Waarschijnlijk lurken sommige BNers en politicie hier op Fok! mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Pfew, zou het niet meer weten wie precies. I.i.g. die schrijfster (was een berucht topic, dat als boek is uitgegeven), een DJ, en eentje van GTST.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan. Ik had ook geen idee waar jouw username vandaan komt.
Heb jij een notifier of zoiets die afgaat zodra iemand het over je heeft, of lurk je gewoon veel?quote:
Maar wat hadden we PF toen op de kast zegquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Goed bezig
Mijn eerste herinnering stamt van toen ik drie was... Het was in de Efteling en ik was doodsbang voor Draak Lichtgeraakt
Oke orgineel. In ieder geval beter dan mijn username.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef Tegan het volgende:
Owja. Op Youtube heet ik ook iets met Tegan erin. En toen op geven moment kreeg ik een mailtje met dat ik een bericht op Youtube had. Was alweer vergeten dat ik daar een account had. Was het een fan die dacht dat ik de echte Tegan was.
Hij staat niet online. Ik denk dat ik hem ergens in mijn ontvangen bestanden heb. PM je e-mailadres en ik mail hem wel [denk dat dat wel gaat]quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Linkjes willen we
Of PM mag ook
(ijsmeis.rar mag iig niet meer gepost worden als ik het goed herrinner)
Yepquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar wat hadden we PF toen op de kast zeg
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij staat niet online. Ik denk dat ik hem ergens in mijn ontvangen bestanden heb. PM je e-mailadres en ik mail hem wel [denk dat dat wel gaat]
Ken je ijsmeis niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Ludootje het volgende:
Wat voor .rar gaat het hier om? Zou ik geïnteresseerd moeten zijn?
Oo van een forum waar ik ook zit/zatquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat voor .rar gaat het hier om? Zou ik geïnteresseerd moeten zijn?
Is dat niet een beetje teveel van het goede?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik in therapie moeten, heb er nu nog een trauma van.
Ik wil ook wel weten waar al dat gedoe over ging!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij staat niet online. Ik denk dat ik hem ergens in mijn ontvangen bestanden heb. PM je e-mailadres en ik mail hem wel [denk dat dat wel gaat]
Ehm... waar heb jij het over? Welk gedoe?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weten waar al dat gedoe over ging!
Waarschijnlijk tieten, maar ik kan het mis hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weten waar al dat gedoe over ging!
Dat gedoe over ijsmeis.rarquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... waar heb jij het over? Welk gedoe?
Oo, ik ken heel die ijsmeis niet, dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat gedoe over ijsmeis.rar. Waar heb jij het over?
Volgens mij bedoeld Tegan de ontwikkelingen rond SHE en haar naaktfoto's.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... waar heb jij het over? Welk gedoe?
Ligt eraan wie die sessies geeft natuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
Is dat niet een beetje teveel van het goede?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |