abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:36:07 #126
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67592780
ik ook niet, ik mijd dat hele stuk als de pest met de auto
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:36:40 #127
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67592802
wanneer is de eerst volgende duitse dag want dan gaat het een puinhoop worden daar
pi_67593364
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:36 schreef Klonk het volgende:
wanneer is de eerst volgende duitse dag want dan gaat het een puinhoop worden daar
1 mei, Tag der Arbeit. Naar mijn mening toch wel een van de drukste Duitse Dagen! Nou Klonk maak je nuttig en ga daar met een digitale camera staan! Ik moet helaas werken!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:57:39 #129
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67593699
zo helaas zal wel meevallen, met die steeds strenger wordende regels in duitsland zullen jullie geen klagen hebben over duitse klanten die hier voor hun portie zinvol geweld komen
pi_67594171
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:57 schreef Klonk het volgende:
zo helaas zal wel meevallen, met die steeds strenger wordende regels in duitsland zullen jullie geen klagen hebben over duitse klanten die hier voor hun portie zinvol geweld komen
Wil je wel geloven dat ik dat nu al merk? Sinds die schietpartij in Winnenden. En eind van dit jaar komt de nieuwe Wolfenstein uit. Dat wordt helemaal lachen!

dinsdag 31 maart 2009 @ 22:36:05 #131
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67595420
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef fratsman het volgende:

[..]

Wil je wel geloven dat ik dat nu al merk? Sinds die schietpartij in Winnenden. En eind van dit jaar komt de nieuwe Wolfenstein uit. Dat wordt helemaal lachen!

[ afbeelding ]

geloof ik graag ja

was laatst in ergens in duitsland je weet niet wat je ziet met al die rooie en oranje stickers
pi_67598539
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:28 schreef Klonk het volgende:
wat een vieze gore puinhoop is nu bij de rotonde bij het station en die rijen met auto´s

leuk om naar te kijken als je op de fiets bent
Iedere vrijdagmiddag als ik met de trein aankom zie ik het in Blerick al vast staan...
  zondag 5 april 2009 @ 00:55:16 #133
164755 Mss
kutHOEr
pi_67718672
Terrasjesweer!
Aids.
pi_67720765
vrijdag wel ja, ik liep gisteren door de stad, en dacht "ow.. frisser dan gister!"

Ach, komt nog wel.
pi_67734652
Gelukkig is die stomme koopzondag weer voorbij
pi_67734804
Hoezo? Heb je moeten werken dan? Of ben je naar de Maasboulevardnaamgeefsponsormiddag geweest?
pi_67742910
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef fratsman het volgende:
Hoezo? Heb je moeten werken dan? Of ben je naar de Maasboulevardnaamgeefsponsormiddag geweest?
Werken.

Allemaal kijkers, i hate it.

2e paasdag weer 'koopzondag'. die Verheijen hoeft niet meer bij mij in de buurt te komen

De Gemeente Venlo denkt te groot, In Venlo is geen behoefte aan zoveel koopzondagen.

Op 2e paasdag kunnen in de winkel gaan staan voor een paar Duitsers die normalerwijs ook al tevreden waren met etalage kijken

Ze hadden trouwens een grasmat gelegd op de Jodenstraat en de Zoepkoel, waarom weet ik niet maarre het fietste wel stukken beter dan op die irritante straattegels die er liggen
  zondag 5 april 2009 @ 22:30:11 #138
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67742992
zal wel iets te maken hebben met de dag van de maasboulevard ofzo, er waren plannen om een stukje in te richten zoals het park gaat worden op de kop van weerd
pi_67743660
Ik ben er hard over aan het denken om 2e paasdag niet eens open te gaan. Stelletje strebers bij Venlostad.com. Vorige week op de 29e ook open gegaan. Om 16.00 waren er op de Klaasstraat nog maar 2(!) winkels geopend, waar die van mij er één van was.

Die winkeliersvereniging is er goed in om geld te innen voor allerhande onzin, maar op de dagen dat er extra koopzondagen en koopavonden zijn, geven ze zelf niet thuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door fratsman op 05-04-2009 22:59:52 ]
  zondag 5 april 2009 @ 22:50:22 #140
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67743721
gewoon dichtblijven dan toch

ik bedoel als franchisenemer moet het wel een beetje winstgevend blijven toch ?
pi_67743930
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef Klonk het volgende:
gewoon dichtblijven dan toch

ik bedoel als franchisenemer moet het wel een beetje winstgevend blijven toch ?
Beste Klonk, ik zou willen dat ik franchisenemer was, dan hield ik er zelf nog meer aan over. Heb een goeie baan, maar moet toch nog verantwoording afleggen.

Ik heb er gewoon een teringhekel aan dat zaken als Dielen, de wijnhandel, wel facturen bij mij naar binnen gooien voor stichting Klaasstraatbelangen á 400 euro, maar op koopzondagen wel dicht zijn.

Ook patsers zoals Ad Pollux die zichzelf de juiste familie binnengeneukt heeft (Sneijders de groentenhandel AKA de Mop.) die blijft afgeven op bedrijven die geen lid zijn van de winkeliersvereniging, terwijl hun eigen toko op koopzondagen niet eens geopend is.

Ik moet niet zo stressen, heb nog steeds weekend.
  zondag 5 april 2009 @ 22:57:08 #142
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67743989
heb ik ff verkeerde informatie, ik dacht dat gamemania een franchise was
  zondag 5 april 2009 @ 23:03:24 #143
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_67744209
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef fratsman het volgende:

[..]

Beste Klonk, ik zou willen dat ik franchisenemer was, dan hield ik er zelf nog meer aan over. Heb een goeie baan, maar moet toch nog verantwoording afleggen.

Ik heb er gewoon een teringhekel aan dat zaken als Dielen, de wijnhandel, wel facturen bij mij naar binnen gooien voor stichting Klaasstraatbelangen á 400 euro, maar op koopzondagen wel dicht zijn.

Ook patsers zoals Ad Pollux die zichzelf de juiste familie binnengeneukt heeft (Sneijders de groentenhandel AKA de Mop.) die blijft afgeven op bedrijven die geen lid zijn van de winkeliersvereniging, terwijl hun eigen toko op koopzondagen niet eens geopend is.

Adem in, adem uit.
Neem een biertje en relax... Waarom zou jij moeten doen wat zij van je eisen . Je bepaalt toch zeker nog zelf of je lid wordt van hun clubje?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  zondag 5 april 2009 @ 23:04:57 #144
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67744273
nu durf ik me helemaal niet meer in die winkel te vertonen, dan springt fratsman in zijn master chief pak achter kassa vandaan als ie mij ziet
pi_67744877
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:04 schreef Klonk het volgende:
nu durf ik me helemaal niet meer in die winkel te vertonen, dan springt fratsman in zijn master chief pak achter kassa vandaan als ie mij ziet

Maar net wat MPG zegt, Ik hoef niet mee te rennen met hun clubje. Alleen die kleine zelfstandig ondernemers weten niet wat ze hiermee moeten. de ene winkelstraat is wel alles open. De andere niet... En maar blijven roepen dat de neuzen dezelfde kant op moeten omdat een dorp als Arcen een toeristenstatus heeft. Hoe ver ligt Arcen van Venlo?
pi_67745236
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef fratsman het volgende:

[..]

Fratsman rustig

De zoon van Ad is een vriend van mij hehe

Ad valt reuze mee hoor qua patserigheid. Zoveel poen en dan nog 2 eenvoudige auto's hebben

MIjn werkgever is de meeste doorgedraaide in koopzondagen en koopavonden. rara wie is mijn werkgver
pi_67745399
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Ruder het volgende:

[..]

Fratsman rustig

De zoon van Ad is een vriend van mij hehe

Ad valt reuze mee hoor qua patserigheid. Zoveel poen en dan nog 2 eenvoudige auto's hebben

MIjn werkgever is de meeste doorgedraaide in koopzondagen en koopavonden. rara wie is mijn werkgver
V&D toch nog steeds?

Sinds Ad Pollux op de Stadsomroep heeft geroepen dat Shopmanagers van winkelketens als FRS en dergelijke de schuld er van zijn dat er geen uniformiteit is binnen de winkeliersvereniging, spuug ik op die vent. Je doet er alles aan om enigzins mee te gaan met VenloStad.com, maar als je teruggefloten wordt door het hoofdkantoor, kun je zelf ook niet veel meer. Dat moeten ze ook maar eens snappen.
pi_67745593
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:36 schreef fratsman het volgende:

[..]

V&D toch nog steeds?

Sinds Ad Pollux op de Stadsomroep heeft geroepen dat Shopmanagers van winkelketens als FRS en dergelijke de schuld er van zijn dat er geen uniformiteit is binnen de winkeliersvereniging, spuug ik op die vent. Je doet er alles aan om enigzins mee te gaan met VenloStad.com, maar als je teruggefloten wordt door het hoofdkantoor, kun je zelf ook niet veel meer. Dat moeten ze ook maar eens snappen.
Daar heb je ook weer gelijk in.

Maar het is niet alleen de winkeliersvereniging die daar schuld aan heeft. ook de gemeente Venlo voelt zich net wat te goed en denken dat al die koopzondagen nut hebben. ze hadden gewoon nooit toestemming moeten geven voor meer als 12 koopzondagen per jaar.

Als ik leuk wil winkelen ga ik wel naar Düsseldorf, Keulen, Aken, Maastricht, Breda, Nijmegen etc

Echt niet naar Venlo

Ze moeten maar eens leren dat wij een matig centrum hebben, en die maasboulevard voegt daar niet veel aan toe (allemaal standaard winkels, die ze in andere steden al jaren hebben)

Venlo is alleen goed voor Ruhrpott Duitsers die goedkoop willen shoppen. Ik vraag me ook af waar die NewYorker blijft hier, dat is DE winkel voor Venlo
  zondag 5 april 2009 @ 23:43:36 #149
164755 Mss
kutHOEr
pi_67745622
Die koopzondagen zijn sowieso de spuigaten aan het uitlopen. In 't Tref zijn er in 2009 20 koopzondagen, dat is toch ook niet meer normaal.
Aids.
pi_67745785
Ik heb me gisteren helemaal in het nieuw gestoken op het retailpark in Roermond. M'n vriendin heeft een aantal leuke aanbiedingen meegepakt bij de BodyShop in het centrum, en tot slot heb ik bij de MM een nieuwe autoradio en een externe HD voor een zacht prijsje meegepakt.

Ik hoop dat Venlo de voorsprong die Roermond op dit moment heeft snel zat terug pakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')