Dat is niet aardig mrbox.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij bent zolang geleden al afgevallen
Dat is juist míjn specialiteitquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
de tt is even zodat de rest weet vanaf hoelaat er iemand daar is, de rest gaat via de telefoon
sorry ben geen TT maker
Dat geeft niet. Ik kan soms ook niks bedenken als TT.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
de tt is even zodat de rest weet vanaf hoelaat er iemand daar is, de rest gaat via de telefoon
sorry ben geen TT maker
Duimelot is weer goed in andere dingenquote:
Zeg dan wat noemenswaardigs manquote:
Oke tot straksquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Duimelot het volgende:
ik ben even the menatlist kijken
tot in de reclame
Veel plezierquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Duimelot het volgende:
ik ben even the menatlist kijken
tot in de reclame
De waarheid is hardquote:
Ahh uitstekend! Dank!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
* Belsezar nieuwe halve liter bier geeft.
T!quote:
Als jij Cue niet wil dan grijp ik wel mij kans.quote:
Inderdaad, cheers!quote:
Jij saaiquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Cue is slaapverwekkend zo te lezen..
Wat voor bier?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
* Belsezar nieuwe halve liter bier geeft.
Dan schaak je deze schone deerne toch gewoon, en neem je haar mee op jouw witte paard?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
Als jij Cue niet wil dan grijp ik wel mij kans.![]()
Door deze move is de vraag natuurlijk wie is er nu nobeler?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan schaak je deze schone deerne toch gewoon, en neemt haar mee op jouw witte paard?
Hij heeft al voor iemand anders gekozen vanmiddag.. rememberquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan schaak je deze schone deerne toch gewoon, en neemt haar mee op jouw witte paard?
Veel plz dan, neem je genoeg redbull mee ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij Cue niet wil dan grijp ik wel mij kans.![]()
En wat is er mis met haar?
Is een witte Volkswagen polo ook goed?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Tijn, hoe ga je dit precies oplossen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij heeft al voor iemand anders gekozen vanmiddag.. remember
Grolsch is toevallig wel het enige biermerk dat je kan zegen als je kotst.quote:
Haaiquote:
MNRquote:
Jij scoort hier geen punten vanavond.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Veel plz dan, neem je genoeg redbull mee ?
Ze is saai![]()
en heb je haar fobo al eens gezien
Jawel hoor, waarom niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef MNR het volgende:
Haai39-jarige
Techno
(of mag ik dat niet zeggen?)
Ik hoef helemaal niks op te lossen. Cue kan uitstekend voor zichzelf zorgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Tijn, hoe ga je dit precies oplossen?
Mooi! Want ik vind 39 toevallig een hele mooie leeftijdquote:
Ben jij anders van mening dan ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij scoort hier geen punten vanavond.
Volgens mrbox wel.quote:
Net gekeken, ze heeft i.i.g. wel mooie ogen zo te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef mrbox het volgende:
Ze is saai![]()
en heb je haar fobo al eens gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |