Wat versta je onder kakker kledingstijl ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Over het algemeen is de ''kakker''-kledingstijl tof, maar met dat overdreven gedoe kom je niet over als een kakker, maar als een wannabe.
Nee, oke. Uhm, hoe moet ik dat uitleggenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat versta je onder kakker kledingstijl ?
Ik draag ook Lacoste en Ralph Lauren en heb een Burberry Jas (jeweettog).
Maar ik ben dan tenminste niet zoene mongool om een trui om me nek te gaan knopen en me haren tot aan mijn reet te laten groeien.
No dat ben ik nietquote:
Huisgenoot van me zit bij deze hyves... Heeft mij al eens voor plebs uitgemaakt, terwijl die stakker niet eens een HAVO papiertje heeftquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
http://de-nederlandsche-elite.hyves.nl/
Beschrijving:
Een hyve voor de echte Elite van Nederland, met een hogere standaard in het leven. Wij kunnen er toch niks aan doen dat wij vermogender zijn dan de plebejers? Wij hebben scheit aan nepgangsters en andere sjonnies en anita's en andere tokkies. Onthoudt de golfclub en de hockeysticks gaan voor alles!
Hoe kan zoiets een kakker zijn:quote:haha.
en jij moet je bekhouden.
vriendloos.
elite mensen aan de top.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:17 schreef Baasvaak. het volgende:
Zoiets hoort thuis in een kinderboederij.Alsjeblieft niet, moet je het nog aaien ook nog....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
Godver wat doet dat monster op mn hyves. Even een tubgirl terugkrabbelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef Lakitu het volgende:
Haha, die chick op die piovan-hyves;
[..]
Hoe kan zoiets een kakker zijn:
-weg-
![]()
Wel dusquote:Larissa (709)
gisteren, 21:42
haha.
en jij moet je bekhouden.
vriendloos.
elite mensen aan de top.
Waarom zie ik dat nietquote:
Ik vind dat je dat geld beter aan een cursus Nederlands uit had kunnen geven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:37 schreef CylonNL het volgende:
Gisteren had ik Van Bommels + TH overhemd aan, vandaag lekker een trainingsbroek met La Coste sneakers, t zal me aan me reet roesten wat de rest vindt, ik vindt veel verschillende stijlen mooi, net waar ik me op dat moment lekker bij voel.
Tubgirl omfg. Hoe kan jij die plaatjes altijd bekijken voor je ze postquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Godver wat doet dat monster op mn hyves. Even een tubgirl terugkrabbelen.
edit: ze heeft niet gekrabbeld![]()
Op de rangequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:47 schreef DoctorB het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie geen bazen zijn. Op het hockeyveld en op de range worden jullie door de bazen keihard geklapt.
Die met die slang heeft wel een pijpbekkiequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Goofisch het volgende:
De volgende personen in kwestie zijn lid van de "NL elite hyves" en bezit daarmee een hogere standaard in het leven dan ons allemaal natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4x
Jezusquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
http://koorts-lipje.hyves.nl/
[ afbeelding ]
Idd, gadverdammequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jezusdie koortslip
en dan je hyvesprofiel zo noemen.
quote:Gozer, heel erg leuk dat jij jou zelf zeer grappig vindt en wat onsmakelijks wilt posten. Ik verwijs jou zelf door naar www.allepsychologen.nl . Frustratie mag je best uiten alleen weet wel op welke manier.
Je maakt je zelf alleen maar zwart, als je een stem wilt hebben pak je het volgens mij anders aan.
Haal je het in je hoofd te schelden ben je nog niet jarig. Dan ken jij mij nog niet, wat jij kan kan ik ook en in een maatstaaf van c.a. vijfhonderd keer hoger.
Commentaar lever je maar via mijn hyve.
Jos-ti
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
Jos, je bent nog niet jarig; je gaat te maken krijgen met de wraak van de kakkers:
[..]
![]()
Wat 'n kankerkneusquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Bernard www.trbc.hyves.nl (214)
vandaag, 17:03
Naar jou berichten op FoK! Forum.
Je vuurt onderwerpen af; Grafkanker met als t.b.c. Haagsche vervoegd? Je weet duidelijk niet waar jij je over uitlaat.
Als je morgen niet reageerd heb je een probleem, dan is je hyves er niet best aan toe.
wat is dit voor clown in godsnaam
Pas maar opquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Je vuurt onderwerpen af; Grafkanker met als t.b.c. Haagsche vervoegd? Je weet duidelijk niet waar jij je over uitlaat.
Als je morgen niet reageerd heb je een probleem, dan is je hyves er niet best aan toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Ik ken hem ik ken hemquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Seam het volgende:
Herr B.W. (259)
vandaag, 16:40
jah, welke MONGOOL stop er nou iets in zijn reet en maakt een foto om vervolgens op internet te zetten?! Iemand met een homosexuele geaardheid, ik moet er niks van hebben!+o(
Door deze gaylord
[ afbeelding ]
Ik maak even een relkloontje op hyves aan, die gast is nog niet jarig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Seam het volgende:
Herr B.W. (259)
vandaag, 16:40
jah, welke MONGOOL stop er nou iets in zijn reet en maakt een foto om vervolgens op internet te zetten?! Iemand met een homosexuele geaardheid, ik moet er niks van hebben!+o(
Door deze gaylord
[ afbeelding ]
wat een stakker die manquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |