Dat is niet aardig mrbox.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij bent zolang geleden al afgevallen
Dat is juist míjn specialiteitquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
de tt is even zodat de rest weet vanaf hoelaat er iemand daar is, de rest gaat via de telefoon
sorry ben geen TT maker
Dat geeft niet. Ik kan soms ook niks bedenken als TT.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
de tt is even zodat de rest weet vanaf hoelaat er iemand daar is, de rest gaat via de telefoon
sorry ben geen TT maker
Duimelot is weer goed in andere dingenquote:
Zeg dan wat noemenswaardigs manquote:
Oke tot straksquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Duimelot het volgende:
ik ben even the menatlist kijken
tot in de reclame
Veel plezierquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Duimelot het volgende:
ik ben even the menatlist kijken
tot in de reclame
De waarheid is hardquote:
Ahh uitstekend! Dank!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
* Belsezar nieuwe halve liter bier geeft.
T!quote:
Als jij Cue niet wil dan grijp ik wel mij kans.quote:
Inderdaad, cheers!quote:
Jij saaiquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Cue is slaapverwekkend zo te lezen..
Wat voor bier?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
* Belsezar nieuwe halve liter bier geeft.
Dan schaak je deze schone deerne toch gewoon, en neem je haar mee op jouw witte paard?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
Als jij Cue niet wil dan grijp ik wel mij kans.![]()
Door deze move is de vraag natuurlijk wie is er nu nobeler?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan schaak je deze schone deerne toch gewoon, en neemt haar mee op jouw witte paard?
Hij heeft al voor iemand anders gekozen vanmiddag.. rememberquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan schaak je deze schone deerne toch gewoon, en neemt haar mee op jouw witte paard?
Veel plz dan, neem je genoeg redbull mee ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij Cue niet wil dan grijp ik wel mij kans.![]()
En wat is er mis met haar?
Is een witte Volkswagen polo ook goed?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Tijn, hoe ga je dit precies oplossen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij heeft al voor iemand anders gekozen vanmiddag.. remember
Grolsch is toevallig wel het enige biermerk dat je kan zegen als je kotst.quote:
Haaiquote:
MNRquote:
Jij scoort hier geen punten vanavond.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Veel plz dan, neem je genoeg redbull mee ?
Ze is saai![]()
en heb je haar fobo al eens gezien
Jawel hoor, waarom niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef MNR het volgende:
Haai39-jarige
Techno
(of mag ik dat niet zeggen?)
Ik hoef helemaal niks op te lossen. Cue kan uitstekend voor zichzelf zorgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Tijn, hoe ga je dit precies oplossen?
Mooi! Want ik vind 39 toevallig een hele mooie leeftijdquote:
Ben jij anders van mening dan ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij scoort hier geen punten vanavond.
Volgens mrbox wel.quote:
Net gekeken, ze heeft i.i.g. wel mooie ogen zo te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef mrbox het volgende:
Ze is saai![]()
en heb je haar fobo al eens gezien
Ja, maar dat is mijn punt niet. Als je iemand niet leuk/aardig vind hoef je dat toch niet op zo'n manier te verkondigen.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef MNR het volgende:
Mooi! Want ik vind 39 toevallig een hele mooie leeftijd
Hier ik ga toch op vakantie, neem mijn auto maar tijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is een witte Volkswagen polo ook goed?
Dankje wat voor auto heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier ik ga toch op vakantie, neem mijn auto maar tijn
Inderdaad, ik moet ze wel ff zien voor ik op vakantie ga natuurlijk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Heel veel plezier morgen hè mensen!
Maken jullie leuke foto's?
Als je erbij wilt zijn, kun je altijd nog komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Yup. Vrouwen die iets met computers doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef Techno het volgende:
Net gekeken, ze heeft i.i.g. wel mooie ogen zo te zien.
En ze doet Informatica. Dat is alleen maar goed.
[Patsmodus]quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje wat voor auto heb je eigenlijk?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je erbij wilt zijn, kun je altijd nog komen
Ja idd!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet ze wel ff zien voor ik op vakantie ga natuurlijk!
Wij zeker veel plezier hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Zondagnacht ga ik weg van huisquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat ga ik niet trekken zaterdagochtend![]()
[..]
Ja idd!
[vertrek je zaterdag?]
Nee. Cue is tofquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
Is Cue saai?
Mooie auto.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[Patsmodus]
Zie fobo, subaru impreza 2.0 AWD GT turbo 555 zwart of een honda accord 1.8 v-tec zilver
[/Patsmodus]
Die van mij is 14 jaar oud. Maar hij rijdt nog dus dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
Wij hebben ook een VW Polo. Alleen dan wel een bordeaux rode.
Oke, even onthoudenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zondagnacht ga ik weg van huis06:00 komt de taxi
Nu niet met modder terug gaan smijtenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
Ik vind zelfs relatief gezien mrbox saaier dan Cue.
Dat dus.quote:
Tijn, ik zat je maar een beetje te plagen omdat je er zo op in ging. Cue en ik kennen elkaar ook van IRL en ze is alles behalve saai.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mijn punt niet. Als je iemand niet leuk/aardig vind hoef je dat toch niet op zo'n manier te verkondigen.
Cue is echt een lieve schatquote:
3 wekkers zettenquote:
Oke, het is al goed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tijn, ik zat je maar een beetje te plagen omdat je er zo op in ging. Cue en ik kennen elkaar ook van IRL en ze is alles behalve saai.
[..]
Cue is echt een lieve schat
Die van ons is 8 jaar oid. Maar mijn moeder is helemaal fan van rood, dus alles is rood hier, beetje veel zeg maarquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die van mij is 14 jaar oud. Maar hij rijdt nog dus dat is het belangrijkste.
Ik ken niemand in het echtquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Em.ster het volgende:
Wie kennen hier elkaar al in het echt eigenlijk? En er wordt wel eens gezinspeeld op stelletjes, maar zijn er echt stabiele koppels ontstaan in deze reeks?
Oei! Dat is wel belangrijk dan!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
3 wekkers zettenIk moet wakker worden, ik heb een non refundable ticket. Dus als ik de vlucht mis moet ik een nieuw ticket kopen.
Ben je nieuw hier?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Em.ster het volgende:
Wie kennen hier elkaar al in het echt eigenlijk? En er wordt wel eens gezinspeeld op stelletjes, maar zijn er echt stabiele koppels ontstaan in deze reeks?
Oelalalaquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef Tegan het volgende:
Ik ken niemand irl hier. Heb wel Den_Haag ooit gemeet een keer.
Ik lurk al vrij lang en ik post sinds kort. Ben hier eens per ongeluk beland toen iemand [singles] vergat maar toen was ik niet echt single. Nu wel weer.quote:
Ik ken nog niemand in het echt. Maar waarschijnlijk na morgen in ieder geval een paar. Verder ga ik binnenkort na de ONZmeet van Fok! dus daar zal ik ook wel een paar Fok!kers leren kennen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken niemand in het echt
[..]
Oei! Dat is wel belangrijk dan!
Slaap je vaak/snel door de wekker?
Aha, welkomquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik lurk al vrij lang en ik post sinds kort.
Hahahahquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
Ik vind zelfs relatief gezien mrbox saaier dan Cue.
Vandaag is rood de kleur van de polo van Tegan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die van ons is 8 jaar oid. Maar mijn moeder is helemaal fan van rood, dus alles is rood hier, beetje veel zeg maar.
En heb je al een date met MLI?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik lurk al vrij lang en ik post sinds kort. Ben hier eens per ongeluk beland toen iemand [singles] vergat maar toen was ik niet echt single. Nu wel weer.
Als ik te kort slaap wel ja. Dus ik moet rond een uur of elf max slapen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken niemand in het echt
[..]
Oei! Dat is wel belangrijk dan!
Slaap je vaak/snel door de wekker?
Ik zei het zo aardig mogelijk, omdat ik het zo stom vond dat jij Cue saai vondquote:
Ow en MLI natuurlijk ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Q, Kluts, Belzesar, Box, Litpho .. dat was het van hier toch?
Thanks.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha, welkom
Had je nog niet eerder gezien.
Ik ga ook iemand meeten uit jouw lijstje! MLI en ik zijn druk doende met MSN maar ik vroeg me af of dat niet ontzettend raar is. Blijkbaar niet, als zoveel mensen elkaar al kennen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Q. het volgende:
Ik ken Belz, Box, Cue, MLI, Kluts, Litpho, MNR en AIrwiN. Zo ongeveer.
Wat ook goed helpt is voor het slapen gaan je goed realiseren dat je echt optijd wakker moet wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik te kort slaap wel ja. Dus ik moet rond een uur of elf max slapen.
MLIquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Q, Kluts, Belzesar, Box, Litpho .. dat was het van hier toch?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 22:19 schreef MNR het volgende:
Ik ken alleen Q.
Owja het is maar internetquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zei het zo aardig mogelijk, omdat ik het zo stom vond dat jij Cue saai vond. Gelukkig mag ik dat wel zeggen toch
?
Dat is niet raar hoor. Sommigen meeten iedereen, en sommige meeten helemaal nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Ik ga ook iemand meeten uit jouw lijstje! MLI en ik zijn druk doende met MSN maar ik vroeg me af of dat niet ontzettend raar is. Blijkbaar niet, als zoveel mensen elkaar al kennen.
Ze houd je aan het lijntjequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:20 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ja, maar staat nog niet helemaal vast.
Owja, waar is PF heen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
Van dit topic ken ik alleen B maar.
Edit: En D_H heb ik ook ontmoet trouwens
Dubbel edit: En P.F. nu we toch bezig zijn
De belangrijkste voor de edits natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
Van dit topic ken ik alleen B maar.
Edit: En D_H heb ik ook ontmoet trouwens
Dubbel edit: En P.F. nu we toch bezig zijn
Oh, zeker weten. De mensen die ik hier iig ken geven toch een extra dimensie aan deze reeks.quote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 22:24 schreef Tegan het volgende:
Vinden jullie dat meeten een meerwaarde geeft aan de band die je met dit topic hebt?
Vriendje hequote:
Niet perse maar het is altijd leuk om de mensen eens een keer in het echt te ontmoeten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
Vinden jullie dat meeten een meerwaarde geeft aan de band die je met dit topic hebt?
Je leert de persoon achter de naam en de teksten kennen. Dus vaak ook een andere kant of gewoon wat beter. Altijd goed/leuk lijkt mequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
Ja ff een hoi kan er niet vanaf als je elkaar dan tegen komt op een stationquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, zeker weten. De mensen die ik hier iig ken geven toch een extra dimensie aan deze reeks.
Wat voor nieuwtjes?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef JonKeL het volgende:
Ik ken niemand en niemand kent mij
Zijn er trouwens nog nieuwtje uitgekomen![]()
Ik jou vaker dan één keer gezien, dus daar hoefde ik niet over na te denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De belangrijkste voor de edits natuurlijk
Ik denk dat het wel leuker isquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef Tegan het volgende:
Omdat ik zo goed als niemand gemeet heb weet ik dat eigenlijk nog niet zo zeker.
Nog niks te melden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
OVer jou, ik ben nog steeds nieuwschierig
Als je zo erover denkt, waarom wil je dan niet meeten met de UvT'ersquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel leuker is
tenzij het tegenvalt als je elkaar ziet
Das waar! Was beide keren op een toffe plek! Om PF even te pesten ook al is ze er niet: Hij lijkt op Micheal J. Fox hequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik jou vaker dan één keer gezien, dus daar hoefde ik niet over na te denken
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar! Was beide keren op een toffe plek! Om PF even te pesten ook al is ze er niet: Hij lijkt op Micheal J. Fox he
Ja, bij mij werkt het andersom. Ik zie liever mensen "van ver weg", dan dichtbij. Maar goed; misschien laat ik mij nog wel overhalenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je zo erover denkt, waarom wil je dan niet meeten met de UvT'ers?
Dat het makkelijker is via msn/foon te laten weten hoe en watquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
What about the TT Sedan?
En goedeavond
Dat is wel praktischer jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat het makkelijker is via msn/foon te laten weten hoe en wat
Avond![]()
Ligt er een beetje aan waar je meet, Cue heb ik gemeet in een rustige setting kan je elkaar goed leren kennen en Q,Bel,kluts en MLI in een lawaaierige omgeving daar kan je elkaar dan eigenlijk alleen maar zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij geeft dat geen meerwaarde voor mij. Als het iemand uit de buurt ofzo is dan is dat anders denk ik.
Ik blow niet meer hequote:
oompa is een vrouwquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bij mij werkt het andersom. Ik zie liever mensen "van ver weg", dan dichtbij. Maar goed; misschien laat ik mij nog wel overhalenZusje zit misschien maandag bij mij bij college en daar heb ik wel wat msn contact mee, dus misschien durf ik dan wel
Ik heb oompa overigens gezien (of zij mij, maar ik weet wie zij is) en als ik haar tegen kom dan schrik ik telkens
![]()
Heel apart.
Ja! Dat wist ik ook niet!quote:
Haha ja. Ik dacht ook jaren dat Re een vrouw wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Dat wist ik ook niet!
Ze zei; Ja ik heb je nog succes gewenst met je tentamen! Dus ik dacht; Ehhh er heeft geen man tegen mij gepraat?! Daarna kwam ik erachter wie zei was en dacht ik; Huh? Een vrouw? Haha.
Vorige week had ik een proefpersoonuur & toen kwam ik haar tegen bij het lab; schrok mij kapot! Haha. Dat is dan zo raar om iemand "buiten" Fok te zien in een hele serieuze setting
Oh die spreek ik nooit, dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha ja. Ik dacht ook jaren dat Re een vrouw was.
Goed bezigquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik blow niet meer heEn mijn geheugen is dan eigenlijk heel erg goed, ik weet nog dingen van toen ik 3 was
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh die spreek ik nooit, dus dat weet ik niet
Maar het was even heel apart en grappig
Mijne van toen ik 2 was.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Mijn eerste herinneringen stammen uit groep 4/5 ofzo.
Haha inderdaad!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het is zo raar om na tijden ineens erachter te komen dat iemand het andere geslacht heeft dan je al die tijd dacht.
Dan heb jij niet veel last gehad van kindamnesiequote:
In de standaardlayout zie je een vrouwenpoppetje of mannenpoppetje in de linkerbovenhoek (het is zelfs mogelijk om geslachtsloos te zijn, maar ik heb nooit ontdekt hoe). En ik spiek vaak in profielen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het is zo raar om na tijden ineens erachter te komen dat iemand het andere geslacht heeft dan je al die tijd dacht.
En wat moeten we met deze info?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet dat de zangeres van Autumn hier op Fok! heeft gepost en dat haar vriend hier nog steeds post op Fok!
Zij is ook geslachtloosquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef Howl het volgende:
[..]
In de standaardlayout zie je een vrouwenpoppetje of mannenpoppetje in de linkerbovenhoek (het is zelfs mogelijk om geslachtsloos te zijn, maar ik heb nooit ontdekt hoe). En ik spiek vaak in profielen.
Ik weet nog goed, we zaten in de auto, ik had iets stouts gedaan (wat precies weet ik niet meer), en toen sprak ik de klassieker uit, "zag je ook koeien?"quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
Dan heb jij niet veel last gehad van kindamnesie
Weet ik. Maar dat is pas sinds de nieuwe layout.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef Howl het volgende:
[..]
In de standaardlayout zie je een vrouwenpoppetje of mannenpoppetje in de linkerbovenhoek (het is zelfs mogelijk om geslachtsloos te zijn, maar ik heb nooit ontdekt hoe). En ik spiek vaak in profielen.
Er zitten/zaten wel meer celebs op Fok.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet dat de zangeres van Autumn hier op Fok! heeft gepost en dat haar vriend hier nog steeds post op Fok!
Niks eigenlijk. Maar ik vind het wel grappig dat er op Fok! een aantal bekende mensen uit de metalscene zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En wat moeten we met deze info?
Wie dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Er zitten/zaten wel meer celebs op Fok.
Dat weet ik. Maar aangezien ik van metal houd weet ik dat er een paar Fok!kers zijn die in een metalband spelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Er zitten/zaten wel meer celebs op Fok.
Ik ken er niets vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Maar ik vind het wel grappig dat er op Fok! een aantal bekende mensen uit de metalscene zitten.
Jouw username is redelijk neutraal vind ik. Het zou zo wel mannelijk als vrouwelijk kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
Sowieso heb ik de neiging om users die geslachtloos zijn maar als mannen te zien (tenzij de naam erg vrouwelijk is).
Ja, dat heb ik ook!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
Sowieso heb ik de neiging om users die geslachtloos zijn maar als mannen te zien (tenzij de naam erg vrouwelijk is).
Stoute Techno!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet nog goed, we zaten in de auto, ik had iets stouts gedaan (wat precies weet ik niet meer), en toen sprak ik de klassieker uit, "zag je ook koeien?"
Tja als je niet van metal houdt dan houdt het op.quote:
Ik vind hem zeer vrouwelijk, omdat hij vernoemd is naar een vrouwquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw username is redelijk neutraal vind ik. Het zou zo wel mannelijk als vrouwelijk kunnen zijn.
Pfew, zou het niet meer weten wie precies. I.i.g. die schrijfster (was een berucht topic, dat als boek is uitgegeven), een DJ, en eentje van GTST.quote:
Haha inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja als je niet van metal houdt dan houdt het op.
Die opmerking zorgde er wel voor dat ze hun boosheid spontaan vergaten, en moet het vandaag de dag nog regelmatig aanhoren.quote:
Dat kan. Ik had ook geen idee waar jouw username vandaan komt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind hem zeer vrouwelijk, omdat hij vernoemd is naar een vrouw. En toen ik laatst Miami Ink keek met een jongen die Tegan heette, vond ik dat echt te vrouwelijk voor hem.
Ach gussie... Arme jijquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Die opmerking zorgde er wel voor dat ze hun boosheid spontaan vergaten, en moet het vandaag de dag nog regelmatig aanhoren.
Waarschijnlijk lurken sommige BNers en politicie hier op Fok! mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Pfew, zou het niet meer weten wie precies. I.i.g. die schrijfster (was een berucht topic, dat als boek is uitgegeven), een DJ, en eentje van GTST.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan. Ik had ook geen idee waar jouw username vandaan komt.
Heb jij een notifier of zoiets die afgaat zodra iemand het over je heeft, of lurk je gewoon veel?quote:
Maar wat hadden we PF toen op de kast zegquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Goed bezig
Mijn eerste herinnering stamt van toen ik drie was... Het was in de Efteling en ik was doodsbang voor Draak Lichtgeraakt
Oke orgineel. In ieder geval beter dan mijn username.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef Tegan het volgende:
Owja. Op Youtube heet ik ook iets met Tegan erin. En toen op geven moment kreeg ik een mailtje met dat ik een bericht op Youtube had. Was alweer vergeten dat ik daar een account had. Was het een fan die dacht dat ik de echte Tegan was.
Hij staat niet online. Ik denk dat ik hem ergens in mijn ontvangen bestanden heb. PM je e-mailadres en ik mail hem wel [denk dat dat wel gaat]quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Linkjes willen we
Of PM mag ook
(ijsmeis.rar mag iig niet meer gepost worden als ik het goed herrinner)
Yepquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar wat hadden we PF toen op de kast zeg
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij staat niet online. Ik denk dat ik hem ergens in mijn ontvangen bestanden heb. PM je e-mailadres en ik mail hem wel [denk dat dat wel gaat]
Ken je ijsmeis niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Ludootje het volgende:
Wat voor .rar gaat het hier om? Zou ik geïnteresseerd moeten zijn?
Oo van een forum waar ik ook zit/zatquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat voor .rar gaat het hier om? Zou ik geïnteresseerd moeten zijn?
Is dat niet een beetje teveel van het goede?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik in therapie moeten, heb er nu nog een trauma van.
Ik wil ook wel weten waar al dat gedoe over ging!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij staat niet online. Ik denk dat ik hem ergens in mijn ontvangen bestanden heb. PM je e-mailadres en ik mail hem wel [denk dat dat wel gaat]
Ehm... waar heb jij het over? Welk gedoe?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weten waar al dat gedoe over ging!
Waarschijnlijk tieten, maar ik kan het mis hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weten waar al dat gedoe over ging!
Dat gedoe over ijsmeis.rarquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... waar heb jij het over? Welk gedoe?
Oo, ik ken heel die ijsmeis niet, dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat gedoe over ijsmeis.rar. Waar heb jij het over?
Volgens mij bedoeld Tegan de ontwikkelingen rond SHE en haar naaktfoto's.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... waar heb jij het over? Welk gedoe?
Ligt eraan wie die sessies geeft natuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
Is dat niet een beetje teveel van het goede?
De betaling is zeker in natura neem ik aan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ligt eraan wie die sessies geeft natuurlijk.
Inderdaad, hij lijkt er gewoon opquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
YepMaar het is wel gewoon waar
Ik had een .rar in bezit van een ander forumquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:03 schreef Tegan het volgende:
He, nu snap ik er helemaal niets meer van. Welke .rar heb je nou in je bezit dan automatic_?
Pics or it did not happen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had een .rar in bezit van een ander forum
Hmm, nee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
De betaling is zeker in natura neem ik aan.
Ik ben hem aan het zoeken, maar volgens mij heeft hij pootjes gekregen.quote:
s.com & dat is vast een rar wat je niet kentquote:
Grapjas!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, nee.
* Mompelt iets over vrouwen en hints, enz.
Die heb jij gemaakt zeker?quote:
A dirty mind is joy forever.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, nee.
* Mompelt iets over vrouwen en hints, enz.
Jij bent ook al zo'n grapjasquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
A dirty mind is joy forever.
Trouwens in natura kan ook iets anders zijn dan gelijk seks hoor.![]()
Het huishouden voor auto doen kan ook bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Als het goed is heb jij in je hoofd genoeg mental images van mij
.
Hoezo? Ik ben heel serieus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Keyword is hint niet natura.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
A dirty mind is joy forever.
Trouwens in natura kan ook iets anders zijn dan gelijk seks hoor.![]()
Het huishouden voor auto doen kan ook bijvoorbeeld.
Die dingen zijn te confronterendquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Ludootje het volgende:
Ook weer eens tijd dat deze voorbijkomt trouwens
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
Den_haag en Erodomequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Ludootje het volgende:
Daar sta ik niet in, en als een dame anders beweerd dan liegt ze.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb ook het idee dat die lijst verre van compleet is, maar goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Den_haag en Erodome.
Gelukkig sta ik er niet in.
Tuurlijk is die niet compleet en zo'n ding krijg je ook nooit compleetquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat die lijst verre van compleet is, maar goed
Wat gek ik sta ook al niet in die lijst.quote:
En het klopt ook nog geen eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Den_haag en Erodome.
Gelukkig sta ik er niet in.
Ik wou net zeggen... Ik weet ook nog wel het een en het anderquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk is die niet compleet en zo'n ding krijg je ook nooit compleet
In een andere stond je er 3x in dacht ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Ik weet ook nog wel het een en het ander
welke?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In een andere stond je er 3x in dacht ik
Oh ik heb niet naar die namen gekeken. Moet ik "even" zoeken, maar dat doe ik de volgende keer welquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
welke?
Heb nooit met Ero gesext. Alleen in dezelfde tent geslapen.
Nee, zou ik niet doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
Zullen we ook een Singles-neuk-lijstje maken?
Moet er nog even afgewogen worden wat er publiek gemaakt mag worden en wat nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
Hahaha hoezo zou jij er dan zo vaak op voorkomen danquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
Haha nee, voor deze ben ik niet bang.quote:
Tuurlijk niet!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha hoezo zou jij er dan zo vaak op voorkomen dan![]()
Ik zou zeggen ga je gaan. Voorlopig kom ik toch niet op die lijst.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
hij moet natuurlijk wel gevuld wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Tegan het volgende:
Zo'n lijst kan wel compleet zijn, mits hij constant bijgewerkt wordt.
Ach, veel mensen houden dat toch geheimquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Tegan het volgende:
Wat eerlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef Ludootje het volgende:
Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog met niemand van Fok! hanky-panky gedaan heb
Wat let je? Ga je gaan. Ik denk alleen dat het weinig kans van slagen hebt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Tegan het volgende:
Ik ook. Dus mij maakt het niet uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef Ludootje het volgende:
100% zeker weten doe je dat niet. Misschien zij, ze nu wel Fok!sters geworden. Of telt dat niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef Ludootje het volgende:
Kijk, je krabbelt al terugquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef Ludootje het volgende:
Ik lig er niet wakker van. Bovendien ken ik weinig fokkers. En daarnaast wilde ik alleen reageren op dat zo'n lijst nooit zou kunnen kloppenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat let je? Ga je gaan. Ik denk alleen dat het weinig kans van slagen hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
100% zeker weten doe je dat niet. Misschien zij, ze nu wel Fok!sters geworden. Of telt dat niet.
Ik dek mezelf in, dat is wat andersquote:
Weet jij 100% zeker dat geen van jouw exen op Fok! post dan?quote:
Hihi okequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ik dek mezelf in, dat is wat anders
Kijk, die krabbelt ook al terug!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ook geen inactive in mijn geval. o.o
Ach, wel eens iemand die zei dat ze heel veel op Fok! lurkte (sorry dat ik nooit terug smste btw, zat in een rotperiode op dat momentquote:
Ik vroeg ook al hoeveel van die lijst klopt eigenlijk? Ik denk zelf minder dan de helft.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van. Bovendien ken ik weinig fokkers. En daarnaast wilde ik alleen reageren op dat zo'n lijst nooit zou kunnen kloppen.
maar wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, wel eens iemand die zei dat ze heel veel op Fok! lurkte (sorry dat ik nooit terug smste btw, zat in een rotperiode op dat moment).
Hihi.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, wel eens iemand die zei dat ze heel veel op Fok! lurkte (sorry dat ik nooit terug smste btw, zat in een rotperiode op dat moment).
Hehequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dat hij dan je geschiedenis gaat bekijken en alles over zichzelf leest?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
Ik vertel gewoon nooit dat ik op Fok zit. Uit angst dat hij mijn profiel vindt. Hij weet alleen dat ik veel forum.
Ja, of het moeten heel oude ex'en zijn, toen Fok nog niet bestond, en die dus pas later op Fok geregistreerd zijn. Maar dat kan nooit op die lijst staan, want die weten zelf ook niet dat ik hier zit, laat staan onder welke nickname.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
Weet jij 100% zeker dat geen van jouw exen op Fok! post dan?
Ik denk dat je verstoppertje heb gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een avondje samen patience spelen![]()
Wat denk je zelf?
Haha ja o.a. En ook dat ik gewoon sowieso veel te persoonlijk ben op Fok. Vrienden mogen mij ook niet vinden hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dat hij dan je geschiedenis gaat bekijken en alles over zichzelf leest?
Wel logisch
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je verstoppertje heb gedaan
Dat wordt moeilijk als je iemand via Fok! leert kennen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
Ik vertel gewoon nooit dat ik op Fok zit. Uit angst dat hij mijn profiel vindt. Hij weet alleen dat ik veel forum.
Ja, heb ik ookal eerder gezegdquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk als je iemand via Fok! leert kennen.
Hoe zou jij dat doen als je iemand via Fok! leert kennen? Zou jij zijn/haar postgeschiedenis na gaan? Als je normaal vragen stelt op Fok! zou je dat blijven doen als je een relatie hebt met iemand van Fok!.
Rustig maar, hoor tijn. Je kan KPD uit je AT blockenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk als je iemand via Fok! leert kennen.
Hoe zou jij dat doen als je iemand via Fok! leert kennen? Zou jij zijn/haar postgeschiedenis na gaan? Als je normaal vragen stelt op Fok! zou je dat blijven doen als je een relatie hebt met iemand van Fok!.
Volgens mij wel, jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:40 schreef Tegan het volgende:
Kunnen alleen mensen die in KPD mogen mijn fictieve posts in KDP lezen? Ja toch.
Er zijn genoeg relaties ontstaan op Fok! als ik het goed heb. Dus je weet maar nooit. Misschien kom jij ooit je droomman op Fok! tegen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, heb ik ookal eerder gezegd. Maar nee, ik ontmoet gewoon liever iemand irl, tenzij het me natuurlijk ineens overkomt
.
Wat has been seen can not be unseen, ik denk dat dat credo hier wel opgaat jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn genoeg relaties ontstaan op Fok! als ik het goed heb. Dus je weet maar nooit. Misschien kom jij ooit je droomman op Fok! tegen.
Inderdaad dat klopt dat jij dat eerder gezegd hebt. Maar het sloot wel aan bij het onderwerp. Dus vandaar de vraag.
Als ik een Fok!ster zou leren kennen dan zou ik haar postgeschiedenis niet gaan checken. En lijkt mij alleen lastig als je iets wil bespreken op Fok! dat zij dat dan ook weet. Maar daar kan je duidelijk afspraken over maken denk ik.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja
Edit: Wtf post jij in KPD dan?
Ik kom eigenlijk helemaal niet in KPD. Ik zoek mijn porno wel ergens anders dan op Fok!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Rustig maar, hoor tijn. Je kan KPD uit je AT blocken
Ik ben daar gewoon raar in. Ik heb scharrel ook geGoogled in het begin. Heel normaal tochquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn genoeg relaties ontstaan op Fok! als ik het goed heb. Dus je weet maar nooit. Misschien kom jij ooit je droomman op Fok! tegen.
Inderdaad dat klopt dat jij dat eerder gezegd hebt. Maar het sloot wel aan bij het onderwerp. Dus vandaar de vraag.
Als ik een Fok!ster zou leren kennen dan zou ik haar postgeschiedenis niet gaan checken. En lijkt mij alleen lastig als je iets wil bespreken op Fok! dat zij dat dan ook weet. Maar daar kan je duidelijk afspraken over maken denk ik.
Misschien wel, maar het is maar Fok, dus of het ook allemaal gemeend en oprecht is, is vraag twee. Als ik het al zou doen, dan zal ik er niet al te veel waarde aan hechten. Tènzij het overduidelijk serieus bedoelde topics en/of reacties zijn, maar dat pik je er wel snel uit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
Het lijkt mij niet echt handig als jij. Bijvoorbeeld advies vraagt over iets dat je vriend/vriendin dat gelijk weet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat has been seen can not be unseen, ik denk dat dat credo hier wel opgaat ja
Ik ook, maar ik mag ook in KDPquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk helemaal niet in KPD. Ik zoek mijn porno wel ergens anders dan op Fok!
Nee...quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon raar in. Ik heb scharrel ook geGoogled in het begin. Heel normaal toch. Maar ik zeg ook niet dat ik nooit iemand ga ontmoeten op Fok. Maar ik ben niet op zoek op Fok, als het gebeurd so be it.
Dat wou ik nog zeggen. Net zo goed kan de helft van die neuk-lijst nep zijn, want dat kan echt niemand controleren als ze het beide volhouden. Geldt ook voor irl trouwens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is maar Fok, dus of het ook allemaal gemeend en oprecht is, is vraag twee. Als ik het al zou doen, dan zal ik er niet al te veel waarde aan hechten. Tènzij het overduidelijk serieus bedoelde topics en/of reacties zijn, maar dat pik je er wel snel uit.
Ik heb wel regelmatig in de posthistory van users hier zitten spitten. Wat anderen ervan vinden, tja... je post hier op een openbaar forum, en ik ben nu eenmaal een nieuwsgierig mannetjequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet echt handig als jij. Bijvoorbeeld advies vraagt over iets dat je vriend/vriendin dat gelijk weet.
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig in de posthistory van users hier zitten spitten. Wat anderen ervan vinden, tja... je post hier op een openbaar forum, en ik ben nu eenmaal een nieuwsgierig mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |