De Feesfebrik is echt zo enorm fout. Daar is heel kamp Maastricht vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:55 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ga je weg bij de FRS?
Over het station gesproken, wat een hel met de fietsen zeg! echt niet meer normaal.
Volgens mij is Venlo de enige stad waar dit zo belabberd geregeld is (zelfs bij Amsterdam CS is dit minder dramatisch) een groot fietsendoolhof nu bij ons.
[..]
Ik ben niet zo bekend met de kroegnamen daar.
Van vorige week donderdag kan ik me alleen de unie en de Feesfabrik nog herinneren![]()
Sorry dat ik je voor ben geweest!quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:33 schreef fratsman het volgende:
Voor al uw Venlose nieuwtjes, weetjes en roddels; Quriuz.com.
Maar inderdaad. Ik ga werken bij Gamemania. Ben sinds vorige week weg bij FRS. Afgelopen 2 dagen intro gehad, en ik heb er zin in!
Begint met ruu en eindigd op een tquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:19 schreef fratsman het volgende:
Tarik is nu filiaalleider, Cris gaat met mij mee naar Gamemania. En games is een groeimarkt dus op een gegeven moment blijven de beste over.
En wie ben jij dan eens eigenlijk?
Is dit dan een kloon van je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:26 schreef Ruder het volgende:
[..]
Begint met ruu en eindigd op een t
Vanavond Mestreech!!! (maar eerst werken)
die doet het niet meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Is dit dan een kloon van je?Je was toch eerst RuutR?
Alla was wel fout maarre heb daar met een meisje gedanst enzo (ja rest is privéquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:13 schreef Mss het volgende:
Alla
Feesfebrik
De rest is leuk hoor, maar dat zijn twee van de 3 meest foute tenten in Mestreech
Ben daar trouwens al eeuwig niet meer uitgeweest.
quote:
jij houdt toch anders wel van sabbelen?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:02 schreef fratsman het volgende:
Nee, ben niet naar de Sabbel geweest. Bavaria bier, dat zou geheid koppijn worden morgen.
Ja, het station is praktisch onbereikbaarquote:Op maandag 9 februari 2009 19:22 schreef Ruder het volgende:
[..]
jij houdt toch anders wel van sabbelen?
Venlo is trouwens wel drama op het moment met al die werkzaamheden.
Dat wordt lachen inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, het station is praktisch onbereikbaar.
Hoe willen ze dat doen als de zoepkoeltrein aankomt, iedereen in optocht dwars over de rotone laten gaan
?
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef Ruder het volgende:
[..]
Dat wordt lachen inderdaad.
Ik erger me kapot aan alle wegwerkzaamheden. Zelfs Eindhoven is wat dat betreft nog heilig vergeleken met Venlo.
Ff wat anders hoe heet die zanger van dat nummer Rauw Rauw is lust dich rauw (komt volgens mij uit Belfeld of Reuver)
Echt hatelijk ja ik ga me er met de dag mee aan ergeren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:40 schreef fratsman het volgende:
Godverdomme, Keulsepoort is ook al dicht. In tegengestelde richting 's ochtends over de rotonde is niet tof!
Klopt jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:40 schreef fratsman het volgende:
Godverdomme, Keulsepoort is ook al dicht. In tegengestelde richting 's ochtends over de rotonde is niet tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |