Wat voor bier?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
* Belsezar nieuwe halve liter bier geeft.
Dan schaak je deze schone deerne toch gewoon, en neem je haar mee op jouw witte paard?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
Als jij Cue niet wil dan grijp ik wel mij kans.![]()
Door deze move is de vraag natuurlijk wie is er nu nobeler?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan schaak je deze schone deerne toch gewoon, en neemt haar mee op jouw witte paard?
Hij heeft al voor iemand anders gekozen vanmiddag.. rememberquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan schaak je deze schone deerne toch gewoon, en neemt haar mee op jouw witte paard?
Veel plz dan, neem je genoeg redbull mee ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij Cue niet wil dan grijp ik wel mij kans.![]()
En wat is er mis met haar?
Is een witte Volkswagen polo ook goed?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Tijn, hoe ga je dit precies oplossen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij heeft al voor iemand anders gekozen vanmiddag.. remember
Grolsch is toevallig wel het enige biermerk dat je kan zegen als je kotst.quote:
Haaiquote:
MNRquote:
Jij scoort hier geen punten vanavond.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Veel plz dan, neem je genoeg redbull mee ?
Ze is saai![]()
en heb je haar fobo al eens gezien
Jawel hoor, waarom niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef MNR het volgende:
Haai39-jarige
Techno
(of mag ik dat niet zeggen?)
Ik hoef helemaal niks op te lossen. Cue kan uitstekend voor zichzelf zorgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Tijn, hoe ga je dit precies oplossen?
Mooi! Want ik vind 39 toevallig een hele mooie leeftijdquote:
Ben jij anders van mening dan ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij scoort hier geen punten vanavond.
Volgens mrbox wel.quote:
Net gekeken, ze heeft i.i.g. wel mooie ogen zo te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef mrbox het volgende:
Ze is saai![]()
en heb je haar fobo al eens gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |