Mestreechquote:Op maandag 16 maart 2009 16:52 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ga je mond eens gauw spoelen.
Vast Heerlenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
twee jaar gewoond in m'streech en twee jaar gestudeerd in heerlen.. ik weet wel welke ik het leukst vind
Als ik met mijn pa in Venlo kom, en ik lul in het plat...quote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef fratsman het volgende:
Mensen uit Maastricht zijn iig beter te verstaan dan mensen uit Heerlen!
Waar kom je vandaan danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:26 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Als ik met mijn pa in Venlo kom, en ik lul in het plat...
Kunnen ze me in ieder geval niet verstaan...
ik ben ook prima te verstaanquote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef Mss het volgende:
Ik ben import, dus ik ben sowieso te verstaan
Yeah!quote:
Weet je toevallig ook tot wanneer het circus daar blijft staan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:51 schreef fratsman het volgende:
Op het Kazerneterrein binnenkort:
31-5 Sneakerz (dance)
13-6 Mega openluchtdisco.
Laatste heb ik al kaarten voor, Sneakerz ben ik ook over aan het denken.
Nee. Maar dat komt omdat circus me nooit heeft geboeid? Wat komt er? circus Renz? Dan zal het wel op de site komen te staan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook tot wanneer het circus daar blijft staan?
Welke is er weg dan?!?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef ganzenherder het volgende:
Wanneer krijgen we onze kerkklok in blerick weer terug?Nu ie weg is merk ik eigenlijk pas hoevaak ik erop keek. Waar is ie eigenlijk ergens gebleven anyways?
Antoniuskerkklok, als sinds februari ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:07 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee. Maar dat komt omdat circus me nooit heeft geboeid? Wat komt er? circus Renz? Dan zal het wel op de site komen te staan.
Over die openlucht-disco is ook maar weinig terug te vinden.
[..]
Welke is er weg dan?!?
Ik ben er echt al weken niet meer overheen gereden. Telkens als ik naar Blerick ga, neem ik de snelweg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:28 schreef Klonk het volgende:
wat een vieze gore puinhoop is nu bij de rotonde bij het station en die rijen met auto´s
leuk om naar te kijken als je op de fiets bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |