Das piovanquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:00 schreef Batsnek het volgende:
Wie is die gast op die foto van da piovan account eigenlijk?
PM je hyves eens naar je beste vriendquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
Die Goatse
Ik had um nog niet gezien
AFCAJOSquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:27 schreef Opperkwal het volgende:
Welke stoere kerel zit daar Goatse te posten?
Sm0keZquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb zelfs in dat topic gepost onder mijn oude account![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt maar weinig vriendenquote:
Draagt hij make up?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ken ik die rechtse gast
JA DUS!!!!
Pragmatischquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:33 schreef Lakitu het volgende:
Kakkers
wat een drama zijn dat altijd.
Kakkers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
[ afbeelding ]
Wajo ik wil bij de gerelateerde Tommy Hilfiger hyvesquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
http://de-nederlandsche-elite.hyves.nl/
Beschrijving:
Een hyve voor de echte Elite van Nederland, met een hogere standaard in het leven. Wij kunnen er toch niks aan doen dat wij vermogender zijn dan de plebejers? Wij hebben scheit aan nepgangsters en andere sjonnies en anita's en andere tokkies. Onthoudt de golfclub en de hockeysticks gaan voor alles!
Ook niet moeilijk om te zien welke dat isquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb zelfs in dat topic gepost onder mijn oude account![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 14:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
Indo's
Indo's in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:46 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Wat ik trouwens het allermooiste vind is dat er een menneke van 15 met een marrokaans uiterlijk erg prominent op deze hyves aanwezig is die meerdere malen het verhaal verteld dat hij een porsche heeft en de keuze had tussen die porsche en een bentley....enfin, dat zal me een worst wezen, maar mij verbaasd het dan dat a) iedereen hem gelooft, en b) iedereen dat ook rete stoer vindt.
Link btw.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:46 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Wat ik trouwens het allermooiste vind is dat er een menneke van 15 met een marrokaans uiterlijk erg prominent op deze hyves aanwezig is die meerdere malen het verhaal verteld dat hij een porsche heeft en de keuze had tussen die porsche en een bentley....enfin, dat zal me een worst wezen, maar mij verbaasd het dan dat a) iedereen hem gelooft, en b) iedereen dat ook rete stoer vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |