Thanks.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha, welkom
Had je nog niet eerder gezien.
Ik ga ook iemand meeten uit jouw lijstje! MLI en ik zijn druk doende met MSN maar ik vroeg me af of dat niet ontzettend raar is. Blijkbaar niet, als zoveel mensen elkaar al kennen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Q. het volgende:
Ik ken Belz, Box, Cue, MLI, Kluts, Litpho, MNR en AIrwiN. Zo ongeveer.
Wat ook goed helpt is voor het slapen gaan je goed realiseren dat je echt optijd wakker moet wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik te kort slaap wel ja. Dus ik moet rond een uur of elf max slapen.
MLIquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Q, Kluts, Belzesar, Box, Litpho .. dat was het van hier toch?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 22:19 schreef MNR het volgende:
Ik ken alleen Q.
Owja het is maar internetquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zei het zo aardig mogelijk, omdat ik het zo stom vond dat jij Cue saai vond. Gelukkig mag ik dat wel zeggen toch
?
Dat is niet raar hoor. Sommigen meeten iedereen, en sommige meeten helemaal nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Ik ga ook iemand meeten uit jouw lijstje! MLI en ik zijn druk doende met MSN maar ik vroeg me af of dat niet ontzettend raar is. Blijkbaar niet, als zoveel mensen elkaar al kennen.
Ze houd je aan het lijntjequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:20 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ja, maar staat nog niet helemaal vast.
Owja, waar is PF heen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
Van dit topic ken ik alleen B maar.
Edit: En D_H heb ik ook ontmoet trouwens
Dubbel edit: En P.F. nu we toch bezig zijn
De belangrijkste voor de edits natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
Van dit topic ken ik alleen B maar.
Edit: En D_H heb ik ook ontmoet trouwens
Dubbel edit: En P.F. nu we toch bezig zijn
Oh, zeker weten. De mensen die ik hier iig ken geven toch een extra dimensie aan deze reeks.quote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 22:24 schreef Tegan het volgende:
Vinden jullie dat meeten een meerwaarde geeft aan de band die je met dit topic hebt?
Vriendje hequote:
Niet perse maar het is altijd leuk om de mensen eens een keer in het echt te ontmoeten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
Vinden jullie dat meeten een meerwaarde geeft aan de band die je met dit topic hebt?
Je leert de persoon achter de naam en de teksten kennen. Dus vaak ook een andere kant of gewoon wat beter. Altijd goed/leuk lijkt mequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |