Ja ff een hoi kan er niet vanaf als je elkaar dan tegen komt op een stationquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, zeker weten. De mensen die ik hier iig ken geven toch een extra dimensie aan deze reeks.
Wat voor nieuwtjes?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef JonKeL het volgende:
Ik ken niemand en niemand kent mij
Zijn er trouwens nog nieuwtje uitgekomen![]()
Ik jou vaker dan één keer gezien, dus daar hoefde ik niet over na te denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De belangrijkste voor de edits natuurlijk
Ik denk dat het wel leuker isquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef Tegan het volgende:
Omdat ik zo goed als niemand gemeet heb weet ik dat eigenlijk nog niet zo zeker.
Nog niks te melden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
OVer jou, ik ben nog steeds nieuwschierig
Als je zo erover denkt, waarom wil je dan niet meeten met de UvT'ersquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel leuker is
tenzij het tegenvalt als je elkaar ziet
Das waar! Was beide keren op een toffe plek! Om PF even te pesten ook al is ze er niet: Hij lijkt op Micheal J. Fox hequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik jou vaker dan één keer gezien, dus daar hoefde ik niet over na te denken
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar! Was beide keren op een toffe plek! Om PF even te pesten ook al is ze er niet: Hij lijkt op Micheal J. Fox he
Ja, bij mij werkt het andersom. Ik zie liever mensen "van ver weg", dan dichtbij. Maar goed; misschien laat ik mij nog wel overhalenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je zo erover denkt, waarom wil je dan niet meeten met de UvT'ers?
Dat het makkelijker is via msn/foon te laten weten hoe en watquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
What about the TT Sedan?
En goedeavond
Dat is wel praktischer jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat het makkelijker is via msn/foon te laten weten hoe en wat
Avond![]()
Ligt er een beetje aan waar je meet, Cue heb ik gemeet in een rustige setting kan je elkaar goed leren kennen en Q,Bel,kluts en MLI in een lawaaierige omgeving daar kan je elkaar dan eigenlijk alleen maar zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij geeft dat geen meerwaarde voor mij. Als het iemand uit de buurt ofzo is dan is dat anders denk ik.
Ik blow niet meer hequote:
oompa is een vrouwquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bij mij werkt het andersom. Ik zie liever mensen "van ver weg", dan dichtbij. Maar goed; misschien laat ik mij nog wel overhalenZusje zit misschien maandag bij mij bij college en daar heb ik wel wat msn contact mee, dus misschien durf ik dan wel
Ik heb oompa overigens gezien (of zij mij, maar ik weet wie zij is) en als ik haar tegen kom dan schrik ik telkens
![]()
Heel apart.
Ja! Dat wist ik ook niet!quote:
Haha ja. Ik dacht ook jaren dat Re een vrouw wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Dat wist ik ook niet!
Ze zei; Ja ik heb je nog succes gewenst met je tentamen! Dus ik dacht; Ehhh er heeft geen man tegen mij gepraat?! Daarna kwam ik erachter wie zei was en dacht ik; Huh? Een vrouw? Haha.
Vorige week had ik een proefpersoonuur & toen kwam ik haar tegen bij het lab; schrok mij kapot! Haha. Dat is dan zo raar om iemand "buiten" Fok te zien in een hele serieuze setting
Oh die spreek ik nooit, dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha ja. Ik dacht ook jaren dat Re een vrouw was.
Goed bezigquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik blow niet meer heEn mijn geheugen is dan eigenlijk heel erg goed, ik weet nog dingen van toen ik 3 was
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh die spreek ik nooit, dus dat weet ik niet
Maar het was even heel apart en grappig
Mijne van toen ik 2 was.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Mijn eerste herinneringen stammen uit groep 4/5 ofzo.
Haha inderdaad!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het is zo raar om na tijden ineens erachter te komen dat iemand het andere geslacht heeft dan je al die tijd dacht.
Dan heb jij niet veel last gehad van kindamnesiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |