De betaling is zeker in natura neem ik aan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ligt eraan wie die sessies geeft natuurlijk.
Inderdaad, hij lijkt er gewoon opquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
YepMaar het is wel gewoon waar
Ik had een .rar in bezit van een ander forumquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:03 schreef Tegan het volgende:
He, nu snap ik er helemaal niets meer van. Welke .rar heb je nou in je bezit dan automatic_?
Pics or it did not happen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had een .rar in bezit van een ander forum
Hmm, nee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
De betaling is zeker in natura neem ik aan.
Ik ben hem aan het zoeken, maar volgens mij heeft hij pootjes gekregen.quote:
s.com & dat is vast een rar wat je niet kentquote:
Grapjas!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, nee.
* Mompelt iets over vrouwen en hints, enz.
Die heb jij gemaakt zeker?quote:
A dirty mind is joy forever.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, nee.
* Mompelt iets over vrouwen en hints, enz.
Jij bent ook al zo'n grapjasquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
A dirty mind is joy forever.
Trouwens in natura kan ook iets anders zijn dan gelijk seks hoor.![]()
Het huishouden voor auto doen kan ook bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Als het goed is heb jij in je hoofd genoeg mental images van mij
.
Hoezo? Ik ben heel serieus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Keyword is hint niet natura.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
A dirty mind is joy forever.
Trouwens in natura kan ook iets anders zijn dan gelijk seks hoor.![]()
Het huishouden voor auto doen kan ook bijvoorbeeld.
Die dingen zijn te confronterendquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Ludootje het volgende:
Ook weer eens tijd dat deze voorbijkomt trouwens
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
Den_haag en Erodomequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Ludootje het volgende:
Daar sta ik niet in, en als een dame anders beweerd dan liegt ze.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb ook het idee dat die lijst verre van compleet is, maar goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Den_haag en Erodome.
Gelukkig sta ik er niet in.
Tuurlijk is die niet compleet en zo'n ding krijg je ook nooit compleetquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat die lijst verre van compleet is, maar goed
Wat gek ik sta ook al niet in die lijst.quote:
En het klopt ook nog geen eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Den_haag en Erodome.
Gelukkig sta ik er niet in.
Ik wou net zeggen... Ik weet ook nog wel het een en het anderquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk is die niet compleet en zo'n ding krijg je ook nooit compleet
In een andere stond je er 3x in dacht ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Ik weet ook nog wel het een en het ander
welke?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In een andere stond je er 3x in dacht ik
Oh ik heb niet naar die namen gekeken. Moet ik "even" zoeken, maar dat doe ik de volgende keer welquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
welke?
Heb nooit met Ero gesext. Alleen in dezelfde tent geslapen.
Nee, zou ik niet doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
Zullen we ook een Singles-neuk-lijstje maken?
Moet er nog even afgewogen worden wat er publiek gemaakt mag worden en wat nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
Hahaha hoezo zou jij er dan zo vaak op voorkomen danquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
Haha nee, voor deze ben ik niet bang.quote:
Tuurlijk niet!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha hoezo zou jij er dan zo vaak op voorkomen dan![]()
Ik zou zeggen ga je gaan. Voorlopig kom ik toch niet op die lijst.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
hij moet natuurlijk wel gevuld wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Tegan het volgende:
Zo'n lijst kan wel compleet zijn, mits hij constant bijgewerkt wordt.
Ach, veel mensen houden dat toch geheimquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Tegan het volgende:
Wat eerlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef Ludootje het volgende:
Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog met niemand van Fok! hanky-panky gedaan heb
Wat let je? Ga je gaan. Ik denk alleen dat het weinig kans van slagen hebt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Tegan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |