ADO is zelfs beter want ADO won van AZ en Ajax niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:53 schreef Adothehague het volgende:
Is het nog een beetje gezellig hier na gisteravond?
Ik hoop het wel zeg.
ADO en Ajax zijn even goed, beide 2-2 gelijk gespeeld tegen Heracles Almelo in een paar weken tijd.
Hehe, ik moest lachen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen laptop hebben.![]()
[ afbeelding ]
Alles wat met het (CBS) Centraal bureau voor statistiek te maken heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:57 schreef denthemen het volgende:
Riro, wat voor soort dingen moet je leren voor statistiek?
Hypothesetoetsen. Dus kritieke waarden, overschrijdingskansen, betrouwbaarheid en nog een hele hoop meer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:57 schreef denthemen het volgende:
Riro, wat voor soort dingen moet je leren voor statistiek?
Lag hij ook constant op de grond?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:33 schreef koningdavid het volgende:
Professor die ik vandaag interviewde zou echt de vader van Suarez kunnen zijn, hij leek echt sprekend. Bizar.
Altijd, ik wil nog wel wat sappige roddels horen uit je duim bronnenlijstquote:
Het leek alsof hij de hele tijd buiten spel stondquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lag hij ook constant op de grond?
Je had de verkeerde PI bij je post. Het had deze moeten zijn:quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lag hij ook constant op de grond?
Als ik me Sjimz inbeeld dan zie ik sowieso alleen ditquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je had de verkeerde PI bij je post. Het had deze moeten zijn: [ afbeelding ]
sorryquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je had de verkeerde PI bij je post. Het had deze moeten zijn: [ afbeelding ]
Het was dus gezellig gister?quote:
Ik vroeg het tochquote:
Hij deed het ook niet bepaald verkapt zeg maarquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:41 schreef sjimz het volgende:
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
Ok.quote:
En VBL dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo. Dagje Spaans ook weer gehad. Zo maar eens koken en lekker op de bank hangen met
.
Ik denk van wel. Nou ja, hopen..quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zal niemand dood aan gaan denk ik.
Speculatietopic?quote:
Je mag trouwens weleens wat aardiger tegen hem doenquote:
Ik mag hem niet en ik zal hem nooit mogenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Je mag trouwens weleens wat aardiger tegen hem doen
Je moet nog even wachten hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |