Er is er weer eentje neergepopt. een Pooier dit keer. maar niet dodelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef fratsman het volgende:
Wat is er gisteravond bij jou in de straat gebeurd, Ruder?
Het is wel in het nieuws de laatste tijd, dat Q4...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef Ruder het volgende:
[..]
Er is er weer eentje neergepopt. een Pooier dit keer. maar niet dodelijk.
Een paar vrienden belde mij erover maar ik was gewoon veilig op stap in Den Bosch, dus heb niks gehoord
Vandaag waren ze trouwens de Maas na aan het bootsen bij het station. echt irritant, het hele stationsplein stond blank.
Nog één keer zoiets en ik ga bij het Tv-programma Kassa een klacht indienen tegen het wanbeleid van de Gemeente Venlo.
Vooral de terugweg wordt schitterend (als het geregent heeft of regent nog beter) met die leuke modderpoel daarquote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef JLSB het volgende:
Ik denk niet dat al die duizenden mensen bij de rotonde omlopen en door het park de stad ingaan...
Ik hoop nog steeds op droog weer.....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Ruder het volgende:
[..]
Vooral de terugweg wordt schitterend (als het geregent heeft of regent nog beter) met die leuke modderpoel daar
Bienao!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:29 schreef fratsman het volgende:
Idderein d'r klaor veur!?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
SJIENGELESJIENGELESJIENGELESJIENGELEBOEM!!!!!
Idderein eine hiele fijne vastelaovend!
En het harde hopen heeft gewerkt, maar wat hebben we een mazzel gehad qua weer!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op droog weer.....
Heb dat nummer op maandag 33x gehoord op de steenstraat maandag. En op dinsdag kreeg ik dat nummer dus nietmeer uit mijn hoofdquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:45 schreef fratsman het volgende:
DE RAAF! DE RAAF! DE RAAF!
Ik zit er nu nog mee in m'n hoofd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heb dat nummer op maandag 33x gehoord op de steenstraat maandag. En op dinsdag kreeg ik dat nummer dus nietmeer uit mijn hoofd
Ik was vrijdag ff bij Leonardo (een rotte *** zaak waar ik nu even mijn gal over gaan spugen on the www)quote:Op zondag 1 maart 2009 21:09 schreef fratsman het volgende:
Is er iemand uit dit topic gisteren stiekem nog bij de opening van GameMania wezen kijken?Zo ja: Zwaai de volgende keer even.
Klonk gespot!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:25 schreef Klonk het volgende:
ik was vandaag in Gamemania mooie winkel, als je een vent van in de 30 hebt gezien met een grijze pet op die pure kwam kopen (die jullie niet op voorraad hadden, foei) dan was ik het...
mooie winkel geworden trouwens, lekker veel keuze ook bij de tweedehands games
Ik was al van plan om een brief naar Radar, Kassa én Hugo Boss (omdat ze hun waren voor veels te veel geld verkopenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Klonk gespot!Heb je hem gereserveerd?
@ Ruder. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen dat je daar als een hond behandeld wordt. Het enige wat je er tegen kan doen is een kwaaie brief sturen naar de eigenaar, maar of het iets helpt... Is geen filiaal he, dus er is ook geen hoofdkantoor waar je kunt klagen.
Sorry Fratsman, maar dan kies ik toch voor die dikkerequote:Op maandag 2 maart 2009 09:15 schreef Klonk het volgende:
die tokio hotel fan was wat kleiner dan die dikkere
huh was jij datquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Klonk, volgens mij durfden we het beiden niet ter sprake te brengen vanochtend he!![]()
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:08 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik was al van plan om een brief naar Radar, Kassa én Hugo Boss (omdat ze hun waren voor veels te veel geld verkopen) te sturen
![]()
Die gast met de bril is Cris denk ik, of heef hij nog lensen?
Dan gaat Maikel door voor dikkere kerel of Tokio Hotel Wannabe
DAn zal ik ook maar eens wat vaker postenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:11 schreef Ruder het volgende:
Saaie boel hier.
We moeten minstens voor FreeFunk topic 7 halen
Jezus wat een blij programma.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:49 schreef Peewee het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het er allemaal uit gat zien, als alles af is. Op de tekeningen ziet het er allemaal kleurig uit, maar ik denk dat ik een kleine vorm van pleinvrees krijg, als ik op die grote vlakte over moet gaan steken.
Wie even over het nieuwe stationsplein wil rennen: http://venlo.virtuocity.eu
Ja hoor die mogen hier ook posten hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Hae, kiek!
Mae det is sjoan.
Is dit topic alleen voor 'Venlonaere' of ook voor andere mensen uit het geweldige Noord Limburg?
Precies!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:00 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja hoor die mogen hier ook posten hoor
Venlo is toch een bietje de hoofdstad van Noord-Limburg
Was het niet alles onder Tegelenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Precies!
Ik denk trouwens dat weinig 'ollanders door hebben hoe gigantisch de verschillen zijn tussen ons en alles onder Sittard...
Ga je mond eens gauw spoelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |