Er is waarschijnlijk maar 1 lichaamsonderdeel bruinquote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Als het nou donkere poten zijn, dan heeft Ray er ook nog wat aan
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk maar 1 lichaamsonderdeel bruin
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef Breach het volgende:
Waarom zitten we eigenlijk hier in dat dooie café en niet in onze eigen slowchat?
Ik heb vandaag echt heerlijk zitten schijten op m'n werk, maar wc-papier was op.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk maar 1 lichaamsonderdeel bruin
Wat is het verschil tussen een Duitser en een SCH'er?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb vandaag echt heerlijk zitten schijten op m'n werk, maar wc-papier was op.
Dus ja, dat kan wel kloppen!
Ik blijf niet F5-enquote:Op maandag 2 februari 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Duitser en een SCH'er?
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een Duitser Poept in het Ruhrgebied en een SCH'er roert in het Poepgebied.
Die was pas bij De Slimste Mens Ter Wereldquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bernd Trautman brak zijn nek in de FA-cup finale en speelde de wedstrijd uit.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
En heeft een finale met een gebroken nek gespeeld
[..]
Jij moet het weer over sex hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erin mot ie Ole, erin, je mot er niet op gaan zitten, hoe vaak moet ik het je nog uitliggen
Wat dacht jij er dan bij?quote:
[..]
Jezusmina, die had ik lang niet gehoord zegquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoorde hem voor het eerst.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezusmina, die had ik lang niet gehoord zeg
Volgens mij ergens begin jaren 70 op de middelbare school voor het laatst gehoord.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
Jezusmina, die had ik lang niet gehoord zeg
Ik ben de eerste en de laatste homo in jouw leven lieverdquote:Op maandag 2 februari 2009 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem voor het eerst.
Maar ik ben dan ook hetero.
Weet je zeker dat het de jaren 30 niet waren Paul..?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij ergens begin jaren 70 op de middelbare school voor het laatst gehoord.
Ik hoop ouder te worden SCHquote:Op maandag 2 februari 2009 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben de eerste en de laatste homo in jouw leven lieverd
Nee, Jan-Willem/knul.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Breach het volgende:
Weet je zeker dat het de jaren 30 niet waren Paul..?
Hij bedoelt 1870.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de jaren 30 niet waren Paul..?
Dus je twijfelt.. Geeft niet hoor, Paul. Verstand komt met de jaren, en je geheugen verdwijnt er mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |