Er is er weer eentje neergepopt. een Pooier dit keer. maar niet dodelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef fratsman het volgende:
Wat is er gisteravond bij jou in de straat gebeurd, Ruder?
Het is wel in het nieuws de laatste tijd, dat Q4...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef Ruder het volgende:
[..]
Er is er weer eentje neergepopt. een Pooier dit keer. maar niet dodelijk.
Een paar vrienden belde mij erover maar ik was gewoon veilig op stap in Den Bosch, dus heb niks gehoord
Vandaag waren ze trouwens de Maas na aan het bootsen bij het station. echt irritant, het hele stationsplein stond blank.
Nog één keer zoiets en ik ga bij het Tv-programma Kassa een klacht indienen tegen het wanbeleid van de Gemeente Venlo.
Vooral de terugweg wordt schitterend (als het geregent heeft of regent nog beter) met die leuke modderpoel daarquote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef JLSB het volgende:
Ik denk niet dat al die duizenden mensen bij de rotonde omlopen en door het park de stad ingaan...
Ik hoop nog steeds op droog weer.....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Ruder het volgende:
[..]
Vooral de terugweg wordt schitterend (als het geregent heeft of regent nog beter) met die leuke modderpoel daar
Bienao!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:29 schreef fratsman het volgende:
Idderein d'r klaor veur!?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
SJIENGELESJIENGELESJIENGELESJIENGELEBOEM!!!!!
Idderein eine hiele fijne vastelaovend!

En het harde hopen heeft gewerkt, maar wat hebben we een mazzel gehad qua weer!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op droog weer.....
Heb dat nummer op maandag 33x gehoord op de steenstraat maandag. En op dinsdag kreeg ik dat nummer dus nietmeer uit mijn hoofdquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:45 schreef fratsman het volgende:
DE RAAF! DE RAAF! DE RAAF!
Ik zit er nu nog mee in m'n hoofd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heb dat nummer op maandag 33x gehoord op de steenstraat maandag. En op dinsdag kreeg ik dat nummer dus nietmeer uit mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |