ADO thuis en Volendam uit, moet te doen zijn?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Gewonnen. Volgende wedstrijden ook nog 6 punten. En dan word het weer spannend!
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef ErikT het volgende:
Offtopic: Feyenoord verliest op de valreep
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef ErikT het volgende:
Offtopic: Feyenoord verliest op de valreep
De quotering voor een overwinning van NEC was 1,05?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb mijn toto goed ingevuld
quote:
Jij bent een smet op deze topicsquote:Op zondag 1 februari 2009 16:56 schreef Barca het volgende:
Beetje jammer die overwinning van Eindhoven. Toch een smet op een mooie zondag.
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=201&details=uitslagenuitgebreid&id=21quote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef Brigand het volgende:
Iemand al een .gifje van de laatste goal + actie van Afellay?![]()
van Eindhoven..quote:Op zondag 1 februari 2009 16:56 schreef Barca het volgende:
Beetje jammer die overwinning van Eindhoven. Toch een smet op een mooie zondag.
Inderdaad maar wat is er nu wel goed gegaan dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ADO thuis en Volendam uit, moet te doen zijn?
moet je maar niet meer komen dus..quote:Op zondag 1 februari 2009 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker die 0-3.
Valt me op dat wanneer ik niet aanwezig ben UIT ze de punten pakken-> Utrecht, Graafschap
Ze komen uit Eindhoven. Dat andere is reclame.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
van Eindhoven..Zeg dan 'van Philips'
Een uitkaart voor AZ halen dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker die 0-3.
Valt me op dat wanneer ik niet aanwezig ben UIT ze de punten pakken-> Utrecht, Graafschap
Of het toeval was weet ik niet maar in de rust schalde 'Guus kom naar huus' ook door de speakers in 't stadionquote:
Je weet neem ik aan wel dat Guus ook een band heeft met de Graafschap? (zacht uitgedrukt).quote:Op zondag 1 februari 2009 18:41 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Of het toeval was weet ik niet maar in de rust schalde 'Guus kom naar huus' ook door de speakers in 't stadion![]()
Mooie middag weer.
Spandoek komt anders duidelijk uit het uit-vakquote:Op zondag 1 februari 2009 19:07 schreef noxious het volgende:
[..]
En diezelfde reden zal Reker wel gebruiken als excuus:
"Om Guus geroepen? Nee joh, dat was de Graafschap-aanhang!"
Ja daarom twijfelde ik ook of het toeval wasquote:Op zondag 1 februari 2009 19:07 schreef noxious het volgende:
[..]
Je weet neem ik aan wel dat Guus ook een band heeft met de Graafschap? (zacht uitgedrukt).
Dus dat verklaart een hoop waarom het door de speakers ging in een uit-wedstrijd.
Zoals het hoort. Het seizoen is nog niet voorbij.quote:
Meer details a.u.b.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef GustavFTW het volgende:
Beetje jammer dat ik op het eind nog een aantal graafschap "fans" PSV supporters zag lastig vallen na de wedstrijd.
Jaloers ? Zo makkelijk was het allemaal niet hoor. Die assist met het hoofd was ook aardig. Vond mendez wel waardeloos spelenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:30 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat liep die commentator ontzettend overdreven op Toivonen te geilen zeg. Er werd hem totaal NIETS in de weg gelegd. Zowel bij de zogenaamd briljante loopactie bij z'n doelpunt (hij hoefde niet eens aan te zetten om vrij te komen) als bij de kopbal uit die corner, werd hij gewoon niet gedekt. Maar dat schijnt dan opeens geniaal te zijn.
Zijn doelpunt vond ik ook verder ook niet overtuigend ingeschoten. Passje op Affelay was wel goed.
Zal ongetwijfeld een prima spits zijn, maar op basis van dit soort tegenstand vind ik die euforie wel erg voorbarig.
Oja, gefeliciteerd
Mendez is ook waardeloos. Ik snap niet dat die gast speelt. Heel het seizoen al niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:02 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Jaloers ? Zo makkelijk was het allemaal niet hoor. Die assist met het hoofd was ook aardig. Vond mendez wel waardeloos spelen
En hij was best snelquote:Op zondag 1 februari 2009 22:10 schreef ganzenherder het volgende:
Wat mij het meeste opviel was dat Ola goed functioneerde als aanspeelpunt. In de lucht oogt hij sterk en hij lijkt ook zeer balvast en hij lijkt bovendien de nodige dosis spelinzicht te hebben. Maar eerst maar eens kijken hoe hij functioneert tegen sterkere tegenstanders
Ik dacht dat Koevermans aardig wat doelpunten met het hoofd heeft gescoord toch?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef GustavFTW het volgende:
Viel me ook op hoe sterk Toivonen in de lucht was. Hij is al 1.90m en hij kan ook nog eseens redelijk hoog springen. Kwam vaak een halve meter boven zijn tegenstanders uit.
Dat is weer eseens wat anders dan Koevermans die nooit een kopduel wint.
Jaloersquote:Op zondag 1 februari 2009 22:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Jaloers ? Zo makkelijk was het allemaal niet hoor. Die assist met het hoofd was ook aardig. Vond mendez wel waardeloos spelen
Ach jah, Nederland zit vol met dat tuig. Gewoon opsluiten,martelen en ophangen.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:52 schreef GustavFTW het volgende:
Toen we net in de auto zaten zag ik een groepje graafschap supporters (ong. 10man) een psv supperteers duwen/schoppen/slaan bij het station. Weet verder niet wat de aanleiding was ofzo.
Het waren overigens wel typische 'kutmarokkaantjes' dus het kunnen ook gewoon een stel ettertjes zijn geweest.
Twente is er ook nog.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:12 schreef Prik0 het volgende:
Borst zegt: "PSV wordt 2e, Ajax gaat heel ver terugvallen."
Ik heb eredivisielive zitten te kijken en dit allemaal niet gehoord hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
JaloersHet interesseert me werkelijk geen ene zak.
Ik vond die commentator gewoon een koekwaus, door te doen alsof we met een nieuw wereldwonder te maken hadden. Met van die zinnetjes als: 'Kijk hem eens vrijlopen, typisch Toivonen' en Toivonen blijkt ook sterk in de lucht. Fantastisch vrijgelopen.
Terwijl je in de herhaling gewoon niets bijzonders ziet, behalve een slaperige Graafschapper die enorm staat te schutteren. Bij dat doelpunt ontging me de briljante loopactie volkomen.
Hemel die jongen maar op wanneer hij hetzelfde flikt tegen Twente en AZ.
Hij doelt op het commentaar van Jeroen Gruter tijdens de samenvatting...quote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik heb eredivisielive zitten te kijken en dit allemaal niet gehoord hoorZal dan wel aan mij liggen
Niet gezien. Bij de NOS kwam de commentator zowat klaarquote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb eredivisielive zitten te kijken en dit allemaal niet gehoord hoorZal dan wel aan mij liggen
Een PSVer?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij doelt op het commentaar van Jeroen Gruter tijdens de samenvatting...
Volgens Rob Jansen vertrekt er morgen trouwens een speler naar Engeland (club buiten de top). Ibi misschien?
Don't think so....quote:Op maandag 2 februari 2009 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Leuk, zitten we komend seizoen weer met Koeman opgescheept.
nouquote:Op zondag 1 februari 2009 23:12 schreef Prik0 het volgende:
Lijkt me stug... hij is tijdens de rust in de kleedkamers geweest en hij zat aantekeningen te maken onder de wedstrijdquote:Op maandag 2 februari 2009 08:31 schreef Manu82 het volgende:
Volgens Telegraaf heeft Cocu voorstel PSV afgewezen....
En die zeggen ook:quote:Op maandag 2 februari 2009 08:31 schreef Manu82 het volgende:
quote:PSV heeft summiere signalen gekregen dat een hereniging met verdediger André Ooijer bespreekbaar is. Dat meldt De Telegraaf maandag. De kans dat dit lukt wordt in Eindhoven volgens de ochtendkrant echter niet hoog ingeschat.
Ooijer gaf eerder dit seizoen al aan uit Blackburn te willen vertrekken. "Mijn contract loopt af en dan ben ik aan het eind van het seizoen transfervrij. In principe mag ik vanaf januari gaan praten. Als het aan mijn gezin en mij ligt, keer ik wel weer terug naar Nederland. Maar ik heb echt nog geen idee naar welke club ik eventueel vertrek."
De 34-jarige verdediger is ook onder Sam Allardyce, de opvolger van de eerder dit seizoen ontslagen Paul Ince, een onbetwiste basiskracht. De 46-voudig international, die eerder volop met AZ in verband gebracht werd, kwam tot dusver in negentien competitieduels in actie. Op de eerste speeldag was hij trefzeker tegen Everton (2-3).
De tweeënhalf jaar bij Blackburn zijn Ooijer goed bevallen. "Ik vind het geweldig om in de Premier League te spelen. Het is een groot verschil met wat ik gewend was. Niet alleen qua niveau en snelheid, ook de ambiance in de stadions is indrukwekkend." In het verleden stond de Amsterdammer ook bij FC Volendam en Roda JC onder contract.
quote:Cocu wijst eerste voorstel PSV af
Eindhoven - De toetreding van Phillip Cocu tot de technische staf van PSV is nog niet rond. De ex-international heeft een voorstel gekregen om voor drie jaar tot de staf toe te treden, maar gaat daar niet op in.
De assistent van bondscoach Bert van Marwijk was gisteren nadrukkelijk betrokken bij de voorbereiding op het duel met De Graafschap, maar heeft het dermate druk met zijn job in Zeist en de cursus coach betaald voetbal, dat een parttimefunctie bij de A-ploeg van PSV het hoogst haalbare is.
Logisch ook.. ben allang blij dat hij op parttime basis wil helpen..quote:
Nee.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:03 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV heeft het lek weer boven zonder Stevens?
Nee, zo goed was het gister nou ook weer niet....quote:Op maandag 2 februari 2009 09:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Nou, ik heb wel eens iemand enthousiaster gezien...quote:(Ooijer: ) Maar ik heb echt nog geen idee naar welke club ik eventueel vertrek.
Borst zei: Psv moet zich op de 2e plaats richten, dat is heel wat andersquote:Op zondag 1 februari 2009 23:12 schreef Prik0 het volgende:
Inderdaad. Dat zei ie ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Borst zei: Psv moet zich op de 2e plaats richten, dat is heel wat anders
Dat zei hij ja maar dan zonder Twente...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:25 schreef Manu82 het volgende:
Zei hij niet meer dat Ajax AZ uit het hoofd moest halen en zich meer moest richten op Twente en PSV?
Jezus Jorienquote:Op maandag 2 februari 2009 09:03 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:31 schreef Manu82 het volgende:
quote:Lodeweges: Cocu wil actief worden bij eerste elftal
Tegenover FCUpdate.nl liet Dwight Lodeweges weten dat Philip Cocu besloten heeft actief te willen worden bij het eerste elftal. "Hij moet maandag nog wat plooien gladstrijken. Donderdag als wij tegen ADO Den Haag spelen zit Phillip geloof ik op cursus. Verder zijn er niet zoveel belemmeringen meer. De intentie is dat hij zo veel mogelijk betrokken wordt bij de gang van zaken rond PSV 1." Voor het duel was hij al aanwezig bij de teambespreking en ook in de rust was hij erbij
quote:Amrabat lovend over Lodeweges
In De Pers is Nordin Amrabat lovend over interim-coach Dwight Lodeweges. 'Dwight is heel duidelijk in zijn aanwijzingen en coaching. Het is net als op school: zus en zo moet je het doen. Iedereen weet precies wat zijn taak is. Zo moest ik zo veel mogelijk de één op één met de linksback opzoeken, hem slachten.'
PSV Netwerk
'We spelen aanvallender en agressiever, dat past beter bij deze groep. Hij praatte als assistent al veel met de spelers en hij wist dat wij ook het liefst op deze manier spelen. Als groep hebben wij erg veel vertrouwen in Dwight, wat ons betreft mag hij het seizoen afmaken. Met Dwight redden wij ons wel…'
quote:
Telegraaf: RvC bemoeit zich nu volop met dagelijkse gang van zaken, Ooijer weer in beeld
Volgens De Telegraaf bemoeien de leden van de raad van commissarissen, normaal gesproken slechts een controlerend orgaan, zich nu volop met de dagelijkse gang van zaken. Voorzitter Frits Schuitema zit boven op de zoektocht naar een nieuwe trainer, zo meldt de krant. Zijn collega Wim van der Leegte zou zelfs contact gezocht met Mark van Bommel. De middenvelder van Bayern München heeft ook hem te kennen gegeven op dit moment nog niet terug te willen keren naar zijn oude club. PSV heeft wel summiere signalen gekregen dat een hereniging met André Ooijer bespreekbaar is. De kans dat dit lukt schatten ze in Eindhoven echter niet hoog in.
quote:Jansen: Afellay blijft zeker, Koevermans gevolgd door Engelsen
Zaakwaarnemer Rob Jansen liet tijdens Studio Voetbal weten dat PSV fans niet hoeven te vrezen dat er op de laatste dag van de transfermarkt (maandag) nog risico is dat Afellay vertrekt. Die blijft volgens Jansen 100% zeker tot het einde van het seizoen. Ook gaat hij ervan uit dat een andere pupil van hem bij PSV, Koevermans, het seizoen zeker afmaakt bij PSV. Al wilde hij bij de spits niets bij voorbaat uitsluiten. Koevermans zou gevolgd worden door Engelse clubs. Volgens Jansen is het logisch dat als de situatie van Koevermans bij PSV niet verandert, de Eindhovenaren aan het einde van het seizoen wel willen meewerken aan een oplossing.
|Nou ja, had niet verwacht dat de RvC van Bommel zou bellen.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:50 schreef rubbereend het volgende:
dat van de RVC is toch precies het beeld wat wij ervan ehbben, weinig nieuws dus
Nee, ik had ook verwacht dat ze Reker zouden laten bellen en ondertussen op speaker of via een 2e telefoontoestel zouden meeluisteren en instruerenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
|Nou ja, had niet verwacht dat de RvC van Bommel zou bellen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:19 schreef rubbereend het volgende:
Ik verwacht dat ze op een dag gewoon tegen Reker zeggen... "en oja wil je morgen even de persconferentie even doen, we hebben van Bommel gehaald. Er ligt een A4tje op je bureau waar de belangrijkste punten op staan. Succes"
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:05 schreef Prik0 het volgende:
Goed dat Manco naar Willem II gaat. Kan hij zich samen met vd Eijden klaarstomen voor een basisplaats volgend seizoen.
quote:
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef Manu82 het volgende:
Mooi werkspeeltijd tenminste en hoop dat hij wat laat zien
Ze hadden beter Nijland weg kunnen doen, dat klopt. Maar als hij toch niet speelt kunnen ze hem net zo goed een half jaar uitlenen. En Willem II is een goede club voor hem...quote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef cultheld het volgende:
Manco verhuren. Je beste aanvaller verhuren omdat je hem geen speeltijd bij je eigen elftal durft te geven: alleen bij PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |