Ja, maar dat is mijn punt niet. Als je iemand niet leuk/aardig vind hoef je dat toch niet op zo'n manier te verkondigen.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef MNR het volgende:
Mooi! Want ik vind 39 toevallig een hele mooie leeftijd
Hier ik ga toch op vakantie, neem mijn auto maar tijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is een witte Volkswagen polo ook goed?
Dankje wat voor auto heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier ik ga toch op vakantie, neem mijn auto maar tijn
Inderdaad, ik moet ze wel ff zien voor ik op vakantie ga natuurlijk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Heel veel plezier morgen hè mensen!
Maken jullie leuke foto's?
Als je erbij wilt zijn, kun je altijd nog komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Yup. Vrouwen die iets met computers doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef Techno het volgende:
Net gekeken, ze heeft i.i.g. wel mooie ogen zo te zien.
En ze doet Informatica. Dat is alleen maar goed.
[Patsmodus]quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje wat voor auto heb je eigenlijk?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je erbij wilt zijn, kun je altijd nog komen
Ja idd!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet ze wel ff zien voor ik op vakantie ga natuurlijk!
Wij zeker veel plezier hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Zondagnacht ga ik weg van huisquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat ga ik niet trekken zaterdagochtend![]()
[..]
Ja idd!
[vertrek je zaterdag?]
Nee. Cue is tofquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
Is Cue saai?
Mooie auto.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[Patsmodus]
Zie fobo, subaru impreza 2.0 AWD GT turbo 555 zwart of een honda accord 1.8 v-tec zilver
[/Patsmodus]
Die van mij is 14 jaar oud. Maar hij rijdt nog dus dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
Wij hebben ook een VW Polo. Alleen dan wel een bordeaux rode.
Oke, even onthoudenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zondagnacht ga ik weg van huis06:00 komt de taxi
Nu niet met modder terug gaan smijtenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
Ik vind zelfs relatief gezien mrbox saaier dan Cue.
Dat dus.quote:
Tijn, ik zat je maar een beetje te plagen omdat je er zo op in ging. Cue en ik kennen elkaar ook van IRL en ze is alles behalve saai.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mijn punt niet. Als je iemand niet leuk/aardig vind hoef je dat toch niet op zo'n manier te verkondigen.
Cue is echt een lieve schatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |