Zo ja: Zwaai de volgende keer even.
 Zo ja: Zwaai de volgende keer even.  

Ik was vrijdag ff bij Leonardo (een rotte *** zaak waar ik nu even mijn gal over gaan spugen on the www)quote:Op zondag 1 maart 2009 21:09 schreef fratsman het volgende:
Is er iemand uit dit topic gisteren stiekem nog bij de opening van GameMania wezen kijken?Zo ja: Zwaai de volgende keer even.
 )
 ) 

Klonk gespot!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:25 schreef Klonk het volgende:
ik was vandaag in Gamemania mooie winkel, als je een vent van in de 30 hebt gezien met een grijze pet op die pure kwam kopen (die jullie niet op voorraad hadden, foei) dan was ik het...
mooie winkel geworden trouwens, lekker veel keuze ook bij de tweedehands games
 Heb je hem gereserveerd?
 Heb je hem gereserveerd? 

Ik was al van plan om een brief naar Radar, Kassa én Hugo Boss (omdat ze hun waren voor veels te veel geld verkopenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Klonk gespot!Heb je hem gereserveerd?
@ Ruder. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen dat je daar als een hond behandeld wordt. Het enige wat je er tegen kan doen is een kwaaie brief sturen naar de eigenaar, maar of het iets helpt... Is geen filiaal he, dus er is ook geen hoofdkantoor waar je kunt klagen.
 ) te sturen
 ) te sturen  

Sorry Fratsman, maar dan kies ik toch voor die dikkerequote:Op maandag 2 maart 2009 09:15 schreef Klonk het volgende:
die tokio hotel fan was wat kleiner dan die dikkere

Ik had nooit moeten stoppen met roken.
 Ik had nooit moeten stoppen met roken. 

huh was jij datquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Klonk, volgens mij durfden we het beiden niet ter sprake te brengen vanochtend he!

quote:Op maandag 2 maart 2009 09:08 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik was al van plan om een brief naar Radar, Kassa én Hugo Boss (omdat ze hun waren voor veels te veel geld verkopen) te sturen

Die gast met de bril is Cris denk ik, of heef hij nog lensen?
Dan gaat Maikel door voor dikkere kerel of Tokio Hotel Wannabe

DAn zal ik ook maar eens wat vaker postenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:11 schreef Ruder het volgende:
Saaie boel hier.
We moeten minstens voor FreeFunk topic 7 halen

Jezus wat een blij programma.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:49 schreef Peewee het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het er allemaal uit gat zien, als alles af is. Op de tekeningen ziet het er allemaal kleurig uit, maar ik denk dat ik een kleine vorm van pleinvrees krijg, als ik op die grote vlakte over moet gaan steken.
Wie even over het nieuwe stationsplein wil rennen: http://venlo.virtuocity.eu

Ik miste in de parade de kroegen, gaan die allemaal weg dan
  Ik miste in de parade de kroegen, gaan die allemaal weg dan  

Ja hoor die mogen hier ook posten hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Hae, kiek!
Mae det is sjoan.
Is dit topic alleen voor 'Venlonaere' of ook voor andere mensen uit het geweldige Noord Limburg?

Precies!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:00 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja hoor die mogen hier ook posten hoor
Venlo is toch een bietje de hoofdstad van Noord-Limburg

Was het niet alles onder Tegelenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Precies!
Ik denk trouwens dat weinig 'ollanders door hebben hoe gigantisch de verschillen zijn tussen ons en alles onder Sittard...

)
 )

Ga je mond eens gauw spoelen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |