'n doelpunt (hij hoefde niet eens aan te zetten om vrij te komen) als bij de kopbal uit die corner, werd hij gewoon niet gedekt. Maar dat schijnt dan opeens geniaal te zijn.
Zijn doelpunt vond ik ook verder ook niet overtuigend ingeschoten. Passje op Affelay was wel goed.
Zal ongetwijfeld een prima spits zijn, maar op basis van dit soort tegenstand vind ik die euforie wel erg voorbarig.
Oja, gefeliciteerd
Mendez is ook waardeloos. Ik snap niet dat die gast speelt. Heel het seizoen al niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:02 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Jaloers ? Zo makkelijk was het allemaal niet hoor. Die assist met het hoofd was ook aardig. Vond mendez wel waardeloos spelen
En hij was best snelquote:Op zondag 1 februari 2009 22:10 schreef ganzenherder het volgende:
Wat mij het meeste opviel was dat Ola goed functioneerde als aanspeelpunt. In de lucht oogt hij sterk en hij lijkt ook zeer balvast en hij lijkt bovendien de nodige dosis spelinzicht te hebben. Maar eerst maar eens kijken hoe hij functioneert tegen sterkere tegenstanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |