Zou potdomme tijd wordenquote:
Ik heb alleen maar wat plaatjes toegevoegd...quote:Op zondag 1 februari 2009 14:05 schreef _Administr8or_ het volgende:
Mooie openingspost!
verkapte TVP.
Dat is dus vanaf 2010quote:Op maandag 2 februari 2009 18:50 schreef Ruder het volgende:
Fratsman je je post is niet meer up to date
Venlo heeft 104.000 inwoners sinds dat de gemeente Arcen en Velden erbij hoort
Vrijdag was het trouwens wel gezellig in de stad, als was Maastricht op donderdag wel nog vele malen leuker
Maastricht is op donderdagavond over het algemeen enorm gezellig!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:50 schreef Ruder het volgende:
Fratsman je je post is niet meer up to date
Venlo heeft 104.000 inwoners sinds dat de gemeente Arcen en Velden erbij hoort
Vrijdag was het trouwens wel gezellig in de stad, als was Maastricht op donderdag wel nog vele malen leuker
Ja weet ik, ga donderdag weerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Maastricht is op donderdagavond over het algemeen enorm gezellig!
Ga je weg bij de FRS?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:01 schreef fratsman het volgende:
hehe, na 2 dagen Belgie, weer terug in Venlo. Altijd blij als ik weer het station inrol.Als iemand wilt weten wat ik daar gedaan heb, er opent 28 februari een nieuwe winkel in de Klaasstraat...
![]()
Ik ben niet zo bekend met de kroegnamen daar.quote:Ik misschien ook!
Welke kroeg zit je?
Zondag moet ik er weer heen! Optoch van ut Ven!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:30 schreef Lijst13 het volgende:
WTF! buurtschap 't-Ven. Het is nog altijd de hoofdstad van Venlo geweest
De Feesfebrik is echt zo enorm fout. Daar is heel kamp Maastricht vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:55 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ga je weg bij de FRS?
Over het station gesproken, wat een hel met de fietsen zeg! echt niet meer normaal.
Volgens mij is Venlo de enige stad waar dit zo belabberd geregeld is (zelfs bij Amsterdam CS is dit minder dramatisch) een groot fietsendoolhof nu bij ons.
[..]
Ik ben niet zo bekend met de kroegnamen daar.
Van vorige week donderdag kan ik me alleen de unie en de Feesfabrik nog herinneren![]()
Sorry dat ik je voor ben geweest!quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:33 schreef fratsman het volgende:
Voor al uw Venlose nieuwtjes, weetjes en roddels; Quriuz.com.
Maar inderdaad. Ik ga werken bij Gamemania. Ben sinds vorige week weg bij FRS. Afgelopen 2 dagen intro gehad, en ik heb er zin in!
Begint met ruu en eindigd op een tquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:19 schreef fratsman het volgende:
Tarik is nu filiaalleider, Cris gaat met mij mee naar Gamemania. En games is een groeimarkt dus op een gegeven moment blijven de beste over.
En wie ben jij dan eens eigenlijk?
Is dit dan een kloon van je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:26 schreef Ruder het volgende:
[..]
Begint met ruu en eindigd op een t
Vanavond Mestreech!!! (maar eerst werken)
die doet het niet meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Is dit dan een kloon van je?Je was toch eerst RuutR?
Alla was wel fout maarre heb daar met een meisje gedanst enzo (ja rest is privéquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:13 schreef Mss het volgende:
Alla
Feesfebrik
De rest is leuk hoor, maar dat zijn twee van de 3 meest foute tenten in Mestreech
Ben daar trouwens al eeuwig niet meer uitgeweest.
quote:
jij houdt toch anders wel van sabbelen?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:02 schreef fratsman het volgende:
Nee, ben niet naar de Sabbel geweest. Bavaria bier, dat zou geheid koppijn worden morgen.
Ja, het station is praktisch onbereikbaarquote:Op maandag 9 februari 2009 19:22 schreef Ruder het volgende:
[..]
jij houdt toch anders wel van sabbelen?
Venlo is trouwens wel drama op het moment met al die werkzaamheden.
Dat wordt lachen inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, het station is praktisch onbereikbaar.
Hoe willen ze dat doen als de zoepkoeltrein aankomt, iedereen in optocht dwars over de rotone laten gaan
?
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef Ruder het volgende:
[..]
Dat wordt lachen inderdaad.
Ik erger me kapot aan alle wegwerkzaamheden. Zelfs Eindhoven is wat dat betreft nog heilig vergeleken met Venlo.
Ff wat anders hoe heet die zanger van dat nummer Rauw Rauw is lust dich rauw (komt volgens mij uit Belfeld of Reuver)
Echt hatelijk ja ik ga me er met de dag mee aan ergeren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:40 schreef fratsman het volgende:
Godverdomme, Keulsepoort is ook al dicht. In tegengestelde richting 's ochtends over de rotonde is niet tof!
Klopt jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:40 schreef fratsman het volgende:
Godverdomme, Keulsepoort is ook al dicht. In tegengestelde richting 's ochtends over de rotonde is niet tof!
Er is er weer eentje neergepopt. een Pooier dit keer. maar niet dodelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef fratsman het volgende:
Wat is er gisteravond bij jou in de straat gebeurd, Ruder?
Het is wel in het nieuws de laatste tijd, dat Q4...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef Ruder het volgende:
[..]
Er is er weer eentje neergepopt. een Pooier dit keer. maar niet dodelijk.
Een paar vrienden belde mij erover maar ik was gewoon veilig op stap in Den Bosch, dus heb niks gehoord
Vandaag waren ze trouwens de Maas na aan het bootsen bij het station. echt irritant, het hele stationsplein stond blank.
Nog één keer zoiets en ik ga bij het Tv-programma Kassa een klacht indienen tegen het wanbeleid van de Gemeente Venlo.
Vooral de terugweg wordt schitterend (als het geregent heeft of regent nog beter) met die leuke modderpoel daarquote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef JLSB het volgende:
Ik denk niet dat al die duizenden mensen bij de rotonde omlopen en door het park de stad ingaan...
Ik hoop nog steeds op droog weer.....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Ruder het volgende:
[..]
Vooral de terugweg wordt schitterend (als het geregent heeft of regent nog beter) met die leuke modderpoel daar
Bienao!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:29 schreef fratsman het volgende:
Idderein d'r klaor veur!?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
SJIENGELESJIENGELESJIENGELESJIENGELEBOEM!!!!!
Idderein eine hiele fijne vastelaovend!
En het harde hopen heeft gewerkt, maar wat hebben we een mazzel gehad qua weer!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op droog weer.....
Heb dat nummer op maandag 33x gehoord op de steenstraat maandag. En op dinsdag kreeg ik dat nummer dus nietmeer uit mijn hoofdquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:45 schreef fratsman het volgende:
DE RAAF! DE RAAF! DE RAAF!
Ik zit er nu nog mee in m'n hoofd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heb dat nummer op maandag 33x gehoord op de steenstraat maandag. En op dinsdag kreeg ik dat nummer dus nietmeer uit mijn hoofd
Ik was vrijdag ff bij Leonardo (een rotte *** zaak waar ik nu even mijn gal over gaan spugen on the www)quote:Op zondag 1 maart 2009 21:09 schreef fratsman het volgende:
Is er iemand uit dit topic gisteren stiekem nog bij de opening van GameMania wezen kijken?Zo ja: Zwaai de volgende keer even.
Klonk gespot!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:25 schreef Klonk het volgende:
ik was vandaag in Gamemania mooie winkel, als je een vent van in de 30 hebt gezien met een grijze pet op die pure kwam kopen (die jullie niet op voorraad hadden, foei) dan was ik het...
mooie winkel geworden trouwens, lekker veel keuze ook bij de tweedehands games
Ik was al van plan om een brief naar Radar, Kassa én Hugo Boss (omdat ze hun waren voor veels te veel geld verkopenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Klonk gespot!Heb je hem gereserveerd?
@ Ruder. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen dat je daar als een hond behandeld wordt. Het enige wat je er tegen kan doen is een kwaaie brief sturen naar de eigenaar, maar of het iets helpt... Is geen filiaal he, dus er is ook geen hoofdkantoor waar je kunt klagen.
Sorry Fratsman, maar dan kies ik toch voor die dikkerequote:Op maandag 2 maart 2009 09:15 schreef Klonk het volgende:
die tokio hotel fan was wat kleiner dan die dikkere
huh was jij datquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Klonk, volgens mij durfden we het beiden niet ter sprake te brengen vanochtend he!![]()
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:08 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik was al van plan om een brief naar Radar, Kassa én Hugo Boss (omdat ze hun waren voor veels te veel geld verkopen) te sturen
![]()
Die gast met de bril is Cris denk ik, of heef hij nog lensen?
Dan gaat Maikel door voor dikkere kerel of Tokio Hotel Wannabe
DAn zal ik ook maar eens wat vaker postenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:11 schreef Ruder het volgende:
Saaie boel hier.
We moeten minstens voor FreeFunk topic 7 halen
Jezus wat een blij programma.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:49 schreef Peewee het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het er allemaal uit gat zien, als alles af is. Op de tekeningen ziet het er allemaal kleurig uit, maar ik denk dat ik een kleine vorm van pleinvrees krijg, als ik op die grote vlakte over moet gaan steken.
Wie even over het nieuwe stationsplein wil rennen: http://venlo.virtuocity.eu
Ja hoor die mogen hier ook posten hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Hae, kiek!
Mae det is sjoan.
Is dit topic alleen voor 'Venlonaere' of ook voor andere mensen uit het geweldige Noord Limburg?
Precies!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:00 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja hoor die mogen hier ook posten hoor
Venlo is toch een bietje de hoofdstad van Noord-Limburg
Was het niet alles onder Tegelenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Precies!
Ik denk trouwens dat weinig 'ollanders door hebben hoe gigantisch de verschillen zijn tussen ons en alles onder Sittard...
Ga je mond eens gauw spoelen.quote:
Mestreechquote:Op maandag 16 maart 2009 16:52 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ga je mond eens gauw spoelen.
Vast Heerlenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
twee jaar gewoond in m'streech en twee jaar gestudeerd in heerlen.. ik weet wel welke ik het leukst vind
Als ik met mijn pa in Venlo kom, en ik lul in het plat...quote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef fratsman het volgende:
Mensen uit Maastricht zijn iig beter te verstaan dan mensen uit Heerlen!
Waar kom je vandaan danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:26 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Als ik met mijn pa in Venlo kom, en ik lul in het plat...
Kunnen ze me in ieder geval niet verstaan...
ik ben ook prima te verstaanquote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef Mss het volgende:
Ik ben import, dus ik ben sowieso te verstaan
Yeah!quote:
Weet je toevallig ook tot wanneer het circus daar blijft staan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:51 schreef fratsman het volgende:
Op het Kazerneterrein binnenkort:
31-5 Sneakerz (dance)
13-6 Mega openluchtdisco.
Laatste heb ik al kaarten voor, Sneakerz ben ik ook over aan het denken.
Nee. Maar dat komt omdat circus me nooit heeft geboeid? Wat komt er? circus Renz? Dan zal het wel op de site komen te staan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook tot wanneer het circus daar blijft staan?
Welke is er weg dan?!?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef ganzenherder het volgende:
Wanneer krijgen we onze kerkklok in blerick weer terug?Nu ie weg is merk ik eigenlijk pas hoevaak ik erop keek. Waar is ie eigenlijk ergens gebleven anyways?
Antoniuskerkklok, als sinds februari ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:07 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee. Maar dat komt omdat circus me nooit heeft geboeid? Wat komt er? circus Renz? Dan zal het wel op de site komen te staan.
Over die openlucht-disco is ook maar weinig terug te vinden.
[..]
Welke is er weg dan?!?
Ik ben er echt al weken niet meer overheen gereden. Telkens als ik naar Blerick ga, neem ik de snelweg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:28 schreef Klonk het volgende:
wat een vieze gore puinhoop is nu bij de rotonde bij het station en die rijen met auto´s
leuk om naar te kijken als je op de fiets bent
1 mei, Tag der Arbeit. Naar mijn mening toch wel een van de drukste Duitse Dagen! Nou Klonk maak je nuttig en ga daar met een digitale camera staan! Ik moet helaas werken!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:36 schreef Klonk het volgende:
wanneer is de eerst volgende duitse dag want dan gaat het een puinhoop worden daar
Wil je wel geloven dat ik dat nu al merk? Sinds die schietpartij in Winnenden. En eind van dit jaar komt de nieuwe Wolfenstein uit. Dat wordt helemaal lachen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:57 schreef Klonk het volgende:
zo helaas zal wel meevallen, met die steeds strenger wordende regels in duitsland zullen jullie geen klagen hebben over duitse klanten die hier voor hun portie zinvol geweld komen
geloof ik graag jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wil je wel geloven dat ik dat nu al merk? Sinds die schietpartij in Winnenden. En eind van dit jaar komt de nieuwe Wolfenstein uit. Dat wordt helemaal lachen!![]()
[ afbeelding ]
Iedere vrijdagmiddag als ik met de trein aankom zie ik het in Blerick al vast staan...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:28 schreef Klonk het volgende:
wat een vieze gore puinhoop is nu bij de rotonde bij het station en die rijen met auto´s
leuk om naar te kijken als je op de fiets bent
Werken.quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef fratsman het volgende:
Hoezo? Heb je moeten werken dan? Of ben je naar de Maasboulevardnaamgeefsponsormiddag geweest?
quote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef Klonk het volgende:
gewoon dichtblijven dan toch
ik bedoel als franchisenemer moet het wel een beetje winstgevend blijven toch ?
Adem in, adem uit.quote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef fratsman het volgende:
[..]Beste Klonk, ik zou willen dat ik franchisenemer was, dan hield ik er zelf nog meer aan over.
Heb een goeie baan, maar moet toch nog verantwoording afleggen.
Ik heb er gewoon een teringhekel aan dat zaken als Dielen, de wijnhandel, wel facturen bij mij naar binnen gooien voor stichting Klaasstraatbelangen á 400 euro, maar op koopzondagen wel dicht zijn.
Ook patsers zoals Ad Pollux die zichzelf de juiste familie binnengeneukt heeft (Sneijders de groentenhandel AKA de Mop.) die blijft afgeven op bedrijven die geen lid zijn van de winkeliersvereniging, terwijl hun eigen toko op koopzondagen niet eens geopend is.
Ik moet niet zo stressen, heb nog steeds weekend.
quote:Op zondag 5 april 2009 23:04 schreef Klonk het volgende:
nu durf ik me helemaal niet meer in die winkel te vertonen, dan springt fratsman in zijn master chief pak achter kassa vandaan als ie mij ziet
Fratsman rustigquote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef fratsman het volgende:
[..]Beste Klonk, ik zou willen dat ik franchisenemer was, dan hield ik er zelf nog meer aan over.
Heb een goeie baan, maar moet toch nog verantwoording afleggen.
Ik heb er gewoon een teringhekel aan dat zaken als Dielen, de wijnhandel, wel facturen bij mij naar binnen gooien voor stichting Klaasstraatbelangen á 400 euro, maar op koopzondagen wel dicht zijn.
Ook patsers zoals Ad Pollux die zichzelf de juiste familie binnengeneukt heeft (Sneijders de groentenhandel AKA de Mop.) die blijft afgeven op bedrijven die geen lid zijn van de winkeliersvereniging, terwijl hun eigen toko op koopzondagen niet eens geopend is.
Ik moet niet zo stressen, heb nog steeds weekend.
V&D toch nog steeds?quote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Fratsman rustig
De zoon van Ad is een vriend van mij hehe![]()
Ad valt reuze mee hoor qua patserigheid. Zoveel poen en dan nog 2 eenvoudige auto's hebben
MIjn werkgever is de meeste doorgedraaide in koopzondagen en koopavonden. rara wie is mijn werkgver
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op zondag 5 april 2009 23:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
V&D toch nog steeds?
Sinds Ad Pollux op de Stadsomroep heeft geroepen dat Shopmanagers van winkelketens als FRS en dergelijke de schuld er van zijn dat er geen uniformiteit is binnen de winkeliersvereniging, spuug ik op die vent. Je doet er alles aan om enigzins mee te gaan met VenloStad.com, maar als je teruggefloten wordt door het hoofdkantoor, kun je zelf ook niet veel meer. Dat moeten ze ook maar eens snappen.
Ik was Roermond helemaal vergetenquote:Op zondag 5 april 2009 23:49 schreef fratsman het volgende:
Ik heb me gisteren helemaal in het nieuw gestoken op het retailpark in Roermond. M'n vriendin heeft een aantal leuke aanbiedingen meegepakt bij de BodyShop in het centrum, en tot slot heb ik bij de MM een nieuwe autoradio en een externe HD voor een zacht prijsje meegepakt.
Ik hoop dat Venlo de voorsprong die Roermond op dit moment heeft snel zat terug pakt.
Ik begrijp niet dat er vanuit de gemeente niet ingegrepen word in verband met die koopavonden. Als je kijkt 10 jaar geleden hoe druk het toen 's avonds was, zowel in de winkels als in de kroegen, en je kijkt nu... Opgeschoten Breezervolk en kansenjongeren die maar een beetje rond staan te hangen, en schreeuwend op en neer lopen...quote:Op maandag 6 april 2009 10:25 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik was Roermond helemaal vergeten
Ookal ben ik geen fan van die Outlet en het retailpark, toch heeft Roermond meer te bieden als Venlo op het moment.
de enige koopzondagen die echt druk zijn, zijn Cultuurzondag en die rond de feestdagen
Schaf de rest maar af
Koopavonden zijn trouwens ook vaak drama, maarjah daar moet ik mijn uren mee maken dus daar zie ik het probleem niet van in
quote:Op maandag 6 april 2009 11:01 schreef Klonk het volgende:
het zou erger kunnen, je zou in een winkel in Tegelen kunnen staan op koopavond
Woeha!quote:Er zijn concrete plannen om in Venlo een bioscoop met vier zalen te bouwen op de huidige parkeerplaats van de Picardie. De bouw moet in het najaar van 2009 starten en zal ongeveer een jaar duren.
Initiatiefnemer van de nieuwe bioscoop is eigenaar van de Luxor bioscoop in Reuver Joep Caubo. In het verleden runde hij het City Theater in de Vleesstraat. Wethouder Mark Verheijen laat in een reactie aan Omroep Venlo weten dat hij de plannen van Caubo steunt. De politicus noemt een nieuwe bioscoop een van dé belangrijkste voorzieningen waar Venlo grote behoefte aan heeft.
Caubo gaat de nieuwe bioscoop huren van een beleggingsmaatschappij en wil er weer de naam van het City Theater aan geven. Ook lopen er momenteel nog gesprekken met De Nieuwe Scene, het Frans Boermanstheater en vastelaovesvereniging Jocus om samen te werken. Momenteel is er in Venlo alleen het filmhuis De Nieuwe Scene. Voorheen telde de stad drie bioscopen waar grote kaskrakers draaiden. Deze bleken op den duur niet meer rendabel te zijn.
Dat zou echt geweldig zijn, en tegelijkertijd normaal. Een stad als Venlo hoort natuurlijk minimaal 1 bios te hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 19:52 schreef fratsman het volgende:
WE KRIJGEN (waarschijnlijk) WEER EEN BIOS!![]()
![]()
[..]
Woeha!Heerlijk! Eerst op zaterdag filmpje pakken en dan direct de kroeg in, ipv eerst terugrijden, auto wegzetten, fiets pakken en naar stad!
![]()
Dat is nog eens goed nieuwsquote:Op maandag 6 april 2009 19:52 schreef fratsman het volgende:
WE KRIJGEN (waarschijnlijk) WEER EEN BIOS!![]()
![]()
[..]
Woeha!Heerlijk! Eerst op zaterdag filmpje pakken en dan direct de kroeg in, ipv eerst terugrijden, auto wegzetten, fiets pakken en naar stad!
![]()
ja, wat hij zegt!quote:
Heb jij zo'n beeld bij Venlo-centrum?!?quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:29 schreef Klonk het volgende:
ik blijf toch naar reuver gaan denk ik, gratis parkeren en bovendien weet je zeker dat je auto er nog staat bij terugkomst en dat je niet beroofd gaat worden tussen de uitgang en je auto
eigenlijk wel ja, want dat is wat mij overkwam de laatste keer dat ik in venlo naar de bios gingquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heb jij zo'n beeld bij Venlo-centrum?!?![]()
Leuk winkelen in Nijmegen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:42 schreef Ruder het volgende:
Als ik leuk wil winkelen ga ik wel naar Düsseldorf, Keulen, Aken, Maastricht, Breda, Nijmegen etc
Echt niet naar Venlo
WTF. Ja daar krijg je wel een trauma van.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, want dat is wat mij overkwam de laatste keer dat ik in venlo naar de bios ging![]()
auto opengebroken en terwijl ik de schade op sta te nemen staat er een junk naast me die op een vriendelijke toon om geld vraagtmet een mes in z´n hand om zijn verzoekje wat extra nadruk te geven
Ik heb er vrienden wonen en ga er volgend jaar studeren. Heb opzich niks tegen Nijmegen. Arnhem is ook nog wel aardig trouwens.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:59 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Leuk winkelen in Nijmegen.![]()
Jij gaat zeker met het OV?
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik heb er vrienden wonen en ga er volgend jaar studeren. Heb opzich niks tegen Nijmegen. Arnhem is ook nog wel aardig trouwens.
En die Veolia trein is best wel fijn, fijner dan sommige NS treinen (die irritante met die kleine coupé's bijvoorbeeld)
Gratis parkeren in Lent en dan per trein of te voet de brug overquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:10 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Als je namelijk met de auto naar 024 gaat, zou je een stuk minder positief zijn.
Goeie tip. Graçias.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Gratis parkeren in Lent en dan per trein of te voet de brug over.
Ach hier in het centrum kun je je auto bijna overal kwijt, stukken beter dan in Venlo. Althans dat idee heb ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Gratis parkeren in Lent en dan per trein of te voet de brug over.
Omdat de mods hier nogal gauw aangebrand zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Goeie tip. Graçias.
Een vraag trouwens: Woarum kalle weej heej neet gewoen ien't plat?
En onze dialecten verschillen onderling natuurlijk ook weer belachelijk, afhankelijk of je ouders oet Hors komen ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat de mods hier nogal gauw aangebrand zijn.
Ze denken dat we dan over hen roddelen ofzo.
De friezen mochten ook geen frysk pruttelen.
Ja klopt. Had ik een paar bladzijdes terug ook al geschreven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En onze dialecten verschillen onderling natuurlijk ook weer belachelijk, afhankelijk of je ouders oet Hors komen ofzo
trauma´s niet zozeer maar genoeg om me uit de binnenstad te houden als de winkels dicht zijn, wat dat betreft mogen ze best ergens (oude veiling, kazerneterrein) een mooie nieuwe bios neerzettenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:00 schreef Ruder het volgende:
[..]
WTF. Ja daar krijg je wel een trauma van.
Ik woon al 19 jaar (met kleine onderbreking dan) in het centrum van Venlo. Ik werdt één keer na het uitgaan achterna gezeten door een junk, maar nadat ik 5 minuten bij een politieauto stond, was die ook nergens meer te bekennen en voor de rest wel een paar keer ruzie gehad in de stad (maarjah in elke stad hangt weleens een opgefokte sfeer, dus ja niet echt iets voor Venlo specefiek) en een keer een Pool op het dak gehad die het leuk vond om de daktegels d'r af te smijten (achteraf bleek dat hij een bad trip van de paddo's had)maar voor de rest weinig schokkends meegemaakt. In Berlijn hebben wij ook een appartement in een 'beruchte wijk' maar daar maken ook nooit wat mee
Waar ik me wel aan erger zijn zijn die mocro's en gastarbeiders (roemenen, bulgaren, grieken etc) die hier in de buurt (Duitse hoek) rondhangen. Kan daar niet wat strenger tegenworden opgetreden?
Wat dat betreft ben ik wel fan van de Franse politie die lopen teminste met automatische geweren rond op heikele punten (misschien een goed idee om zo die kansenjongeren op koopavond eens weg te jagen)
Blèch. 'Ollender...quote:
je mag me alles noemen, maar geen hollander, ik ben een geboren en getogen drenth die hier zo is ingeburgerd dat ze me alleen tussen 6 plankjes nog uit limburg kunnen halen en zelfs dan zal ik me nog verzetten want ze mogen me ergens in de vette limburgse klei begravenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:44 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Blèch. 'Ollender...
![]()
Zo moeilijk is het nou toch ook weer niet.
Bij mijn weten is Venloos voor kaaskoppen het makkelijkst te volgen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
je mag me alles noemen, maar geen hollander, ik ben een geboren en getogen drenth die hier zo is ingeburgerd dat ze me alleen tussen 6 plankjes nog uit limburg kunnen halen en zelfs dan zal ik me nog verzetten want ze mogen me ergens in de vette limburgse klei begraven
Ach soo. Is toch wel weer wat anders dan dan droge Nedersaksisch, hè?quote:en het plat praten gaat wel, maar als ik dat doe lacht iedereen dus dat doen je dan ook niet zo snel meer, verstaan gaat prima, alleen het schrijven en het lezen daarvan dan moet ik dus gewoon die zinnetjes hardop voor gaan lezen
Zo doe ik het dus ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:39 schreef Klonk het volgende:
Woarum kalle weej heej neet gewoen ien't plat
omdat ik als tevreden inwoner van Venlo edoch import zijnde geen zin heb om het hele topic voor te gaan lezen
Dat hoor ik echt steeds vaker van mensen van buitenaf.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:45 schreef Klonk het volgende:
Venloos is nog wel grappig, veel duitse invloeden en Tegels ken ik oak een bietjegewoon alle woorden uitspreken alsof je keihard in je ballen getrapt word en daarna je tong word vastgehouden
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:12 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Dat hoor ik echt steeds vaker van mensen van buitenaf.
Venlo is het meest toegankelijk voor niet-Limburgers.
De mensen zijn lang niet zo stug en gesloten als in Venray en de Maasduinen.
En minder bekrompen dan in het diepe zuiden.
Venloos is ook veel makkelijker te volgen voor buitenstaanders.
ik vind Roermonds al gegorgelquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:15 schreef Klonk het volgende:
moet je eens kirchroais proberen te verstaan
Remunjs jaquote:
Ik had dat in Maastricht juist andersom. Een paar vrienden die hun hele leven al plat Maastrichts praten en mij dan Venloos horen praten. Vinden ze dat zo erg op Nederlands lijken dat ze maar Nederlands tegen me gaan pratenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik woon nu al een jaar of 4 in Nijmegen, maar zodra een van mijn maten uit Venlo langskomt of ik ze aan de telefoon heb schakel ik direct over in het dialect, nog steeds grappig hoe je men hier dan langzaam hun gezicht in een vraagteken ziet veranderen
Is weer eens wat anders dan een topic dat in een jaar nog niet vol komtquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:45 schreef fratsman het volgende:
Mijn god, stelletje spamhoeren hier.Ik ben een halve dag niet online en ze kalken direct bijna een hele pagina vol!
![]()
We konden nog niet eens op tegen fucking Ede...quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een topic dat in een jaar nog niet vol komt
Klaarblijkelijk ook niet uit de rest van Noord Limburg.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef fratsman het volgende:
Alleen zijn er niet zoveel users uit het Venloosche
Ik ben aan het werk!quote:
Dus ik bedoel maar!quote:Internetten onder werktijd goed voor de productiviteit.
Voortaan is er een goed excuus als je baas je betrapt op internetten voor privézaken. Internetten in de tijd van de baas is namelijk goed voor de productiviteit. Dat zegt een Australische dokter die er onderzoek naar deed.
Volgens hem zijn werknemers die onder het werk internetten voor privé doeleinden 9% productiever dan werknemers die dat niet doen. Die vlieger gaat overigens niet op als men meer dan 20% van de totale werktijd op internet doorbrengt.
Als verklaring voor de hogere productiviteit wordt gegeven dat men tijdens het internetten even kan ontspannen en de 'accu' opnieuw opgeladen kan worden zodat men het werk weer goed geconcentreerd kan hervatten.
De onderzoeker vindt het dan ook niet terecht dat bedrijven veel moeite doen om websites als YouTube voor werknemers te blokkeren.
Dit stond een tijdje geleden al op onze FrontPage:quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk!
Van Kloeken.nl:
[..]
Dus ik bedoel maar!
Ik heb het nu ff rustig met school he :pquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef fratsman het volgende:
Genoeg te lullen hier toch? Alleen zijn er niet zoveel users uit het Venloosche. Gelukkig hebben we zo'n kwatskont als Ruder in ons midden...![]()
We hebben maar beperkt geld gekregen van het hoofdkantoor om die zooi daar op te knappen. We hebben het ook grotendeels zelf opgeknapt. Enne niks negatiefs over de horlogerie en modeaccesoires want die heb ik met een paar andere opgeknaptquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:08 schreef Klonk het volgende:
Ruder, wat ik me afvraag, jij werkt bij V&D weet je ook wanneer die winkel klaar is
was er laatst binnen en takkejantje wat een aftandse bende, vond de ouwe winkel een stuk netter
Helemaal goed gezien!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:14 schreef Klonk het volgende:
uiteraard
ik had echt het idee dat de inboedel van de bijenkorf een beetje anders is neergezet, wat nieuwe posters en hoppa we hebben weer een V&D
Hoezo V&D? Het is toch nog steeds Bijenkorf qua uitstraling?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:08 schreef Klonk het volgende:
Ruder, wat ik me afvraag, jij werkt bij V&D weet je ook wanneer die winkel klaar is
was er laatst binnen en takkejantje wat een aftandse bende, vond de ouwe winkel een stuk netter
Wel leuk personeel dat scheelt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hoezo V&D? Het is toch nog steeds Bijenkorf qua uitstraling?![]()
Toch wel mooi, er wordt vanuit de gemeente geschreeuwd: "VENLO KRIJGT ZIJN V&D TERUG!!!" en wat krijg je? een slap aftreksel.... Zeker in vergelijking met Roermond en Maastricht.
'FIRE WIRE!!!"quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:31 schreef Ruder het volgende:
[..]
23 mei Cosmic Gate in het Perron, daar ga ik wél zeker naar toe
Dat Fratsman en ik nog ooit dezelfde muziek blijken te hebben wonderbaarlijk.quote:
Maar het is er wel gezelligquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:02 schreef Mss het volgende:
Ik vind die luxe-uitstraling van de V&D helemaal niet mooi eigenlijk, zo donker. Ik krijg er een beetje Holland Handels Huis ideeen bij, en dat was me toch een flutwinkel
de V&D in Nijmegen is om te huilen ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:16 schreef Ruder het volgende:
[..]
Maar het is er wel gezellig
En als ik heel eerlijk ben vind ik de oude V&D style (zoals nog in Nijmegen te bewonderen) wel heel erg jaren 80 dus het moest wel veranderen.
Dus dat worden 3 kantjes over:quote:Op woensdag 8 april 2009 13:33 schreef Ruder het volgende:
Ik heb mijn Propedeuse op 1 tiende na.
en die tiende kan ik behalen door een Samenvatting van 3,5 pagina over Océ te schrijven in het Engels![]()
Mijn verslag is opzich wel positiefquote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus dat worden 3 kantjes over:
printers
werkverschaffing voor half Venlo
Massa-ontslag voor een groot deel.
een algemeen directeur met een kekke bril.
Kutbedrijf. ze schoppen er iets te makkelijk mensen uit die er hun halve leven gewerkt hebben.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Ruder het volgende:
[..]
De universiteit komt steeds dichterbij
Ja nog 1 tiende en ik ben erquote:
Dus als je dan hoogleraar bent, kan ik iig zeggen "van die vent ben ik nog stagebegeleider geweest!"quote:Op woensdag 8 april 2009 16:23 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja nog 1 tiende en ik ben er
Dus reken maar van Yes
Ik Duitse taal en cultuur en Duitslandstudies studeren
Nog leuker is als ze mij in Nijmegen of Münster benoemen tot professorquote:Op woensdag 8 april 2009 16:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus als je dan hoogleraar bent, kan ik iig zeggen "van die vent ben ik nog stagebegeleider geweest!"![]()
In Munster is het dan Herr professor!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:28 schreef Ruder het volgende:
[..]
Nog leuker is als ze mij in Nijmegen of Münster benoemen tot professor
Dán kun je zeggen van die professor ben ik nog stagebegeleider geweest
Deze Van Leest blijft nog, Pipo! Niet alle van Leest in Nederland verdwijnen, deze is er eentje van. Ze gaan nog minstens 2 jaar door.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:49 schreef Ruder het volgende:
Breaking News: vanLeest gaat weg
Best wel sneu vind ikWas een leuke winkel met leuk personeel, waar ik leuke stage gehad heb destijds
De Freerecordshop blijft, ze zijn er alleen nog niet uit wie van het FRS en vL personeel allemaal mag blijven werken.
Deze ook als het goed is.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Deze Van Leest blijft nog, Pipo! Niet alle van Leest in Nederland verdwijnen, deze is er eentje van. Ze gaan nog minstens 2 jaar door.
Ja, maar nu nog niet. Geloof me, ik heb het overzicht gezien welke Van Leest en FRS er dit boekjaar verdwijnen of omgebouwd worden. Deze zat niet in het rijtje, en maar goed ook want deze heeft het altijd goed gedaan.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:55 schreef Ruder het volgende:
[..]
Deze ook als het goed is.
Roermond wordt een FRS, en als het goed is op een nieuwe locatie.
Ik wou net zeggen in 2007 was het nog de best lopende van Nederland (in verhouding)quote:Op woensdag 8 april 2009 16:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja, maar nu nog niet. Geloof me, ik heb het overzicht gezien welke Van Leest en FRS er dit boekjaar verdwijnen of omgebouwd worden. Deze zat niet in het rijtje, en maar goed ook want deze heeft het altijd goed gedaan.
Amen, makker.quote:
Liever niet allemaal, dan heb ik geen werk meer!quote:
Voornamelijk Ruhpottuitschot oftewel het Blerick van Duitslandquote:Op donderdag 9 april 2009 10:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Liever niet allemaal, dan heb ik geen werk meer!Alleen die dwazen die denken dat ze overal mogen lopen, overal mogen keren met hun auto's, denken dat alle banen van de rotonde bedoeld zijn om helemaal rond te rijden etc. etc.
![]()
Ga op zondagavond maar eens op het parkeerterrein van het Tref kijken. Of het een echte club is weet ik niet...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is er in Venlo eo. geen auto/tuning club ofzo?
Doen ze dat nog steeds?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ga op zondagavond maar eens op het parkeerterrein van het Tref kijken. Of het een echte club is weet ik niet...
Vrij kansloos zijn ze welquote:Op donderdag 9 april 2009 11:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ga op zondagavond maar eens op het parkeerterrein van het Tref kijken. Of het een echte club is weet ik niet...
Die auto's zijn ook niet getuned, maar geHeutzt!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef Ruder het volgende:
[..]
Vrij kansloos zijn ze wel
Ik zie ook weleens auto's rijden met 'Venlo Tuning' erop dus het bestaat vast wel
Ik ga eind april voor de 9e keer naar Berlijn, echt een geweldige stad ook geweldig dat ik in de toekomst een half jaartje in Berlijn ga studeren![]()
In juli ga ik een weekje naar Hamburg, ook echt een TOP-stad. echt een aanrader, is nog een ruigere stad als Amsterdam
Miljoenen???quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ohja. Een groot deel van die 89 miljoen (ik dacht trouwens dat het minder waren, de Duitse bevolking nam toch af?) zijn trouwens geen echte Duitsers.
Je hebt miljoenen 'Kreuzbergturken' en dan heb je nog de Schwabenen de Beieren
![]()
Tegen de Deense grens zijn het praktisch Scandinaviërs en in het land van Kleef zijn het eigenlijk gewoon kaaskoppen.
Ik weet ook wel dat daar geen miljoenen mensen wonen. Maar ik bedoelde dus over heel Duitsland dat soort Turken.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:50 schreef Ruder het volgende:
[..]
Miljoenen???
Wij hebben al een paar jaar in appartement in Berlin-Kreuzberg.
In het bezirk Kreuzberg-Friedrichshain wonen 265.000 waarvan 10 procent turk. In Neukölln (het bezirk langs Kreuzberg, wonen wel vrij veel buitenlanders, en staat dan ook bekend als de 'bijlmer van Duitsland' al vind ik het peroonlijk lang niet zo storend als de bijlmer)
In het gedeelte van het (o zo beruchte) Kreuzberg waar wij een appartement hebben, wonen voornamelijk Yuppen![]()
Ik vind het geen fijn volk daar. Zal wel persoonlijk zijn.quote:en Beieren en Schwaben zijn ook lang zo erg nog niet. Beieren is harstikke mooi (je waant je af en toe gewoon in Italië of Oostenrijk) Er zijn ook veel leuke en gezellige steden.
In Beieren: München, Augsburg, Nürnberg, Regensburg, Würzburg
in Schwaben: Stuttgart, Freiburg im Breisgau
En feesten dat ze kunnen!
Het ZPF is echt mini vergeleken met het Oktoberfest en de Canstatter Wasen. Daarbij is op elk dorpsfeest in Beieren standaard een feesttent met 5.000 zitplaatsen aanwezig
Zonder mijn vader was het er nooit geweestquote:Op donderdag 9 april 2009 11:56 schreef fratsman het volgende:
Niks over het ZPF he!
Ik heb er nou al zin in!
Dat roep je in elk topic wat in de richting van het ZPF komt!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef Ruder het volgende:
[..]
Zonder mijn vader was het er nooit geweest
Ja enquote:Op donderdag 9 april 2009 12:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat roep je in elk topic wat in de richting van het ZPF komt!
Vertel eens wat nieuwsquote:
Tabbers is afgelopen jaar toch voor het laatst programmeur geweest?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef Ruder het volgende:
[..]
Als Kyteman niet op de ZPF dan is marcel Tabbers dom
Dikke omzet, here we come!quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:08 schreef Klonk het volgende:
Oh noesss !!!!!!
De Duitsers komen, Goede Vrijdag met dit soort weer, ik voorspel een volle binnenstad en nog vollere wegen
Euh..ompa?quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:43 schreef bleiblei het volgende:
Heuj! Weet iemand hier wat het oer-limburgse woord voor oma is?.
Ik ga fijn volgende week de omgekeerde Duitser uithangen en in Aken voor wat t-shirts kijikenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:26 schreef Klonk het volgende:
mijn lieve vriendin vroeg net of ik zin had om wat nieuwe tshirts voor mij te gaan kopen, vandaag
Stond ook op spitsnieuws.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:22 schreef Ruder het volgende:
Net waren Mark Verheijen en Twan Beurskens op 3fm bij Giel erg grappig
Ze gaan koffiebonnen aan Duitsers geven als excuses voor de slechte staat van de wegen in Venlo op dit moment
Er werdt nog een stukje van het nummer Pruusse van Neet Oet Lottum gedraaid en Giel stelde voor om fietsen aan Duitsers uit te delen
Gratis niet. maar ik had zaterdag voor 50 eurocent een fatsoenlijk bakkie koffie op het station van Essen is weereens wat anders dan ¤1,90 die mijn oude werkgever Kiosk hier durft te vragen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:55 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Stond ook op spitsnieuws.
Als ik de volgende keer ergens in de Ruhr in de file sta wil ik ook wel gratis koffie...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:26 schreef Klonk het volgende:
mijn lieve vriendin vroeg net of ik zin had om wat nieuwe tshirts voor mij te gaan kopen, vandaag
je kunt ze altijd nog call of duty verkopen daar spreekt in ieder geval een deel duitsquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:11 schreef fratsman het volgende:
Ik heb nu al zo'n 10 keer de vraag gehad waarom "diese spiele nicht auf Deutsch sind!"![]()
Afzetters hier allemaal.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:58 schreef Ruder het volgende:
[..]
Gratis niet. maar ik had zaterdag voor 50 eurocent een fatsoenlijk bakkie koffie op het station van Essen is weereens wat anders dan ¤1,90 die mijn oude werkgever Kiosk hier durft te vragen.
Nee. Gewoon je fiets terugvragen. Dan reageren ze veel leuker...quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Klonk het volgende:
nu heel hard de straat op rennen en sieg heil gaan roepen
Met een (Stahl)helm erbijquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:19 schreef Klonk het volgende:
slecht plan, dan krijg je zo´n lelijke duitse fiets met een koffertje achterop en een mandje voorop en oranje reflectoren in de wielen
En een helm!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:19 schreef Klonk het volgende:
slecht plan, dan krijg je zo´n lelijke duitse fiets met een koffertje achterop en een mandje voorop en oranje reflectoren in de wielen
Gelukkig maar, dan zijn allemaal die zgn. "slanke" Duitse dames voldoende bedekt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:21 schreef Klonk het volgende:
het is fijn om te merken dat we helemaal geen vooroordelen hebben over onze oosterburen![]()
moet trouwens wel zeggen dat het weer me wat tegenvalt tot nu toe, ze hadden het over prachtig zomerweer...
Die dikke moffen houden gewoon veel zonlicht tegen bij jullie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:21 schreef Klonk het volgende:
het is fijn om te merken dat we helemaal geen vooroordelen hebben over onze oosterburen![]()
moet trouwens wel zeggen dat het weer me wat tegenvalt tot nu toe, ze hadden het over prachtig zomerweer...
Wanneer komt Bolko je winkel leeghalen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:11 schreef fratsman het volgende:
Ik heb nu al zo'n 10 keer de vraag gehad waarom "diese spiele nicht auf Deutsch sind!"![]()
Rare mensen die Duitsers. Als je de Bild moet geloven vinden ze Sylvie Meis ook een lekker wijf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:04 schreef Ruder het volgende:
Pas geleden kocht een Duitser bij mij een knal Oranje horloge![]()
Ik dus vragen of ie fan was van het Nederlands elftal hij zo: Ja... Rafeal Van Der Vaart *denk hier een Duits accent bij*
Als hij nu Van Nistelrooy, Van Der Sar of Van Persie genoemd had, kon ik er nog inkomenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Rare mensen die Duitsers. Als je de Bild moet geloven vinden ze Sylvie Meis ook een lekker wijf.![]()
Whehehe!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wanneer komt Bolko je winkel leeghalen?
Of bevind hij zich nog in de Miss Marple Business
Jij zou haar doen...wedden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Rare mensen die Duitsers. Als je de Bild moet geloven vinden ze Sylvie Meis ook een lekker wijf.![]()
Duitse vrouwen zijn een hoax...quote:
Zit Bolko nu vast?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Whehehe!
Nee dat mag niet he! Hij heeft dat geprobeerd, maar is door justitie op de vingers getikt. Niet in die hoeveelheden. Wel jammer!
Bolko im Knast.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb die vent al máánden niet gezien.
mischien komt het door het soort winkelquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:10 schreef fratsman het volgende:
Pfff, hoop kijkers weer. En d'r heeft nog geen een knap mokkel tussen gezeten!
Mja, das wel een minpunt ten opzichte van FRS. Daar kwamen nog wel eens Strakke deernes voorbij...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien komt het door het soort winkel
Was met een vriend van mij en zijn vriendin werkt daarquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:49 schreef Klonk het volgende:
je gaat vrijwillig op een dag als dit naar 2broertjes, woon je stiekem op mijn werk ofzo
EK/WK artikelen worden bij ons ook VEEL verkocht aan Duitsers, die vinden het Duitse team te arrogant en gaan het Nederlandse supporten!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:04 schreef Ruder het volgende:
Pas geleden kocht een Duitser bij mij een knal Oranje horloge![]()
Ik dus vragen of ie fan was van het Nederlands elftal hij zo: Ja... Rafeal Van Der Vaart *denk hier een Duits accent bij*
*Iets over het einde der tijden mompelt*quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:34 schreef Mss het volgende:
[..]
EK/WK artikelen worden bij ons ook VEEL verkocht aan Duitsers, die vinden het Duitse team te arrogant en gaan het Nederlandse supporten!
ik weet ook waarom...quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:34 schreef Mss het volgende:
[..]
EK/WK artikelen worden bij ons ook VEEL verkocht aan Duitsers, die vinden het Duitse team te arrogant en gaan het Nederlandse supporten!
Nee joh, dat oranje spul fikt lekker goed johquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |