Ik ook. Dus mij maakt het niet uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef Ludootje het volgende:
Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog met niemand van Fok! hanky-panky gedaan heb
100% zeker weten doe je dat niet. Misschien zij, ze nu wel Fok!sters geworden. Of telt dat niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef Ludootje het volgende:
Kijk, je krabbelt al terugquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef Ludootje het volgende:
Ik lig er niet wakker van. Bovendien ken ik weinig fokkers. En daarnaast wilde ik alleen reageren op dat zo'n lijst nooit zou kunnen kloppenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat let je? Ga je gaan. Ik denk alleen dat het weinig kans van slagen hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
100% zeker weten doe je dat niet. Misschien zij, ze nu wel Fok!sters geworden. Of telt dat niet.
Ik dek mezelf in, dat is wat andersquote:
Weet jij 100% zeker dat geen van jouw exen op Fok! post dan?quote:
Hihi okequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ik dek mezelf in, dat is wat anders
Kijk, die krabbelt ook al terug!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ook geen inactive in mijn geval. o.o
Ach, wel eens iemand die zei dat ze heel veel op Fok! lurkte (sorry dat ik nooit terug smste btw, zat in een rotperiode op dat momentquote:
Ik vroeg ook al hoeveel van die lijst klopt eigenlijk? Ik denk zelf minder dan de helft.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van. Bovendien ken ik weinig fokkers. En daarnaast wilde ik alleen reageren op dat zo'n lijst nooit zou kunnen kloppen.
maar wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, wel eens iemand die zei dat ze heel veel op Fok! lurkte (sorry dat ik nooit terug smste btw, zat in een rotperiode op dat moment).
Hihi.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, wel eens iemand die zei dat ze heel veel op Fok! lurkte (sorry dat ik nooit terug smste btw, zat in een rotperiode op dat moment).
Hehequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dat hij dan je geschiedenis gaat bekijken en alles over zichzelf leest?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
Ik vertel gewoon nooit dat ik op Fok zit. Uit angst dat hij mijn profiel vindt. Hij weet alleen dat ik veel forum.
Ja, of het moeten heel oude ex'en zijn, toen Fok nog niet bestond, en die dus pas later op Fok geregistreerd zijn. Maar dat kan nooit op die lijst staan, want die weten zelf ook niet dat ik hier zit, laat staan onder welke nickname.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
Weet jij 100% zeker dat geen van jouw exen op Fok! post dan?
Ik denk dat je verstoppertje heb gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een avondje samen patience spelen![]()
Wat denk je zelf?
Haha ja o.a. En ook dat ik gewoon sowieso veel te persoonlijk ben op Fok. Vrienden mogen mij ook niet vinden hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dat hij dan je geschiedenis gaat bekijken en alles over zichzelf leest?
Wel logisch
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je verstoppertje heb gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |