Ik heb er wel zin in, omdat er gewoon gewonnen gaat worden. Ik hoop echt ontzettend op een leuke wedstrijd, daar hebben we er dit seizoen nog veel te weinig van gehad.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb eigenlijk best zin in morgen. Lekker weer in de kou, lekker weer treinaansluitingen missen, weer een hoop belachelijk gezeik om me heen over alles en iedereen.
En dit keer wel drie punten.
Alleen Ajax-PSV en HSV-Ajax kan ik me over een paar jaar nog herinneren, de rest nauwelijks meer. Zo'n 3-0 tegen ADO, daar kan ik ook niet echt warm of koud van worden. Laten we het erop houden dat ik een paar keer erg warm ben geworden (PSV thuis, HSV, Twente en NEC uit) en een paar keer ijs- en ijskoud, met Heerenveen-uit, en Heerenveen-thuis als absoluut dieptepunt. (Zeg maar 0 Kelvin)quote:Op maandag 2 februari 2009 14:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tegen Roda werd er goed gevoetbald en alleen tegen Sparta en PSV werden er veel goals gescoord. De rest vond ik qua spel weinig aan, al wonnen we wel een aantal keren met 3-0.
Tjeh, een halve links- of rechtsbuiten van jullie is al meer waard dan onze complete begrotingquote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gelukkig beseffen een hoop clubs dat ook niet, en laten we dat maar zo houden. "Punten bij Ajax pakken zijn bonuspunten, vooraf reken je nergens op, je houdt rekening met een nederlaag", etc. etc. Een wijs man zei ooit eens "Met zo'n houding blíjf je zwakzinnig", en zo wordt het ook weer een 4-1 of iets wat daarop lijkt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:02 schreef Luni het volgende:
Het voetbal van het afgelopen weekeinde heb ik vanwege mijn tripje niet kunnen zien, daarom beperk ik me hier tot twee opvallende zaken van de dagen daarvoor. Zo zag ik dat Marco van Basten een boete heeft gekregen omdat hij tegen FC Groningen het veld was opgelopen. Het doet me deugd dat Marco nu ook eens ontdekt hoe het met het niveau van een deel van de arbitrage is gesteld en wat dat voor impact op een clubtrainer kan hebben.
Hun fouten bepalen mede hoe lekker je in je dug out zit of juist niet. Vorig seizoen, toen hij nog bondscoach was, had ik een zelfde akkefietje in onze thuiswedstrijd tegen Heerenveen en ook ik kreeg een boete.
Een paar dagen later zei Marco in een televisieprogramma dat hij niet begreep waarom ik me druk had gemaakt en dat we in Nederland uitstekende scheidsrechters hebben. Hij mocht dat uiteraard zeggen, maar ik vond dat toen geen collegiale opmerking van de bondscoach.
Ik ben daarom nu blij dat de trainer van Ajax de toenmalige trainer van FC Utrecht achteraf beter begrijpt.
Willem
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:10 schreef Fortitudo het volgende:
het zal wel 1-1 worden komende wedstrijd
Nope. In eerste instantie zou ik wel gaan, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Wat later weer gevraagd om te gaan, maar toen had ik al aangegeven die middag/ begin v/d avond te werken.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Damzkieee, Blawh, komen jullie wel efkes kiek'n morgen?
Tegen Vitesse er gewoon weer bij.quote:Thomas Vermaelen ontbreekt dinsdag in de thuiswedstrijd van Ajax tegen Heracles Almelo. De verdediger is maandag door de KNVB voor één duel geschorst naar aanleiding van zijn rode kaart van afgelopen zaterdag tegen SC Heerenveen.
Een steward dacht ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is die kneus die gaat zeggen "Het is maar een spelletje?"
Zaterdag stuurde ik nog sms'jes met 'kutclub', maar je blijft er toch van houden he.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:57 schreef _Mike_ het volgende:
En morgen zit ik toch gewoon weer in de tyfus trein naar Amsterdam...
Mooi hequote:Op maandag 2 februari 2009 16:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zaterdag stuurde ik nog sms'jes met 'kutclub', maar je blijft er toch van houden he.
Ik ben jarig morgenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:57 schreef _Mike_ het volgende:
En morgen zit ik toch gewoon weer in de tyfus trein naar Amsterdam...
Herkenbaar jaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zaterdag stuurde ik nog sms'jes met 'kutclub', maar je blijft er toch van houden he.
quote:Afgaande op de laatste training voor de wedstrijd speelt Ajax woensdag weer met Vurnon Anita op het middenveld. De kleine middenvelder speelde tijdens een partijvorm in de ‘basisploeg’.
Rasmus Lindgren was middenvelder bij de ‘reserves’. In de verdediging neemt Jan Vertonghen de plaats in van de geschorste Thomas Vermaelen. Vertonghen keert terug in de basis na een schorsing van een wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |