abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 08:22:21 #151
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67749493
jah, op dit moment is qua winkelen roermond wat verder, maar als met nadruk op als de maasboulevard ooit afkomt hebben we toch een mooi stukkie Venlo erbij hoor
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_67751952
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:49 schreef fratsman het volgende:
Ik heb me gisteren helemaal in het nieuw gestoken op het retailpark in Roermond. M'n vriendin heeft een aantal leuke aanbiedingen meegepakt bij de BodyShop in het centrum, en tot slot heb ik bij de MM een nieuwe autoradio en een externe HD voor een zacht prijsje meegepakt.

Ik hoop dat Venlo de voorsprong die Roermond op dit moment heeft snel zat terug pakt.
Ik was Roermond helemaal vergeten

Ookal ben ik geen fan van die Outlet en het retailpark, toch heeft Roermond meer te bieden als Venlo op het moment.

de enige koopzondagen die echt druk zijn, zijn Cultuurzondag en die rond de feestdagen

Schaf de rest maar af

Koopavonden zijn trouwens ook vaak drama, maarjah daar moet ik mijn uren mee maken dus daar zie ik het probleem niet van in
pi_67752226
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:25 schreef Ruder het volgende:

[..]

Ik was Roermond helemaal vergeten

Ookal ben ik geen fan van die Outlet en het retailpark, toch heeft Roermond meer te bieden als Venlo op het moment.

de enige koopzondagen die echt druk zijn, zijn Cultuurzondag en die rond de feestdagen

Schaf de rest maar af

Koopavonden zijn trouwens ook vaak drama, maarjah daar moet ik mijn uren mee maken dus daar zie ik het probleem niet van in
Ik begrijp niet dat er vanuit de gemeente niet ingegrepen word in verband met die koopavonden. Als je kijkt 10 jaar geleden hoe druk het toen 's avonds was, zowel in de winkels als in de kroegen, en je kijkt nu... Opgeschoten Breezervolk en kansenjongeren die maar een beetje rond staan te hangen, en schreeuwend op en neer lopen...

[ Bericht 0% gewijzigd door fratsman op 06-04-2009 10:59:26 ]
  maandag 6 april 2009 @ 11:01:17 #154
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67752992
het zou erger kunnen, je zou in een winkel in Tegelen kunnen staan op koopavond
pi_67762172
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:01 schreef Klonk het volgende:
het zou erger kunnen, je zou in een winkel in Tegelen kunnen staan op koopavond

Hehehe, je zal toch überhaupt in Tegelen in een winkel werken, ik moet er niet aan denken

Achjah ik ben er niet rouwig om als mijn werkgever zoveel energie en personeelskosten betaald en ik op een koopavond één horloge heb verkocht . Die Vipkoopavonden (op die tijdens het Prijzencircus na dan) zijn al helemaal een drama.

Heb vaker gehad dat ik op een avond 2 six artikeltjes en een sjaal verkocht heb Gaat toch echt te ver.

Maarjah laat de V&D maar lekker denken dat elke stad zo'n toestroom aan mensen heeft als bijvoorbeeld Amsterdam en Eindhoven
pi_67770279
WE KRIJGEN (waarschijnlijk) WEER EEN BIOS!
quote:
Er zijn concrete plannen om in Venlo een bioscoop met vier zalen te bouwen op de huidige parkeerplaats van de Picardie. De bouw moet in het najaar van 2009 starten en zal ongeveer een jaar duren.

Initiatiefnemer van de nieuwe bioscoop is eigenaar van de Luxor bioscoop in Reuver Joep Caubo. In het verleden runde hij het City Theater in de Vleesstraat. Wethouder Mark Verheijen laat in een reactie aan Omroep Venlo weten dat hij de plannen van Caubo steunt. De politicus noemt een nieuwe bioscoop een van dé belangrijkste voorzieningen waar Venlo grote behoefte aan heeft.

Caubo gaat de nieuwe bioscoop huren van een beleggingsmaatschappij en wil er weer de naam van het City Theater aan geven. Ook lopen er momenteel nog gesprekken met De Nieuwe Scene, het Frans Boermanstheater en vastelaovesvereniging Jocus om samen te werken. Momenteel is er in Venlo alleen het filmhuis De Nieuwe Scene. Voorheen telde de stad drie bioscopen waar grote kaskrakers draaiden. Deze bleken op den duur niet meer rendabel te zijn.
Woeha! Heerlijk! Eerst op zaterdag filmpje pakken en dan direct de kroeg in, ipv eerst terugrijden, auto wegzetten, fiets pakken en naar stad!
  maandag 6 april 2009 @ 20:04:24 #157
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_67770713
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:52 schreef fratsman het volgende:
[..]

Woeha! Heerlijk! Eerst op zaterdag filmpje pakken en dan direct de kroeg in, ipv eerst terugrijden, auto wegzetten, fiets pakken en naar stad!
Dat zou echt geweldig zijn, en tegelijkertijd normaal. Een stad als Venlo hoort natuurlijk minimaal 1 bios te hebben.

Met een beetje geluk wordt Venlo straks ook nog aangesloten op het nachtnet van de NS, lekker zuipen in EHV zonder je druk te maken over de laatste/eerste trein
Patat Friet
  maandag 6 april 2009 @ 20:12:00 #158
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_67771018
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:52 schreef fratsman het volgende:
[..]

Dat is nog eens goed nieuws
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  maandag 6 april 2009 @ 22:02:17 #159
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_67775977
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef MPG het volgende:

[..]

Dat is nog eens goed nieuws
ja, wat hij zegt!

Toen MPG me vertelde dat Venlo geen bioscoop heeft, geloofde ik hem eerst niet
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_67779420
Is wel een goed iniatief ja

Ik heb nog steeds heimwee naar de city en de scala. De Scene niet, want dat is nooit wat geweest.

In het filmhuis draaien films die al op dvd uit zijn dus is ook niet echt een mega verrijking

Ik ben benieuwd.

Hopelijk wordt het wat fatsoenlijks
  dinsdag 7 april 2009 @ 03:29:52 #161
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67782099
ik blijf toch naar reuver gaan denk ik, gratis parkeren en bovendien weet je zeker dat je auto er nog staat bij terugkomst en dat je niet beroofd gaat worden tussen de uitgang en je auto
pi_67782933
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 03:29 schreef Klonk het volgende:
ik blijf toch naar reuver gaan denk ik, gratis parkeren en bovendien weet je zeker dat je auto er nog staat bij terugkomst en dat je niet beroofd gaat worden tussen de uitgang en je auto
Heb jij zo'n beeld bij Venlo-centrum?!?
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:01:48 #163
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67783761
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:05 schreef fratsman het volgende:

[..]

Heb jij zo'n beeld bij Venlo-centrum?!?
eigenlijk wel ja, want dat is wat mij overkwam de laatste keer dat ik in venlo naar de bios ging

auto opengebroken en terwijl ik de schade op sta te nemen staat er een junk naast me die op een vriendelijke toon om geld vraagt met een mes in z´n hand om zijn verzoekje wat extra nadruk te geven
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:59:14 #164
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67785328
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:42 schreef Ruder het volgende:

Als ik leuk wil winkelen ga ik wel naar Düsseldorf, Keulen, Aken, Maastricht, Breda, Nijmegen etc

Echt niet naar Venlo
Leuk winkelen in Nijmegen.
Jij gaat zeker met het OV?
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_67785356
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:01 schreef Klonk het volgende:

[..]

eigenlijk wel ja, want dat is wat mij overkwam de laatste keer dat ik in venlo naar de bios ging

auto opengebroken en terwijl ik de schade op sta te nemen staat er een junk naast me die op een vriendelijke toon om geld vraagt met een mes in z´n hand om zijn verzoekje wat extra nadruk te geven
WTF. Ja daar krijg je wel een trauma van.

Ik woon al 19 jaar (met kleine onderbreking dan) in het centrum van Venlo. Ik werdt één keer na het uitgaan achterna gezeten door een junk, maar nadat ik 5 minuten bij een politieauto stond, was die ook nergens meer te bekennen en voor de rest wel een paar keer ruzie gehad in de stad (maarjah in elke stad hangt weleens een opgefokte sfeer, dus ja niet echt iets voor Venlo specefiek) en een keer een Pool op het dak gehad die het leuk vond om de daktegels d'r af te smijten (achteraf bleek dat hij een bad trip van de paddo's had) maar voor de rest weinig schokkends meegemaakt. In Berlijn hebben wij ook een appartement in een 'beruchte wijk' maar daar maken ook nooit wat mee

Waar ik me wel aan erger zijn zijn die mocro's en gastarbeiders (roemenen, bulgaren, grieken etc) die hier in de buurt (Duitse hoek) rondhangen. Kan daar niet wat strenger tegenworden opgetreden?

Wat dat betreft ben ik wel fan van de Franse politie die lopen teminste met automatische geweren rond op heikele punten (misschien een goed idee om zo die kansenjongeren op koopavond eens weg te jagen )
pi_67785452
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:59 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Leuk winkelen in Nijmegen.
Jij gaat zeker met het OV?
Ik heb er vrienden wonen en ga er volgend jaar studeren. Heb opzich niks tegen Nijmegen. Arnhem is ook nog wel aardig trouwens.

En die Veolia trein is best wel fijn, fijner dan sommige NS treinen (die irritante met die kleine coupé's bijvoorbeeld)
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:10:54 #167
pi_67785710
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:03 schreef Ruder het volgende:

[..]

Ik heb er vrienden wonen en ga er volgend jaar studeren. Heb opzich niks tegen Nijmegen. Arnhem is ook nog wel aardig trouwens.

En die Veolia trein is best wel fijn, fijner dan sommige NS treinen (die irritante met die kleine coupé's bijvoorbeeld)
Dat bedoel ik dus.
Als je namelijk met de auto naar 024 gaat, zou je een stuk minder positief zijn.
Messin' with the Kid.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:14:42 #168
112339 MPG
pi_67785829
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:10 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.
Als je namelijk met de auto naar 024 gaat, zou je een stuk minder positief zijn.
Gratis parkeren in Lent en dan per trein of te voet de brug over .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:20:08 #169
pi_67786008
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:14 schreef MPG het volgende:

[..]

Goeie tip. Graçias.

Een vraag trouwens: Woarum kalle weej heej neet gewoen ien't plat?
Messin' with the Kid.
pi_67786033
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:14 schreef MPG het volgende:

[..]

Ach hier in het centrum kun je je auto bijna overal kwijt, stukken beter dan in Venlo. Althans dat idee heb ik.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:21:48 #171
112339 MPG
pi_67786064
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Goeie tip. Graçias.

Een vraag trouwens: Woarum kalle weej heej neet gewoen ien't plat?
Omdat de mods hier nogal gauw aangebrand zijn.
Ze denken dat we dan over hen roddelen ofzo .
De friezen mochten ook geen frysk pruttelen.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_67786176
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:21 schreef MPG het volgende:

[..]

Omdat de mods hier nogal gauw aangebrand zijn.
Ze denken dat we dan over hen roddelen ofzo .
De friezen mochten ook geen frysk pruttelen.
En onze dialecten verschillen onderling natuurlijk ook weer belachelijk, afhankelijk of je ouders oet Hors komen ofzo
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:28:12 #173
pi_67786265
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En onze dialecten verschillen onderling natuurlijk ook weer belachelijk, afhankelijk of je ouders oet Hors komen ofzo
Ja klopt. Had ik een paar bladzijdes terug ook al geschreven.
Dat is ook wel lachen.
Als ik met mijn pa buiten het dorp kom, verstaan ze er al geen ruk meer van. Zelfs in Venlo niet.

In Rotterdam vroegen ze ons in de Metro zelfs of we uit Denemarken kwamen.

Maar dat probleem van die paranoïde mods is toch simpel op te lossen? Stel gewoon wat meertalige moderators aan...
Messin' with the Kid.
pi_67786480
Ik woon nu al een jaar of 4 in Nijmegen, maar zodra een van mijn maten uit Venlo langskomt of ik ze aan de telefoon heb schakel ik direct over in het dialect, nog steeds grappig hoe je men hier dan langzaam hun gezicht in een vraagteken ziet veranderen
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:38:09 #175
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_67786585
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:00 schreef Ruder het volgende:

[..]

WTF. Ja daar krijg je wel een trauma van.

Ik woon al 19 jaar (met kleine onderbreking dan) in het centrum van Venlo. Ik werdt één keer na het uitgaan achterna gezeten door een junk, maar nadat ik 5 minuten bij een politieauto stond, was die ook nergens meer te bekennen en voor de rest wel een paar keer ruzie gehad in de stad (maarjah in elke stad hangt weleens een opgefokte sfeer, dus ja niet echt iets voor Venlo specefiek) en een keer een Pool op het dak gehad die het leuk vond om de daktegels d'r af te smijten (achteraf bleek dat hij een bad trip van de paddo's had) maar voor de rest weinig schokkends meegemaakt. In Berlijn hebben wij ook een appartement in een 'beruchte wijk' maar daar maken ook nooit wat mee

Waar ik me wel aan erger zijn zijn die mocro's en gastarbeiders (roemenen, bulgaren, grieken etc) die hier in de buurt (Duitse hoek) rondhangen. Kan daar niet wat strenger tegenworden opgetreden?

Wat dat betreft ben ik wel fan van de Franse politie die lopen teminste met automatische geweren rond op heikele punten (misschien een goed idee om zo die kansenjongeren op koopavond eens weg te jagen )
trauma´s niet zozeer maar genoeg om me uit de binnenstad te houden als de winkels dicht zijn, wat dat betreft mogen ze best ergens (oude veiling, kazerneterrein) een mooie nieuwe bios neerzetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')