Dat is niet aardig mrbox.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij bent zolang geleden al afgevallen
Dat is juist míjn specialiteitquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
de tt is even zodat de rest weet vanaf hoelaat er iemand daar is, de rest gaat via de telefoon
sorry ben geen TT maker
Dat geeft niet. Ik kan soms ook niks bedenken als TT.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
de tt is even zodat de rest weet vanaf hoelaat er iemand daar is, de rest gaat via de telefoon
sorry ben geen TT maker
Duimelot is weer goed in andere dingenquote:
Zeg dan wat noemenswaardigs manquote:
Oke tot straksquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Duimelot het volgende:
ik ben even the menatlist kijken
tot in de reclame
Veel plezierquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Duimelot het volgende:
ik ben even the menatlist kijken
tot in de reclame
De waarheid is hardquote:
Ahh uitstekend! Dank!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
* Belsezar nieuwe halve liter bier geeft.
T!quote:
Als jij Cue niet wil dan grijp ik wel mij kans.quote:
Inderdaad, cheers!quote:
Jij saaiquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Cue is slaapverwekkend zo te lezen..
Wat voor bier?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
* Belsezar nieuwe halve liter bier geeft.
Dan schaak je deze schone deerne toch gewoon, en neem je haar mee op jouw witte paard?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
Als jij Cue niet wil dan grijp ik wel mij kans.![]()
Door deze move is de vraag natuurlijk wie is er nu nobeler?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan schaak je deze schone deerne toch gewoon, en neemt haar mee op jouw witte paard?
Hij heeft al voor iemand anders gekozen vanmiddag.. rememberquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan schaak je deze schone deerne toch gewoon, en neemt haar mee op jouw witte paard?
Veel plz dan, neem je genoeg redbull mee ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij Cue niet wil dan grijp ik wel mij kans.![]()
En wat is er mis met haar?
Is een witte Volkswagen polo ook goed?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Tijn, hoe ga je dit precies oplossen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij heeft al voor iemand anders gekozen vanmiddag.. remember
Grolsch is toevallig wel het enige biermerk dat je kan zegen als je kotst.quote:
Haaiquote:
MNRquote:
Jij scoort hier geen punten vanavond.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Veel plz dan, neem je genoeg redbull mee ?
Ze is saai![]()
en heb je haar fobo al eens gezien
Jawel hoor, waarom niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef MNR het volgende:
Haai39-jarige
Techno
(of mag ik dat niet zeggen?)
Ik hoef helemaal niks op te lossen. Cue kan uitstekend voor zichzelf zorgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Tijn, hoe ga je dit precies oplossen?
Mooi! Want ik vind 39 toevallig een hele mooie leeftijdquote:
Ben jij anders van mening dan ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij scoort hier geen punten vanavond.
Volgens mrbox wel.quote:
Net gekeken, ze heeft i.i.g. wel mooie ogen zo te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef mrbox het volgende:
Ze is saai![]()
en heb je haar fobo al eens gezien
Ja, maar dat is mijn punt niet. Als je iemand niet leuk/aardig vind hoef je dat toch niet op zo'n manier te verkondigen.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef MNR het volgende:
Mooi! Want ik vind 39 toevallig een hele mooie leeftijd
Hier ik ga toch op vakantie, neem mijn auto maar tijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is een witte Volkswagen polo ook goed?
Dankje wat voor auto heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier ik ga toch op vakantie, neem mijn auto maar tijn
Inderdaad, ik moet ze wel ff zien voor ik op vakantie ga natuurlijk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Heel veel plezier morgen hè mensen!
Maken jullie leuke foto's?
Als je erbij wilt zijn, kun je altijd nog komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Yup. Vrouwen die iets met computers doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef Techno het volgende:
Net gekeken, ze heeft i.i.g. wel mooie ogen zo te zien.
En ze doet Informatica. Dat is alleen maar goed.
[Patsmodus]quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje wat voor auto heb je eigenlijk?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je erbij wilt zijn, kun je altijd nog komen
Ja idd!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet ze wel ff zien voor ik op vakantie ga natuurlijk!
Wij zeker veel plezier hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Zondagnacht ga ik weg van huisquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat ga ik niet trekken zaterdagochtend![]()
[..]
Ja idd!
[vertrek je zaterdag?]
Nee. Cue is tofquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
Is Cue saai?
Mooie auto.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[Patsmodus]
Zie fobo, subaru impreza 2.0 AWD GT turbo 555 zwart of een honda accord 1.8 v-tec zilver
[/Patsmodus]
Die van mij is 14 jaar oud. Maar hij rijdt nog dus dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
Wij hebben ook een VW Polo. Alleen dan wel een bordeaux rode.
Oke, even onthoudenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zondagnacht ga ik weg van huis06:00 komt de taxi
Nu niet met modder terug gaan smijtenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
Ik vind zelfs relatief gezien mrbox saaier dan Cue.
Dat dus.quote:
Tijn, ik zat je maar een beetje te plagen omdat je er zo op in ging. Cue en ik kennen elkaar ook van IRL en ze is alles behalve saai.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mijn punt niet. Als je iemand niet leuk/aardig vind hoef je dat toch niet op zo'n manier te verkondigen.
Cue is echt een lieve schatquote:
3 wekkers zettenquote:
Oke, het is al goed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tijn, ik zat je maar een beetje te plagen omdat je er zo op in ging. Cue en ik kennen elkaar ook van IRL en ze is alles behalve saai.
[..]
Cue is echt een lieve schat
Die van ons is 8 jaar oid. Maar mijn moeder is helemaal fan van rood, dus alles is rood hier, beetje veel zeg maarquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die van mij is 14 jaar oud. Maar hij rijdt nog dus dat is het belangrijkste.
Ik ken niemand in het echtquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Em.ster het volgende:
Wie kennen hier elkaar al in het echt eigenlijk? En er wordt wel eens gezinspeeld op stelletjes, maar zijn er echt stabiele koppels ontstaan in deze reeks?
Oei! Dat is wel belangrijk dan!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
3 wekkers zettenIk moet wakker worden, ik heb een non refundable ticket. Dus als ik de vlucht mis moet ik een nieuw ticket kopen.
Ben je nieuw hier?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Em.ster het volgende:
Wie kennen hier elkaar al in het echt eigenlijk? En er wordt wel eens gezinspeeld op stelletjes, maar zijn er echt stabiele koppels ontstaan in deze reeks?
Oelalalaquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef Tegan het volgende:
Ik ken niemand irl hier. Heb wel Den_Haag ooit gemeet een keer.
Ik lurk al vrij lang en ik post sinds kort. Ben hier eens per ongeluk beland toen iemand [singles] vergat maar toen was ik niet echt single. Nu wel weer.quote:
Ik ken nog niemand in het echt. Maar waarschijnlijk na morgen in ieder geval een paar. Verder ga ik binnenkort na de ONZmeet van Fok! dus daar zal ik ook wel een paar Fok!kers leren kennen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken niemand in het echt
[..]
Oei! Dat is wel belangrijk dan!
Slaap je vaak/snel door de wekker?
Aha, welkomquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik lurk al vrij lang en ik post sinds kort.
Hahahahquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
Ik vind zelfs relatief gezien mrbox saaier dan Cue.
Vandaag is rood de kleur van de polo van Tegan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die van ons is 8 jaar oid. Maar mijn moeder is helemaal fan van rood, dus alles is rood hier, beetje veel zeg maar.
En heb je al een date met MLI?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik lurk al vrij lang en ik post sinds kort. Ben hier eens per ongeluk beland toen iemand [singles] vergat maar toen was ik niet echt single. Nu wel weer.
Als ik te kort slaap wel ja. Dus ik moet rond een uur of elf max slapen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken niemand in het echt
[..]
Oei! Dat is wel belangrijk dan!
Slaap je vaak/snel door de wekker?
Ik zei het zo aardig mogelijk, omdat ik het zo stom vond dat jij Cue saai vondquote:
Ow en MLI natuurlijk ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Q, Kluts, Belzesar, Box, Litpho .. dat was het van hier toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |