Zullen we er weer eentje postenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef SCH het volgende:
sjimz is er ook zo'n 1
die zou je persoonlijk uit de schuilkelder trekken. Wat een ongelooflijke matennaaiers
Zou ie er een stijve van krijgen?

Wat ben je toch weer een schattig wijffiequote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef SCH het volgende:
sjimz is er ook zo'n 1
die zou je persoonlijk uit de schuilkelder trekken. Wat een ongelooflijke matennaaiers

Als Sjimz een stijve krijgt, valt hij vooroverquote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef SCH het volgende:
sjimz is er ook zo'n 1

Dan ben ik een tri-podquote:Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Als Sjimz een stijve krijgt, valt hij voorover

quote:

Nee joh.quote:

Die man is ook een lopend wrak. Met al die ijzeren pinnen en platen in zijn lichaam. En zn linkerarm kan hij niet eens strekken vanwege de kilo's goudquote:

En heeft een finale met een gebroken nek gespeeldquote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Die man is ook een lopend wrak. Met al die ijzeren pinnen en platen in zijn lichaam. En zn linkerarm kan hij niet eens strekken vanwege de kilo's goud

Het is hier toch toegankelijk voor iedereen?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef Breach het volgende:
Waarom zitten we eigenlijk hier in dat dooie café en niet in onze eigen slowchat?

Als het nou donkere poten zijn, dan heeft Ray er ook nog wat aanquote:

Er is waarschijnlijk maar 1 lichaamsonderdeel bruinquote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Als het nou donkere poten zijn, dan heeft Ray er ook nog wat aan

quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk maar 1 lichaamsonderdeel bruin

Bestaat dat nog?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef Breach het volgende:
Waarom zitten we eigenlijk hier in dat dooie café en niet in onze eigen slowchat?

Ik heb vandaag echt heerlijk zitten schijten op m'n werk, maar wc-papier was op.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk maar 1 lichaamsonderdeel bruin

Wat is het verschil tussen een Duitser en een SCH'er?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb vandaag echt heerlijk zitten schijten op m'n werk, maar wc-papier was op.
Dus ja, dat kan wel kloppen!

Ik blijf niet F5-enquote:Op maandag 2 februari 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Duitser en een SCH'er?

quote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een Duitser Poept in het Ruhrgebied en een SCH'er roert in het Poepgebied.

Die was pas bij De Slimste Mens Ter Wereldquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef sjimz het volgende:
[..]

Bernd Trautman brak zijn nek in de FA-cup finale en speelde de wedstrijd uit.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
En heeft een finale met een gebroken nek gespeeld

[..]

Jij moet het weer over sex hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erin mot ie Ole, erin, je mot er niet op gaan zitten, hoe vaak moet ik het je nog uitliggen

Wat dacht jij er dan bij?quote:

[..]

Jezusmina, die had ik lang niet gehoord zegquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef sjimz het volgende:
[..]

Ik hoorde hem voor het eerst.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezusmina, die had ik lang niet gehoord zeg

Volgens mij ergens begin jaren 70 op de middelbare school voor het laatst gehoord.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
Jezusmina, die had ik lang niet gehoord zeg

Ik ben de eerste en de laatste homo in jouw leven lieverdquote:Op maandag 2 februari 2009 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem voor het eerst.
Maar ik ben dan ook hetero.

Weet je zeker dat het de jaren 30 niet waren Paul..?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij ergens begin jaren 70 op de middelbare school voor het laatst gehoord.

Ik hoop ouder te worden SCHquote:Op maandag 2 februari 2009 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben de eerste en de laatste homo in jouw leven lieverd

Nee, Jan-Willem/knul.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Breach het volgende:
Weet je zeker dat het de jaren 30 niet waren Paul..?

Hij bedoelt 1870.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de jaren 30 niet waren Paul..?

Dus je twijfelt.. Geeft niet hoor, Paul. Verstand komt met de jaren, en je geheugen verdwijnt er mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |