http://o0kakker0o.hyves.nl/quote:Beschrijving:
Doe je aan hockey, golf, polo, zeilen, of tennis? Draag jij polo's?! Word jij vaak kakker genoemd? Of voel jij je gewoon verbonden met het kakker bestaan? Join Tha Club!!:-d
Regels en Feiten
1. Wij zijn niet beter dan andere mensen. Wij profileren ons als groep om op deze manier onze interesses te delen.
2. Deze hyves is slechts bedoeld om interesses en dergelijke met elkaar te delen.
3. Alleen leden kunnen posten, in verband met overlast
4. Reclame mag gepost worden bij de Blogs, niet ergens anders
Kakker zijn zit in je bloed, hoe je het ook wendt of keert, daar heb je geen geld voor nodig.
Wat goed van jou jongetje. Je heb een foutje gevonden. Ga maar snel een taart kopen en het vieren..quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zal 'm maar even maken:
Kakkers![]()
Dat zal ik dan maar is doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Wat goed van jou jongetje. Je heb een foutje gevonden. Ga maar snel een taart kopen en het vieren..
Zucht
Diegene met dat plamuur op z'n muil???quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ken ik die rechtse gast
Cancerboy?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
JA DUS!!!!
Hij woonde bij mij in de straatquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Diegene met dat plamuur op z'n muil???
Mag hopen van niet voor je.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Je staat vandaag op -142 kudo's door deze post.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
JA DUS!!!!
Lees de post eronder, hij woonde bij mij in de straatquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je staat vandaag op -142 kudo's door deze post.
Je kan het goed maken door uit te leggen hoe het komt dat je zulkes pauper kent. ( + excuses)
Dat is geen excuus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:46 schreef De_Ananas het volgende:
Lees de post eronder, hij woonde bij mij in de straat
Wat? Had ik dan mijn luxe villa (met zwembad, tennisbaan, half hockeyveld en een oprijlaan van 200 meter) moeten verlaten omdat er een kakker bij mij in de straat woonde?quote:
Bennie Beunhaas is ook weer van de partij zie ik, met ze oranje bloessie.quote:
Nu snap ik het pas.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat? Had ik dan mijn luxe villa (met zwembad, tennisbaan, half hockeyveld en een oprijlaan van 200 meter) moeten verlaten omdat er een kakker bij mij in de straat woonde?
Die lijkt op zoen nazi uit een seriequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:55 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Bennie Beunhaas is ook weer van de partij zie ik, met ze oranje bloessie.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze is trouwens ook wel heel ernstig 'voor de boys'
omgquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:55 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Bennie Beunhaas is ook weer van de partij zie ik, met ze oranje bloessie.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze is trouwens ook wel heel ernstig 'voor de boys'
Ik heb niet zo'n plofkopquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu snap ik het pas.
Jij bent die linkse![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die trui. OEMPFG
Haha, ik weet volgens mij wie je bedoelt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die lijkt op zoen nazi uit een serie![]()
![]()
ALLO ALLO, kan dat
OMGquote:
quote:
Ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:28 schreef Apfelsaft het volgende:
Wehe wie heeft er een Piovan hyves aangemaakt
Wiggersquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar komt die post ook alweer vandaan
Bij de opmerkingen als je naar beneden scrolledquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie die Piovan Hyves niet
Hoe heet die ?
http://o0kakker0o.hyves.nl/quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie die Piovan Hyves niet
Hoe heet die ?
Herr Flickquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke voor een ONZ reeks
Heb ik gek.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:34 schreef afcajos het volgende:
edit: je moet natuurlijk wel een hyvesprofiel hebben om ze te kunnen lezen he!
2007quote:
Ik heb zelfs in dat topic gepost onder mijn oude accountquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
2007![]()
Toen was ik al sneaky undercover op fok
quote:
Das piovanquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:00 schreef Batsnek het volgende:
Wie is die gast op die foto van da piovan account eigenlijk?
PM je hyves eens naar je beste vriendquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
Die Goatse
Ik had um nog niet gezien
AFCAJOSquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:27 schreef Opperkwal het volgende:
Welke stoere kerel zit daar Goatse te posten?
Sm0keZquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb zelfs in dat topic gepost onder mijn oude account![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt maar weinig vriendenquote:
Draagt hij make up?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
JA DUS!!!!
Pragmatischquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:33 schreef Lakitu het volgende:
Kakkers
wat een drama zijn dat altijd.
Kakkers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
[ afbeelding ]
Wajo ik wil bij de gerelateerde Tommy Hilfiger hyvesquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
http://de-nederlandsche-elite.hyves.nl/
Beschrijving:
Een hyve voor de echte Elite van Nederland, met een hogere standaard in het leven. Wij kunnen er toch niks aan doen dat wij vermogender zijn dan de plebejers? Wij hebben scheit aan nepgangsters en andere sjonnies en anita's en andere tokkies. Onthoudt de golfclub en de hockeysticks gaan voor alles!
Ook niet moeilijk om te zien welke dat isquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb zelfs in dat topic gepost onder mijn oude account![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 14:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
Indo's
Indo's in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:46 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Wat ik trouwens het allermooiste vind is dat er een menneke van 15 met een marrokaans uiterlijk erg prominent op deze hyves aanwezig is die meerdere malen het verhaal verteld dat hij een porsche heeft en de keuze had tussen die porsche en een bentley....enfin, dat zal me een worst wezen, maar mij verbaasd het dan dat a) iedereen hem gelooft, en b) iedereen dat ook rete stoer vindt.
Link btw.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:46 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Wat ik trouwens het allermooiste vind is dat er een menneke van 15 met een marrokaans uiterlijk erg prominent op deze hyves aanwezig is die meerdere malen het verhaal verteld dat hij een porsche heeft en de keuze had tussen die porsche en een bentley....enfin, dat zal me een worst wezen, maar mij verbaasd het dan dat a) iedereen hem gelooft, en b) iedereen dat ook rete stoer vindt.
Wat versta je onder kakker kledingstijl ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Over het algemeen is de ''kakker''-kledingstijl tof, maar met dat overdreven gedoe kom je niet over als een kakker, maar als een wannabe.
Nee, oke. Uhm, hoe moet ik dat uitleggenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat versta je onder kakker kledingstijl ?
Ik draag ook Lacoste en Ralph Lauren en heb een Burberry Jas (jeweettog).
Maar ik ben dan tenminste niet zoene mongool om een trui om me nek te gaan knopen en me haren tot aan mijn reet te laten groeien.
No dat ben ik nietquote:
Huisgenoot van me zit bij deze hyves... Heeft mij al eens voor plebs uitgemaakt, terwijl die stakker niet eens een HAVO papiertje heeftquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
http://de-nederlandsche-elite.hyves.nl/
Beschrijving:
Een hyve voor de echte Elite van Nederland, met een hogere standaard in het leven. Wij kunnen er toch niks aan doen dat wij vermogender zijn dan de plebejers? Wij hebben scheit aan nepgangsters en andere sjonnies en anita's en andere tokkies. Onthoudt de golfclub en de hockeysticks gaan voor alles!
Hoe kan zoiets een kakker zijn:quote:haha.
en jij moet je bekhouden.
vriendloos.
elite mensen aan de top.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:17 schreef Baasvaak. het volgende:
Zoiets hoort thuis in een kinderboederij.Alsjeblieft niet, moet je het nog aaien ook nog....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
Godver wat doet dat monster op mn hyves. Even een tubgirl terugkrabbelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef Lakitu het volgende:
Haha, die chick op die piovan-hyves;
[..]
Hoe kan zoiets een kakker zijn:
-weg-
![]()
Wel dusquote:Larissa (709)
gisteren, 21:42
haha.
en jij moet je bekhouden.
vriendloos.
elite mensen aan de top.
Waarom zie ik dat nietquote:
Ik vind dat je dat geld beter aan een cursus Nederlands uit had kunnen geven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:37 schreef CylonNL het volgende:
Gisteren had ik Van Bommels + TH overhemd aan, vandaag lekker een trainingsbroek met La Coste sneakers, t zal me aan me reet roesten wat de rest vindt, ik vindt veel verschillende stijlen mooi, net waar ik me op dat moment lekker bij voel.
Tubgirl omfg. Hoe kan jij die plaatjes altijd bekijken voor je ze postquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Godver wat doet dat monster op mn hyves. Even een tubgirl terugkrabbelen.
edit: ze heeft niet gekrabbeld![]()
Op de rangequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:47 schreef DoctorB het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie geen bazen zijn. Op het hockeyveld en op de range worden jullie door de bazen keihard geklapt.
Die met die slang heeft wel een pijpbekkiequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Goofisch het volgende:
De volgende personen in kwestie zijn lid van de "NL elite hyves" en bezit daarmee een hogere standaard in het leven dan ons allemaal natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4x
Jezusquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
http://koorts-lipje.hyves.nl/
[ afbeelding ]
Idd, gadverdammequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jezusdie koortslip
en dan je hyvesprofiel zo noemen.
quote:Gozer, heel erg leuk dat jij jou zelf zeer grappig vindt en wat onsmakelijks wilt posten. Ik verwijs jou zelf door naar www.allepsychologen.nl . Frustratie mag je best uiten alleen weet wel op welke manier.
Je maakt je zelf alleen maar zwart, als je een stem wilt hebben pak je het volgens mij anders aan.
Haal je het in je hoofd te schelden ben je nog niet jarig. Dan ken jij mij nog niet, wat jij kan kan ik ook en in een maatstaaf van c.a. vijfhonderd keer hoger.
Commentaar lever je maar via mijn hyve.
Jos-ti
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
Jos, je bent nog niet jarig; je gaat te maken krijgen met de wraak van de kakkers:
[..]
![]()
Wat 'n kankerkneusquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Bernard www.trbc.hyves.nl (214)
vandaag, 17:03
Naar jou berichten op FoK! Forum.
Je vuurt onderwerpen af; Grafkanker met als t.b.c. Haagsche vervoegd? Je weet duidelijk niet waar jij je over uitlaat.
Als je morgen niet reageerd heb je een probleem, dan is je hyves er niet best aan toe.
wat is dit voor clown in godsnaam
Pas maar opquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Je vuurt onderwerpen af; Grafkanker met als t.b.c. Haagsche vervoegd? Je weet duidelijk niet waar jij je over uitlaat.
Als je morgen niet reageerd heb je een probleem, dan is je hyves er niet best aan toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Ik ken hem ik ken hemquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Seam het volgende:
Herr B.W. (259)
vandaag, 16:40
jah, welke MONGOOL stop er nou iets in zijn reet en maakt een foto om vervolgens op internet te zetten?! Iemand met een homosexuele geaardheid, ik moet er niks van hebben!+o(
Door deze gaylord
[ afbeelding ]
Ik maak even een relkloontje op hyves aan, die gast is nog niet jarig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Seam het volgende:
Herr B.W. (259)
vandaag, 16:40
jah, welke MONGOOL stop er nou iets in zijn reet en maakt een foto om vervolgens op internet te zetten?! Iemand met een homosexuele geaardheid, ik moet er niks van hebben!+o(
Door deze gaylord
[ afbeelding ]
wat een stakker die manquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
wtf mankeert dit jochquote:Bernard www.trbc.hyves.nl (215)
vandaag, 19:31
Grappig, alleen schijnbaar neemt je vriendje FGDS? of hoe het wezen mag heten het zeer serieus? En aangezien ik best veel inzagen heb in jou gedrag lijkt dat zeer veel op het narcisme. Een gezond persoon kijkt namelijk niet naar uitgehongerde dieren, Sexuele handelingen met uitwerpselen?
Of achja, het is allemaal maar een geintje? Nee het gaat om verdragen en verwerken. Dat kan jij schijnbaar bij leed. Heel knap van je maar wij noemen het toch echt een psychopaat.
Zelfs de nozems zouden zich de pletter lachen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Goofisch het volgende:
De volgende personen in kwestie zijn lid van de "NL elite hyves" en bezit daarmee een hogere standaard in het leven dan ons allemaal natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4x
Ik doe wel even de originele Goatse x 20 ofzo, voor die 2 herkansingen morgen leren doe ik straks welquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:40 schreef afcajos het volgende:
Ik heb ook geen zin meer om terug te krabbelen omdat er telkens zo'n kankermuziekje van zn hyves komt
Ja, ik erger me dood aan dat hyvesgeluidje dat ik niet uit kan zettenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:40 schreef Thoreau het volgende:
Jos post anders betere pics... Dit is wel een heel slecht goatse
Inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:48 schreef afcajos het volgende:
Het zou leuk worden als die gast even een fok account aanmaakt.
Dat ben ikquote:
Ik heb een link gestuurd van dit topic. Al verwijdert hij steeds alle krabbels van ons.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:51 schreef Lord_Cardigan het volgende:
weten die knaapjes ondertussen al dat ze hier voor gek worden gehouden?
goed zo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb een link gestuurd van dit topic. Al verwijdert hij steeds alle krabbels van ons.
gewoon een profiel aanmaken, alleen wat basisgegevens invullen en je kan gewoon alles zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:53 schreef Wunny het volgende:
Wat alleen jammer is dat Bernard () zijn hyves op niet zichtbaar oid heeft staan.
Dit 15 jarige mannetje probeert te imponeren door te beweren dat hij achter ip's via hyves kan komenquote:Bernard www.trbc.hyves.nl (215)
vandaag, 19:48
Doorgrond eerst alle hyves functies?! ahhaha anoniem je kan ip's relateren eikelestein.
Tip: zoek op 'pain collection'quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Straks maar eens wat 4chan plaatjes opzoeken
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:55 schreef afcajos het volgende:
Ja nu is zijn profiel onzichtbaar
[..]
Dit 15 jarige mannetje probeert te imponeren door te beweren dat hij achter ip's via hyves kan komen_!
omgquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bernard www.trbc.hyves.nl (215)
vandaag, 20:00
Denk je dat ik het lastig vind een kogel door jou kop te jagen ? waahhaahhaa nee? :xd: ik heb mij zelf op 15 jarige leeftijd vanaf mijn 10e jaar verdiept in Psychologie, en ik weet nu precies wat voor types dit doen. emo's sad gothics mensen die in het echt afgekeurd worden door de maatschappij.
wat een paupert is t eigenlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Denk je dat ik het lastig vind een kogel door jou kop te jagen ? waahhaahhaa nee? :xd: ik heb mij zelf op 15 jarige leeftijd vanaf mijn 10e jaar verdiept in Psychologie, en ik weet nu precies wat voor types dit doen. emo's sad gothics mensen die in het echt afgekeurd worden door de maatschappij.
Bestaat die echt? Want straks wordt mijn eigen Hyves nog volgespammed door kakkersquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Oeh mr. anoniem jij weet volgens mij niet dat er ook een IP RELATEER optie is... Hahahahahahahahahahahaha, now we gonna mind crime you out,
Weetje wat voor vrienden jij hebt, de slappe lullen, de losers, de knurften, de computer piraten, dat soort net niet coole gasten, die denken het bij jou te halen. Je hebt je mavotje gedaan je sociaalgedrag is slecht dus de McDonalds is jou top, je wilt beter maar je kan het niet. 24/7 achter de pc is wat jij leuk vind. Je krabbels verwijder je want je 0 vrienden lezen alles.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bestaat die echt? Want straks wordt mijn eigen Hyves nog volgespammed door kakkers.
Niet dat ik het erg vind eigenlijk, want Hyves.
*proest*quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee, okequote:
WOARS'T POPKOORN?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:01 schreef Arcturus het volgende:
relleuhhh met de kakkers
[..]
wat een paupert is t eigenlijk![]()
quote:Daan (150)
vandaag, 19:49
Hey Larissa,
Ben jij ook lastig gevallen met die ongelooooooflijk vulgaire foto's die Piovan stuurde? (Ik niet, Bernard wel). Echt te gruwelijk voor woorden.
http://iemhotep.hyves.nl/quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat is die Daan zijn Hyves dan? Laat ik hem eens verblijden.
SPOILER: lekker chatten met bernardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Will anybody compare the Pyramids, or those useless though renowned works of the Greeks, with these aqueducts?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef Thoreau het volgende:
SPOILER: lekker chatten met bernardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sicksicksick
SPOILER: bernard chat met mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Will anybody compare the Pyramids, or those useless though renowned works of the Greeks, with these aqueducts?
quote:
Bij Bernard en Daanquote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
over een tubgirlquote:Daan (150)
vandaag, 20:46
Ik hoop dat ze zijn IP verbannen en hem voor de rechter slepen. Hij moet echt naar een TBS kliniek.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Trouwens, denken dat je beroemd bent als je op Fok! staat
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Trouwens, denken dat je beroemd bent als je op Fok! staat
Lijkt me gezellig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef bernardvaalst het volgende:
Kankah geil je wil het niet weten ik vind het geweldigmannen/jongens met vrouwen als profielplaatjes en dan denken dat ze ooit op zo een wijf liggen en zich uitleven XD prachtig gewoon. HET IS TROUWENS PORTUGEES EN GEEN MAROKKAANS:D! MAAR BIJ DEZE WIE WILT VAN HET WEEKEND LANGSKOMEN OP LANDGOED KLEIN HOUTEN?
Kunnen we dan praten over aandelen enzo jeweetzquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef bernardvaalst het volgende:
Kankah geil je wil het niet weten ik vind het geweldigmannen/jongens met vrouwen als profielplaatjes en dan denken dat ze ooit op zo een wijf liggen en zich uitleven XD prachtig gewoon. HET IS TROUWENS PORTUGEES EN GEEN MAROKKAANS:D! MAAR BIJ DEZE WIE WILT VAN HET WEEKEND LANGSKOMEN OP LANDGOED KLEIN HOUTEN?
Mensen die zichzelf elite noemenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:03 schreef bernardvaalst het volgende:
OJAH WE ZIJN TROUWENS GEEN KAKKERS HET HEET ELITE
Jij dust ons.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:04 schreef bernardvaalst het volgende:
Chuck lelijk wijf op je profiel foto LOOL soz.
Nee man dat kan ik echt niet die dingen zjn wel 80 euroquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:05 schreef bernardvaalst het volgende:
Trouwens mense die zich zelf elite noemen ja achja, jij kan geen polo betalen jij koopt een voetbal en probeert hem lekker goatsend erin te krijgen. ofzo:D
Je kan met een gehandicapte nog een beter gesprek houden dan met jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef bernardvaalst het volgende:
buffalo soldier DIKKE AFCA F SIDE GANSTER LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL. HEIL HITLER VRIENDJES. wie houd het uit tegen pure kanker? berrie6@hotmail.com
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:11 schreef bernardvaalst het volgende:
Mee eens. Je kan beter cool zijn dan voor ajax en zwart.
Maar?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef bernardvaalst het volgende:
Iemand wil iets over aandelen weten, weet niet meer wie maar?
Hij is nog triester dan dagdagquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Shit het is maar te hopen dat hij niet fok gaat doorvertellen aan al zijn kakker vriendjes![]()
Hij is nog triester dan de gemiddelde fokker
Leuk he wikipediaquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:18 schreef bernardvaalst het volgende:
Oke, daar gaan we aandelen!!!!!!!!
Het begin; Reeds in de Romeinse tijd werden onderhands aandelen uitgegeven aan financiers. De eerste officiële uitgifte van verhandelbare aandelen vond plaats in 1606 in Amsterdam. De Verenigde Oost-Indische Compagnie gaf aandelen uit om haar kapitaalintensieve maritieme activiteiten te financieren. Met deze aandelenemissie ontstond de eerste effectenbeurs van de wereld. De eerste aandelen werden in de kantoren van de VOC zelf verhandeld.
Kleine aandeelhouders haakten al snel af door de duur van het eerste succes. Zo kwam de VOC snel in handen van enkele rijke families. Het allereerste dividend werd niet uitgekeerd in geld, maar in natura van de opbrengst. Deze eerste aandelen van de VOC zijn voor historici erg interessant omdat er relatief veel documentatie beschikbaar is over onder meer de regelgeving met betrekking tot onder meer financiële derivaten, short posities en de effectenhandel. De grootste aandeelhouder van het eerste uur was de uit Vlaanderen afkomstige koopman Isaac le Maire met een investering van 97.000 gulden.
- Wanneer er ideeën bestaan voor bedrijfsvoering, maar er is geen geld om het idee tot uitvoer te brengen, kan de eigenaar proberen naar een bank te stappen om daar geld te lenen. Voor zo'n lening wil een bank echter garanties, of een hogere dan de gangbare marktrente als vergoeding voor het risico. Alternatief kan het bedrijf aandelen uitgeven en zo proberen mensen die enthousiasme voor het idee delen, mee te laten betalen aan de uitvoering. Deze mensen zijn vaak bereid om enige tijd te wachten voordat ze een rendement op hun geld zien. Soms wordt er naar dit soort startgeld verwezen als durfkapitaal. Dit laatste is vooral het geval bij bedrijven die nog geen trackrecord hebben; dat wil zeggen dat ze nog geen aantoonbare rendementen hebben gerealiseerd, zodat het risico veel hoger ligt dan bij een gevestigd en bekend bedrijf. In een nog vroeger stadium, wanneer het gaat om de financiering van een idee, waarmee een bedrijf als zodanig nog in een opstartfase is, spreek men over 'seed-kapitaal'. De risicograad hiervan is beduidend hoger dan in het voorgaande geval.
Het eerste bedrijf wereldwijd dat aandelen uitgaf was de Vereenigde Oostindische Compagnie, in 1606. Het bundelen van kapitaal maakte het mogelijk dat er geïnvesteerd werd in dure expedities en handelsreizen, en maakte van de Nederlandse republiek een maritieme supermacht. Zonder financiering met aandelen zouden kapitaalintensieve ondernemingen zoals VOC alleen opgezet kunnen worden door overheden of rijke families.
Buffalo negercooleboyuit020 jij weet ook niks leuks. trouwens ik ga opfokken ofzo, want dit is me te levenloos.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:22 schreef bernardvaalst het volgende:
Dag Fokkers, ik ga jullie missen(L) leuk dat jullie even intresse hebben weten te tonen in de elite dag, dag,
sowieso dikke mensenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waarom zijn kakkers altijd standaard lelijk![]()
En de chicks hebben altijd een " luxe" buikje![]()
Je moet het uploaden naar je eigen album, en dan zo'n vage media-tag in je krabbel zetten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:24 schreef Thoreau het volgende:
Hoe post je eigenlijk plaatjes op Hyves?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en je weet niet eens hoe je moet quoten_!
Ik moest lachen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:11 schreef bernardvaalst het volgende:
Proleet :$ jij leest de Quote
quote:Larissa (721)
vandaag, 21:29
In de categorie "vreemde hyves pagina,s"
die van jou ook.
gewoon
forum@fok.nl mailen. is er zo af
quote:Zekerr, ik ben expert in toxische stoffen.
En ik ken alle zwakke plekken van een lichaam, als ik wil ligt iemand in een keer bewusteloos of dood.
Handig al die kennis;-)
Jah, je moet soms je tanden laten zien, als je tips wilt, bv als je iemand bewusteloos wilt maken, vraag het maar!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef bernardvaalst het volgende:
buffalo soldier DIKKE AFCA F SIDE GANSTER LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL. HEIL HITLER VRIENDJES. wie houd het uit tegen pure kanker? berrie6@hotmail.com
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:31 schreef Goofisch het volgende:
hij is "getipt"
http://bernardvaalst.hyves.nl/
Speciaal omdat je het zo leuk vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH NOES, ze plaatsen foto's van ons op Fok! Dat is schending van onze privacy!quote:Larissa (721)
vandaag, 21:29
In de categorie "vreemde hyves pagina,s"
die van jou ook.
gewoon
forum@fok.nl mailen. is er zo af
Voor de rechter ermeequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
OH NOES, ze plaatsen foto's van ons op Fok! Dat is schending van onze privacy!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
iedereen z'n hyves als "niet OK" doen
quote:Zekerr, ik ben expert in toxische stoffen.
En ik ken alle zwakke plekken van een lichaam, als ik wil ligt iemand in een keer bewusteloos of dood.
Handig al die kennis;-)
Jah, je moet soms je tanden laten zien, als je tips wilt, bv als je iemand bewusteloos wilt maken, vraag het maar!
als zij pleps is dan ben ik de koning!quote:
Die titel van die foto ook "diamonds are a girls best friend"quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:46 schreef Arcturus het volgende:
[..]
![]()
enkeltje guantanamo bay voor dat wijf.
poloquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:48 schreef Kurolon het volgende:
[..]
Die titel van die foto ook "diamonds are a girls best friend"![]()
http://www.polocontacts.com/profile/Bernard
Zuchtquote:At 10:46pm on 18 January 2009, Bernard van Aalst said…
Kevin!
Leuk jou hier te treffen!
Groetjes,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
Wat jij vind??...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef DiaperJuice het volgende:
Ik ben er nog niet uit welke van de twee partijen nou triester is. Ik neig toch meer naar de kant van de kakkers.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef sizzler het volgende:
Wat zegt een kakker als hij klaarkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
__!!!!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |