Wat een dolle jongen ben je toch!!1quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Slotje!
3 dagen ditmaal, maandag vrijquote:
Dolle Hendrik idd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een dolle jongen ben je toch!!1
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:13 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Om koningdavid tevreden te houden.
Zijn flinke druiventrossen hoor!
quote:
Oeh, even googlen dan maar..quote:Op zondag 1 februari 2009 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Keeley Hazell, te bewonderen in meerdere voetbaltenues.
Lelijke tepels.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Keeley Hazell, te bewonderen in meerdere voetbaltenues.
Die is briljant. Vooral ook die man links ervan.quote:
Wat een debiel zeg. Zulke gasten moet je gewoon de boete laten betalen die de club krijgt. Want De Graafschap is hier weer de dupe van.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)8825x_graafschap-psv
Wat een volk komt er toch ook in voetbalstadionsquote:Op zondag 1 februari 2009 17:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat een debiel zeg. Zulke gasten moet je gewoon de boete laten betalen die de club krijgt. Want De Graafschap is hier weer de dupe van.
Idd, voetbalsupportersquote:Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat een volk komt er toch ook in voetbalstadions
Ja, heb best vaak dat ik post-> een foutmelding krijg-> het verhaal opnieuw kan typen.quote:
Ja. Veel foutmeldingen enzo.quote:
Vreemd dat jouw post wel erdoor is gekomen dan.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is alleen bij kwalitatief onwaardige posts.
quote:Na een intrapoefening met keepertrainer Patrick Lodewijks dacht de goalie van de Rotterdammers 'leuk' te zijn door een bal hard over de grond richting zijn aanvoerder te trappen. Die kon de inzet niet meer ontwijken en greep meteen gebarend naar zijn enkel.
Te makkelijk, zelfs voor jouquote:Op zondag 1 februari 2009 20:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vreemd dat jouw post wel erdoor is gekomen dan.
"Ficken" betekent "Hallo", dus begin daar maar mee.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef koningdavid het volgende:
Morgen een interview met een Duitse professor. En het enige Duits dat ik kan is "Du hast der Krieg verloren."
Gelukkig schijnt ze een beetje Nederlands te praten.
quote:
quote:
quote:
wtf welke mongool is dat?quote:
Bosingwa.quote:
het was het opblijven waard.quote:
Waarom held?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef sezten het volgende:
Bosingwa held!
Gordon hoezo doe je niet meer mee met de onderschriften competitie?
Ja die wint welquote:Op maandag 2 februari 2009 11:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom held?
En ik geef Breach zo de kans om te winnen, als 'ie nog meedoet.
Wat een kneus. Wat voor kaart kreeg 'ie?quote:
Geen.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een kneus. Wat voor kaart kreeg 'ie?
Ik mag vrijdag eindelijk weerquote:Op maandag 2 februari 2009 11:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanavond trouwens zaalvoetballen
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Ajax verloren, na het stappen zaterdag per ongeluk de trein naar Eindhoven gepakt waar ik 3,5 in de vrieskou heb moeten wachten op de trein terug en m'n computerscherm heeft het loodje alsnog gelegd na de reis vanuit Tsjechie,
Kutweekend.
Wat is Eindhoven een kutstad.quote:
Wtf gebeurd daar echt.quote:
En lelijk ookquote:
Geraakt door de bliksem, wat voor stoere koe ben je dan.quote:
Lekkere melk zal dat gevenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geraakt door de bliksem, wat voor stoere koe ben je dan.![]()
Ik vind het wel licht erotisch als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is gewoon een foto van jou hoor.
Zo sta je ook in de FB tekening.
Licht erotisch? Fucking geil gek.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind het wel licht erotisch als ik eerlijk ben.
Ik ben dol op smoked beef!quote:
Daar heb je dan wel gelijk in.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is gewoon een foto van jou hoor.
Zo sta je ook in de FB tekening.
Dit gebeurt wel vaker. Als de hersenen een zwelling oplopen ( door bijvoorbeeld een harde klap tegen de schedel of in dit geval een val op het hoofd). Dan kan een mens gewoon letterlijk even de weg kwijt zijn.quote:
Toch vind ik het gewoon echt zo raar. Die bewegingen en vooral die sprong naar achter in het begin toen zat ik echt van wtfquote:Op maandag 2 februari 2009 18:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Dit gebeurt wel vaker. Als de hersenen een zwelling oplopen ( door bijvoorbeeld een harde klap tegen de schedel of in dit geval een val op het hoofd). Dan kan een mens gewoon letterlijk even de weg kwijt zijn.
Ik heb beelden gezien van een bokser die een keiharde KO kreeg te verwerken en binnen enkele seconden weer bij kennis was en een warming up ging doen. En iedereen zei hem dat de partij voorbij was maar hij leefde even in een eigen wereld. Dit is denk ik niet anders. Al ziet het er raar uit en zullen sommigen het uitleggen zoals de titel van het filmpje.
Jij laat zeker ook altijd de deur open..quote:Op maandag 2 februari 2009 15:53 schreef koningdavid het volgende:
Kom je thuis vanuit de kou, is de fukking verwarming ermee gekapt. 13,5 graad in huis. [ afbeelding ]
Ja, Japie en Paul zijn er klaar voorquote:
Ja het HOOLS Ouderen Front komt weer in opstandquote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, Japie en Paul zijn er klaar voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |