Thanks.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha, welkom
Had je nog niet eerder gezien.
Ik ga ook iemand meeten uit jouw lijstje! MLI en ik zijn druk doende met MSN maar ik vroeg me af of dat niet ontzettend raar is. Blijkbaar niet, als zoveel mensen elkaar al kennen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Q. het volgende:
Ik ken Belz, Box, Cue, MLI, Kluts, Litpho, MNR en AIrwiN. Zo ongeveer.
Wat ook goed helpt is voor het slapen gaan je goed realiseren dat je echt optijd wakker moet wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik te kort slaap wel ja. Dus ik moet rond een uur of elf max slapen.
MLIquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Q, Kluts, Belzesar, Box, Litpho .. dat was het van hier toch?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 22:19 schreef MNR het volgende:
Ik ken alleen Q.
Owja het is maar internetquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zei het zo aardig mogelijk, omdat ik het zo stom vond dat jij Cue saai vond. Gelukkig mag ik dat wel zeggen toch
?
Dat is niet raar hoor. Sommigen meeten iedereen, en sommige meeten helemaal nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Ik ga ook iemand meeten uit jouw lijstje! MLI en ik zijn druk doende met MSN maar ik vroeg me af of dat niet ontzettend raar is. Blijkbaar niet, als zoveel mensen elkaar al kennen.
Ze houd je aan het lijntjequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:20 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ja, maar staat nog niet helemaal vast.
Owja, waar is PF heen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
Van dit topic ken ik alleen B maar.
Edit: En D_H heb ik ook ontmoet trouwens
Dubbel edit: En P.F. nu we toch bezig zijn
De belangrijkste voor de edits natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
Van dit topic ken ik alleen B maar.
Edit: En D_H heb ik ook ontmoet trouwens
Dubbel edit: En P.F. nu we toch bezig zijn
Oh, zeker weten. De mensen die ik hier iig ken geven toch een extra dimensie aan deze reeks.quote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 22:24 schreef Tegan het volgende:
Vinden jullie dat meeten een meerwaarde geeft aan de band die je met dit topic hebt?
Vriendje hequote:
Niet perse maar het is altijd leuk om de mensen eens een keer in het echt te ontmoeten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
Vinden jullie dat meeten een meerwaarde geeft aan de band die je met dit topic hebt?
Je leert de persoon achter de naam en de teksten kennen. Dus vaak ook een andere kant of gewoon wat beter. Altijd goed/leuk lijkt mequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
Ja ff een hoi kan er niet vanaf als je elkaar dan tegen komt op een stationquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, zeker weten. De mensen die ik hier iig ken geven toch een extra dimensie aan deze reeks.
Wat voor nieuwtjes?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef JonKeL het volgende:
Ik ken niemand en niemand kent mij
Zijn er trouwens nog nieuwtje uitgekomen![]()
Ik jou vaker dan één keer gezien, dus daar hoefde ik niet over na te denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De belangrijkste voor de edits natuurlijk
Ik denk dat het wel leuker isquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef Tegan het volgende:
Omdat ik zo goed als niemand gemeet heb weet ik dat eigenlijk nog niet zo zeker.
Nog niks te melden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
OVer jou, ik ben nog steeds nieuwschierig
Als je zo erover denkt, waarom wil je dan niet meeten met de UvT'ersquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel leuker is
tenzij het tegenvalt als je elkaar ziet
Das waar! Was beide keren op een toffe plek! Om PF even te pesten ook al is ze er niet: Hij lijkt op Micheal J. Fox hequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik jou vaker dan één keer gezien, dus daar hoefde ik niet over na te denken
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar! Was beide keren op een toffe plek! Om PF even te pesten ook al is ze er niet: Hij lijkt op Micheal J. Fox he
Ja, bij mij werkt het andersom. Ik zie liever mensen "van ver weg", dan dichtbij. Maar goed; misschien laat ik mij nog wel overhalenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je zo erover denkt, waarom wil je dan niet meeten met de UvT'ers?
Dat het makkelijker is via msn/foon te laten weten hoe en watquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
What about the TT Sedan?
En goedeavond
Dat is wel praktischer jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat het makkelijker is via msn/foon te laten weten hoe en wat
Avond![]()
Ligt er een beetje aan waar je meet, Cue heb ik gemeet in een rustige setting kan je elkaar goed leren kennen en Q,Bel,kluts en MLI in een lawaaierige omgeving daar kan je elkaar dan eigenlijk alleen maar zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij geeft dat geen meerwaarde voor mij. Als het iemand uit de buurt ofzo is dan is dat anders denk ik.
Ik blow niet meer hequote:
oompa is een vrouwquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bij mij werkt het andersom. Ik zie liever mensen "van ver weg", dan dichtbij. Maar goed; misschien laat ik mij nog wel overhalenZusje zit misschien maandag bij mij bij college en daar heb ik wel wat msn contact mee, dus misschien durf ik dan wel
Ik heb oompa overigens gezien (of zij mij, maar ik weet wie zij is) en als ik haar tegen kom dan schrik ik telkens
![]()
Heel apart.
Ja! Dat wist ik ook niet!quote:
Haha ja. Ik dacht ook jaren dat Re een vrouw wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Dat wist ik ook niet!
Ze zei; Ja ik heb je nog succes gewenst met je tentamen! Dus ik dacht; Ehhh er heeft geen man tegen mij gepraat?! Daarna kwam ik erachter wie zei was en dacht ik; Huh? Een vrouw? Haha.
Vorige week had ik een proefpersoonuur & toen kwam ik haar tegen bij het lab; schrok mij kapot! Haha. Dat is dan zo raar om iemand "buiten" Fok te zien in een hele serieuze setting
Oh die spreek ik nooit, dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha ja. Ik dacht ook jaren dat Re een vrouw was.
Goed bezigquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik blow niet meer heEn mijn geheugen is dan eigenlijk heel erg goed, ik weet nog dingen van toen ik 3 was
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh die spreek ik nooit, dus dat weet ik niet
Maar het was even heel apart en grappig
Mijne van toen ik 2 was.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Mijn eerste herinneringen stammen uit groep 4/5 ofzo.
Haha inderdaad!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het is zo raar om na tijden ineens erachter te komen dat iemand het andere geslacht heeft dan je al die tijd dacht.
Dan heb jij niet veel last gehad van kindamnesiequote:
In de standaardlayout zie je een vrouwenpoppetje of mannenpoppetje in de linkerbovenhoek (het is zelfs mogelijk om geslachtsloos te zijn, maar ik heb nooit ontdekt hoe). En ik spiek vaak in profielen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het is zo raar om na tijden ineens erachter te komen dat iemand het andere geslacht heeft dan je al die tijd dacht.
En wat moeten we met deze info?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet dat de zangeres van Autumn hier op Fok! heeft gepost en dat haar vriend hier nog steeds post op Fok!
Zij is ook geslachtloosquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef Howl het volgende:
[..]
In de standaardlayout zie je een vrouwenpoppetje of mannenpoppetje in de linkerbovenhoek (het is zelfs mogelijk om geslachtsloos te zijn, maar ik heb nooit ontdekt hoe). En ik spiek vaak in profielen.
Ik weet nog goed, we zaten in de auto, ik had iets stouts gedaan (wat precies weet ik niet meer), en toen sprak ik de klassieker uit, "zag je ook koeien?"quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
Dan heb jij niet veel last gehad van kindamnesie
Weet ik. Maar dat is pas sinds de nieuwe layout.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef Howl het volgende:
[..]
In de standaardlayout zie je een vrouwenpoppetje of mannenpoppetje in de linkerbovenhoek (het is zelfs mogelijk om geslachtsloos te zijn, maar ik heb nooit ontdekt hoe). En ik spiek vaak in profielen.
Er zitten/zaten wel meer celebs op Fok.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet dat de zangeres van Autumn hier op Fok! heeft gepost en dat haar vriend hier nog steeds post op Fok!
Niks eigenlijk. Maar ik vind het wel grappig dat er op Fok! een aantal bekende mensen uit de metalscene zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En wat moeten we met deze info?
Wie dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Er zitten/zaten wel meer celebs op Fok.
Dat weet ik. Maar aangezien ik van metal houd weet ik dat er een paar Fok!kers zijn die in een metalband spelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Er zitten/zaten wel meer celebs op Fok.
Ik ken er niets vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Maar ik vind het wel grappig dat er op Fok! een aantal bekende mensen uit de metalscene zitten.
Jouw username is redelijk neutraal vind ik. Het zou zo wel mannelijk als vrouwelijk kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
Sowieso heb ik de neiging om users die geslachtloos zijn maar als mannen te zien (tenzij de naam erg vrouwelijk is).
Ja, dat heb ik ook!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
Sowieso heb ik de neiging om users die geslachtloos zijn maar als mannen te zien (tenzij de naam erg vrouwelijk is).
Stoute Techno!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet nog goed, we zaten in de auto, ik had iets stouts gedaan (wat precies weet ik niet meer), en toen sprak ik de klassieker uit, "zag je ook koeien?"
Tja als je niet van metal houdt dan houdt het op.quote:
Ik vind hem zeer vrouwelijk, omdat hij vernoemd is naar een vrouwquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw username is redelijk neutraal vind ik. Het zou zo wel mannelijk als vrouwelijk kunnen zijn.
Pfew, zou het niet meer weten wie precies. I.i.g. die schrijfster (was een berucht topic, dat als boek is uitgegeven), een DJ, en eentje van GTST.quote:
Haha inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja als je niet van metal houdt dan houdt het op.
Die opmerking zorgde er wel voor dat ze hun boosheid spontaan vergaten, en moet het vandaag de dag nog regelmatig aanhoren.quote:
Dat kan. Ik had ook geen idee waar jouw username vandaan komt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind hem zeer vrouwelijk, omdat hij vernoemd is naar een vrouw. En toen ik laatst Miami Ink keek met een jongen die Tegan heette, vond ik dat echt te vrouwelijk voor hem.
Ach gussie... Arme jijquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Die opmerking zorgde er wel voor dat ze hun boosheid spontaan vergaten, en moet het vandaag de dag nog regelmatig aanhoren.
Waarschijnlijk lurken sommige BNers en politicie hier op Fok! mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Pfew, zou het niet meer weten wie precies. I.i.g. die schrijfster (was een berucht topic, dat als boek is uitgegeven), een DJ, en eentje van GTST.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan. Ik had ook geen idee waar jouw username vandaan komt.
Heb jij een notifier of zoiets die afgaat zodra iemand het over je heeft, of lurk je gewoon veel?quote:
Maar wat hadden we PF toen op de kast zegquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Goed bezig
Mijn eerste herinnering stamt van toen ik drie was... Het was in de Efteling en ik was doodsbang voor Draak Lichtgeraakt
Oke orgineel. In ieder geval beter dan mijn username.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef Tegan het volgende:
Owja. Op Youtube heet ik ook iets met Tegan erin. En toen op geven moment kreeg ik een mailtje met dat ik een bericht op Youtube had. Was alweer vergeten dat ik daar een account had. Was het een fan die dacht dat ik de echte Tegan was.
Hij staat niet online. Ik denk dat ik hem ergens in mijn ontvangen bestanden heb. PM je e-mailadres en ik mail hem wel [denk dat dat wel gaat]quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Linkjes willen we
Of PM mag ook
(ijsmeis.rar mag iig niet meer gepost worden als ik het goed herrinner)
Yepquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar wat hadden we PF toen op de kast zeg
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij staat niet online. Ik denk dat ik hem ergens in mijn ontvangen bestanden heb. PM je e-mailadres en ik mail hem wel [denk dat dat wel gaat]
Ken je ijsmeis niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Ludootje het volgende:
Wat voor .rar gaat het hier om? Zou ik geïnteresseerd moeten zijn?
Oo van een forum waar ik ook zit/zatquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat voor .rar gaat het hier om? Zou ik geïnteresseerd moeten zijn?
Is dat niet een beetje teveel van het goede?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik in therapie moeten, heb er nu nog een trauma van.
Ik wil ook wel weten waar al dat gedoe over ging!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij staat niet online. Ik denk dat ik hem ergens in mijn ontvangen bestanden heb. PM je e-mailadres en ik mail hem wel [denk dat dat wel gaat]
Ehm... waar heb jij het over? Welk gedoe?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weten waar al dat gedoe over ging!
Waarschijnlijk tieten, maar ik kan het mis hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weten waar al dat gedoe over ging!
Dat gedoe over ijsmeis.rarquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... waar heb jij het over? Welk gedoe?
Oo, ik ken heel die ijsmeis niet, dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat gedoe over ijsmeis.rar. Waar heb jij het over?
Volgens mij bedoeld Tegan de ontwikkelingen rond SHE en haar naaktfoto's.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... waar heb jij het over? Welk gedoe?
Ligt eraan wie die sessies geeft natuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
Is dat niet een beetje teveel van het goede?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |