1 mei, Tag der Arbeit. Naar mijn mening toch wel een van de drukste Duitse Dagen! Nou Klonk maak je nuttig en ga daar met een digitale camera staan! Ik moet helaas werken!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:36 schreef Klonk het volgende:
wanneer is de eerst volgende duitse dag want dan gaat het een puinhoop worden daar

Wil je wel geloven dat ik dat nu al merk? Sinds die schietpartij in Winnenden. En eind van dit jaar komt de nieuwe Wolfenstein uit. Dat wordt helemaal lachen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:57 schreef Klonk het volgende:
zo helaas zal wel meevallen, met die steeds strenger wordende regels in duitsland zullen jullie geen klagen hebben over duitse klanten die hier voor hun portie zinvol geweld komen

geloof ik graag jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wil je wel geloven dat ik dat nu al merk? Sinds die schietpartij in Winnenden. En eind van dit jaar komt de nieuwe Wolfenstein uit. Dat wordt helemaal lachen!
[ afbeelding ]

Iedere vrijdagmiddag als ik met de trein aankom zie ik het in Blerick al vast staan...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:28 schreef Klonk het volgende:
wat een vieze gore puinhoop is nu bij de rotonde bij het station en die rijen met auto´s
leuk om naar te kijken als je op de fiets bent

Werken.quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef fratsman het volgende:
Hoezo? Heb je moeten werken dan? Of ben je naar de Maasboulevardnaamgeefsponsormiddag geweest?

Vorige week op de 29e ook open gegaan. Om 16.00 waren er op de Klaasstraat nog maar 2(!) winkels geopend, waar die van mij er één van was.
 Vorige week op de 29e ook open gegaan. Om 16.00 waren er op de Klaasstraat nog maar 2(!) winkels geopend, waar die van mij er één van was. 

quote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef Klonk het volgende:
gewoon dichtblijven dan toch
ik bedoel als franchisenemer moet het wel een beetje winstgevend blijven toch ?
 Beste Klonk, ik zou willen dat ik franchisenemer was, dan hield ik er zelf nog meer aan over.
 Beste Klonk, ik zou willen dat ik franchisenemer was, dan hield ik er zelf nog meer aan over.  Heb een goeie baan, maar moet toch nog verantwoording afleggen.
 Heb een goeie baan, maar moet toch nog verantwoording afleggen. 

Adem in, adem uit.quote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef fratsman het volgende:
[..]Beste Klonk, ik zou willen dat ik franchisenemer was, dan hield ik er zelf nog meer aan over.
Ik heb er gewoon een teringhekel aan dat zaken als Dielen, de wijnhandel, wel facturen bij mij naar binnen gooien voor stichting Klaasstraatbelangen á 400 euro, maar op koopzondagen wel dicht zijn.
Ook patsers zoals Ad Pollux die zichzelf de juiste familie binnengeneukt heeft (Sneijders de groentenhandel AKA de Mop.) die blijft afgeven op bedrijven die geen lid zijn van de winkeliersvereniging, terwijl hun eigen toko op koopzondagen niet eens geopend is.
Ik moet niet zo stressen, heb nog steeds weekend.
 . Je bepaalt toch zeker nog zelf of je lid wordt van hun clubje?
 . Je bepaalt toch zeker nog zelf of je lid wordt van hun clubje?

quote:Op zondag 5 april 2009 23:04 schreef Klonk het volgende:
nu durf ik me helemaal niet meer in die winkel te vertonen, dan springt fratsman in zijn master chief pak achter kassa vandaan als ie mij ziet

Fratsman rustigquote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef fratsman het volgende:
[..]Beste Klonk, ik zou willen dat ik franchisenemer was, dan hield ik er zelf nog meer aan over.
Ik heb er gewoon een teringhekel aan dat zaken als Dielen, de wijnhandel, wel facturen bij mij naar binnen gooien voor stichting Klaasstraatbelangen á 400 euro, maar op koopzondagen wel dicht zijn.
Ook patsers zoals Ad Pollux die zichzelf de juiste familie binnengeneukt heeft (Sneijders de groentenhandel AKA de Mop.) die blijft afgeven op bedrijven die geen lid zijn van de winkeliersvereniging, terwijl hun eigen toko op koopzondagen niet eens geopend is.
Ik moet niet zo stressen, heb nog steeds weekend.

V&D toch nog steeds?quote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Fratsman rustig
De zoon van Ad is een vriend van mij hehe
Ad valt reuze mee hoor qua patserigheid. Zoveel poen en dan nog 2 eenvoudige auto's hebben
MIjn werkgever is de meeste doorgedraaide in koopzondagen en koopavonden. rara wie is mijn werkgver

Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op zondag 5 april 2009 23:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
V&D toch nog steeds?
Sinds Ad Pollux op de Stadsomroep heeft geroepen dat Shopmanagers van winkelketens als FRS en dergelijke de schuld er van zijn dat er geen uniformiteit is binnen de winkeliersvereniging, spuug ik op die vent. Je doet er alles aan om enigzins mee te gaan met VenloStad.com, maar als je teruggefloten wordt door het hoofdkantoor, kun je zelf ook niet veel meer. Dat moeten ze ook maar eens snappen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |