quote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ze hadden beter Nijland weg kunnen doen, dat klopt. Maar als hij toch niet speelt kunnen ze hem net zo goed een half jaar uitlenen. En Willem II is een goede club voor hem...
Ja, laten we met twee spitsen spelen en drie zeer aanvallende middenvelder (Amrabat, Dzudzak en Afellay). Dan mag Simons alleen het middenveld dragenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:51 schreef ErikT het volgende:
Donderdag hopelijk met Toivonen en Koef, en zonder Mendez.
Maandag hopelijk Mendez een transfer.
Link?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef cultheld het volgende:
Overigens: Derksen over Toivonen. Wat een pseudo-kenner, zeg.
Precies, aanvallend oogde PSV 'aardig' maar of we nou echt een stap vooruit hebben gezet? Toivonen lijkt op z'n minst 'bruikbaar' maar wat hij echt waard is zal de komende tijd moeten blijken.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:30 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat liep die commentator ontzettend overdreven op Toivonen te geilen zeg. Er werd hem totaal NIETS in de weg gelegd. Zowel bij de zogenaamd briljante loopactie bij z'n doelpunt (hij hoefde niet eens aan te zetten om vrij te komen) als bij de kopbal uit die corner, werd hij gewoon niet gedekt. Maar dat schijnt dan opeens geniaal te zijn.
Zijn doelpunt vond ik ook verder ook niet overtuigend ingeschoten. Passje op Affelay was wel goed.
Zal ongetwijfeld een prima spits zijn, maar op basis van dit soort tegenstand vind ik die euforie wel erg voorbarig.
Oja, gefeliciteerd
Leuk man. Kan ik hem eindelijks wekelijks in actie zien.quote:
Hij was niet echt aan het wegrotten op de bank, want daar zat hij bijna nooitquote:Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Leuk man. Kan ik hem eindelijks wekelijks in actie zien.
Bij PSV zit ie toch maar weg te rotten op de bank en krijgen kneuzen als Lazovic de voorkeur.
Nou ja, waar hij ook zat dan..quote:Op maandag 2 februari 2009 18:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij was niet echt aan het wegrotten op de bank, want daar zat hij bijna nooit
Ja anders quote je de 2de zin ook evenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Leuk man. Kan ik hem eindelijks wekelijks in actie zien.
Bij PSV zit ie toch maar weg te rotten op de bank en krijgen kneuzen als Lazovic de voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |