In de standaardlayout zie je een vrouwenpoppetje of mannenpoppetje in de linkerbovenhoek (het is zelfs mogelijk om geslachtsloos te zijn, maar ik heb nooit ontdekt hoe). En ik spiek vaak in profielen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het is zo raar om na tijden ineens erachter te komen dat iemand het andere geslacht heeft dan je al die tijd dacht.
En wat moeten we met deze info?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet dat de zangeres van Autumn hier op Fok! heeft gepost en dat haar vriend hier nog steeds post op Fok!
Zij is ook geslachtloosquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef Howl het volgende:
[..]
In de standaardlayout zie je een vrouwenpoppetje of mannenpoppetje in de linkerbovenhoek (het is zelfs mogelijk om geslachtsloos te zijn, maar ik heb nooit ontdekt hoe). En ik spiek vaak in profielen.
Ik weet nog goed, we zaten in de auto, ik had iets stouts gedaan (wat precies weet ik niet meer), en toen sprak ik de klassieker uit, "zag je ook koeien?"quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
Dan heb jij niet veel last gehad van kindamnesie
Weet ik. Maar dat is pas sinds de nieuwe layout.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef Howl het volgende:
[..]
In de standaardlayout zie je een vrouwenpoppetje of mannenpoppetje in de linkerbovenhoek (het is zelfs mogelijk om geslachtsloos te zijn, maar ik heb nooit ontdekt hoe). En ik spiek vaak in profielen.
Er zitten/zaten wel meer celebs op Fok.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet dat de zangeres van Autumn hier op Fok! heeft gepost en dat haar vriend hier nog steeds post op Fok!
Niks eigenlijk. Maar ik vind het wel grappig dat er op Fok! een aantal bekende mensen uit de metalscene zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En wat moeten we met deze info?
Wie dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Er zitten/zaten wel meer celebs op Fok.
Dat weet ik. Maar aangezien ik van metal houd weet ik dat er een paar Fok!kers zijn die in een metalband spelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Er zitten/zaten wel meer celebs op Fok.
Ik ken er niets vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Maar ik vind het wel grappig dat er op Fok! een aantal bekende mensen uit de metalscene zitten.
Jouw username is redelijk neutraal vind ik. Het zou zo wel mannelijk als vrouwelijk kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
Sowieso heb ik de neiging om users die geslachtloos zijn maar als mannen te zien (tenzij de naam erg vrouwelijk is).
Ja, dat heb ik ook!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
Sowieso heb ik de neiging om users die geslachtloos zijn maar als mannen te zien (tenzij de naam erg vrouwelijk is).
Stoute Techno!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet nog goed, we zaten in de auto, ik had iets stouts gedaan (wat precies weet ik niet meer), en toen sprak ik de klassieker uit, "zag je ook koeien?"
Tja als je niet van metal houdt dan houdt het op.quote:
Ik vind hem zeer vrouwelijk, omdat hij vernoemd is naar een vrouwquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw username is redelijk neutraal vind ik. Het zou zo wel mannelijk als vrouwelijk kunnen zijn.
Pfew, zou het niet meer weten wie precies. I.i.g. die schrijfster (was een berucht topic, dat als boek is uitgegeven), een DJ, en eentje van GTST.quote:
Haha inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja als je niet van metal houdt dan houdt het op.
Die opmerking zorgde er wel voor dat ze hun boosheid spontaan vergaten, en moet het vandaag de dag nog regelmatig aanhoren.quote:
Dat kan. Ik had ook geen idee waar jouw username vandaan komt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind hem zeer vrouwelijk, omdat hij vernoemd is naar een vrouw. En toen ik laatst Miami Ink keek met een jongen die Tegan heette, vond ik dat echt te vrouwelijk voor hem.
Ach gussie... Arme jijquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Die opmerking zorgde er wel voor dat ze hun boosheid spontaan vergaten, en moet het vandaag de dag nog regelmatig aanhoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |