Ja hoorquote:

Denk dat hij gewoon niet 100% is..quote:Op maandag 2 februari 2009 16:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja hoor.
Wat heeft Lindgren nu weer misdaan?
Krijg lekker de tyfus.

Dat mag ik toch hopen ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon niet 100% is..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marcel_Pannekoekquote:Op maandag 2 februari 2009 16:55 schreef w00h00 het volgende:
Misschien dat er vandaag nog wel een hele grote aankoop gepresenteerd gaat worden die ons naar het kampioenschap schiet. jammer genoeg heeft Charisteas vandaag al een club gevonden.

Ik denk dat vermeer in de spits gaatquote:Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die "pannekoek" Gabri ofzo op de bank zet

Hij leverde wel erg veel ballen in hoor. Opbouwend was het echt slecht. En de keuze tussen Lindgren en Anita is natuurlijk snel gemaakt. Begin dan gewoon met Lindgren om te zien hoe lang hij het volhoudt in plaats van deze onzin.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ach zo slecht was hij niet zaterdag

moeten ze hem op z'n minst gewoon in laten vallen..quote:Op maandag 2 februari 2009 16:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon niet 100% is..

We gaan met 2,5 verdedigers spelen? En onze Belgen flikker je eruit??quote:Op maandag 2 februari 2009 19:03 schreef Barca het volgende:
De juiste elf? Vermeer, Van der Wiel, Wielaert, Gabri, Emanuelson; Enoh, Aisatti / De Jong, Lindgren; Suarez, Cvitanich en Sulejmani.

Bodul legt ze er de laatste tijd wel heel makkelijk in zeg.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Silenus het volgende:
Ik wacht met smart op de nieuwste vlijmscherpe column van Barca, waarin hij ongetwijfeld weer met pakkende oneliners en catchy woordgrapjes komt. Zo noemt hij 'Van Basten' constant Bassie, haha, dan lig ik telkens in een deuk. Dus.
Jong Ajax - Jong Willem II staat nu 1-0, doelpunt Bodul.

Vergeet zijn coole rapteksten niet op zijn site.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Silenus het volgende:
Ik wacht met smart op de nieuwste vlijmscherpe column van Barca, waarin hij ongetwijfeld weer met pakkende oneliners en catchy woordgrapjes komt. Zo noemt hij 'Van Basten' constant Bassie, haha, dan lig ik telkens in een deuk. Dus.
Jong Ajax - Jong Willem II staat nu 1-0, doelpunt Bodul.

Dat zeg ik niet, maar hij scoort wel heel makkelijk. Volgend seizoen toch maar eens rustig gaan brengen die gozer.quote:

Mee eens. M'n reactie was ook niet zozeer op jou gericht, maar op die hele horde die laatst riep om Bodul toen er wat probleempjes waren. Onder meer rond Groningen-uit.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar hij scoort wel heel makkelijk. Volgend seizoen toch maar eens rustig gaan brengen die gozer.

quote:Na de loopoefening werden verschillende spelsituaties nog eens doorgenomen. Daarbij nam de waarschijnlijke basiself voor het duel met de Tukkers het op tegen de reserves waarbij ook Rob Witschge en Dennis Gentenaar als veldspelers in actie kwamen. Het spel werd door Marco van Basten meer dan eens stilgelegd om bepaalde spelsituaties nog eens door te nemen en de goede óf foute keuzes te bespreken.
Na enige tijd verkasten de aanval en de reserves richting het andere veld om daar Kenneth Vermeer onder vuur te nemen middels verschillende afrondingsoefeningen. Terwijl de doelman onder luid gejuich meer dan eens de bal uit zijn doel moest vissen, ging de 'basis' verder met tactische oefeningen op een half veld. Essentieel daarbij was de opbouw via keeper Maarten Stekelenburg en centrale verdediger Jan Vertonghen.

jou sigquote:Op maandag 2 februari 2009 19:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mee eens. M'n reactie was ook niet zozeer op jou gericht, maar op die hele horde die laatst riep om Bodul toen er wat probleempjes waren. Onder meer rond Groningen-uit.

http://www.vi.nl/NieuwsItem/AjaxenBarcelonaonderhandelen.htmquote:EXCLUSIEF
Ajax en Barcelona onderhandelen over transfer Suárez
Spaanse media melden maandagavond dat Luis Suárez de overstap zal maken naar Barcelona. Direct na het bekend worden van het nieuws meldt Ajax dat er nog geen overeenkomst is, maar er wordt wel gesproken. De verwachting is dat het vanavond nog rond zal komen. Frank Demouge zal Suárez moeten opvolgen mocht het tot een transfer komen

Ja, die Belgjes maken toch niks klaar. Met Gabri een versterking op het middenveld en met Urby wat meer aanvallende kwaliteiten in de verdediging. Daarmee meer aansluiting van de verdediging op het middenveld, én de mogelijkheid voor de middenvelders op dichter op de spitsen te spelen zodat die niet zo veel op een eiland staan.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
We gaan met 2,5 verdedigers spelen? En onze Belgen flikker je eruit??
En dan Van Basten beschuldigen
Wat een verrassing. Voor Barca een investering in de breedte. Een basisplaats zie ik zo 1, 2, 3 niet weggelegd voor Luis. Het spel van Barca ligt hem denk ik beter dan het spel van Ajax. (Bij Barca natuurlijk betere spelers om zich heen.)quote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsItem/AjaxenBarcelonaonderhandelen.htm
NOOOOOOOOOOOOO

quote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOO

Dat ze jou niet hebben gevraagt voor Ajax...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, die Belgjes maken toch niks klaar. Met Gabri een versterking op het middenveld en met Urby wat meer aanvallende kwaliteiten in de verdediging. Daarmee meer aansluiting van de verdediging op het middenveld, én de mogelijkheid voor de middenvelders op dichter op de spitsen te spelen zodat die niet zo veel op een eiland staan.

Of Pranjic, Beerens, Sibon, Elia.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef Cavalier1 het volgende:
Snel nog even Koevernams kopen was slim geweest denk ik. Precies wat wat we voorin missen.

psst, er staat een fout in: Luis Suarázquote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOO

Anita op het middenveld vind ik ook wel ok. We hebben niemand anders op het moment, dus het moet maar.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:45 schreef Radegast het volgende:
Vertonghen centraal ipv Vermaelen.Dat scheelt al een hoop.
En Anita op het middenveld vind ik prima.

Ik zal Johan mailenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef jna het volgende:
[..]
psst, er staat een fout in: Luis Suaráz

Ik zou lindgren opstellen en dan maar 60 minuten ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lindgren is ook nog niet helemaal fit. Dus dan Anita maar opstellen.

Koevermans vind ik het perfecte type spits die we missen. Voor de rest hoeft er niks bij vind ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Of Pranjic, Beerens, Sibon, Elia.
Ach ... je kan wel iedereen willen kopen maar allemaal goede spelers vormen nog geen goed team.

Is onzin, je kan een geblesseerde speler niet opstellen zie Sulejmani. Gewoon met een fitte speler starten.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou lindgren opstellen en dan maar 60 minuten ofzo

quote:Het is rond, na een hectische week hebben Ajax, NEC en John Goossens zojuist de nodige handtekeningen gezet onder een contract dat de linker vleugelspeer voor 3,5 jaar aan NEC verbindt. "Ik ben er heel blij mee", zegt een uitgelaten Goossens exclusief tegen highlow.nl. "Ik heb ook een boodcshap voor de supporters van Ajax: tot over twee jaar in het eerste, want dan ben ik terug!"

Demouge doet t gewoon goed hoor dit seizoen. Plus dat Suarez de laatste paar weken ook niet echt goed speelt.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef Schanulleke het volgende:
Als Suarez nu inderdaad weggaat voor Demouge dan is de hoop wel redelijk vervlogen.
Tot die tijd geloof ik voorlopig niet dat het kampioenschap al bekeken is.

quote:

Ik weet wel bijna zeker dat er een terugkoopclausule inzit. Denk ook dat Twente daar over viel.quote:

Met de kans op een nog grotere blessure? Nee, laat hem eerst maar helemaal fit worden. Anita kan prima spelen daar.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou lindgren opstellen en dan maar 60 minuten ofzo

Wat is het nou? Geblesseerd of nog niet helemaal fit?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is onzin, je kan een geblesseerde speler niet opstellen zie Sulejmani. Gewoon met een fitte speler starten.

Klik ook even de linkquote:Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef Schanulleke het volgende:
Als Suarez nu inderdaad weggaat voor Demouge dan is de hoop wel redelijk vervlogen.
Tot die tijd geloof ik voorlopig niet dat het kampioenschap al bekeken is.

Koef is inderdaad een nuttig type spits. Beetje a la Sibon maar dan jonger, completer en beter.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Koevermans vind ik het perfecte type spits die we missen. Voor de rest hoeft er niks bij vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |