quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:06 schreef RobDrop het volgende:
Moderators die voor een slotje zorgen
wat een drama zijn dat altijd.
Moderators die voor een slotje zorgen in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:Op zondag 2 september 2007 14:40 schreef MouzurX het volgende:
doe het dan goed nu staat er van boven uitgehongerde etiopiers en in je tekst uitgehonderde etiopeiers met leukemie
quote:Op zondag 2 september 2007 14:48 schreef Janetje het volgende:
Baggeraars
Baggeraars in de topics, die doen alsof ze alle topics playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Eensquote:Op zondag 2 september 2007 14:48 schreef Janetje het volgende:
Baggeraars
Baggeraars in de topics, die doen alsof ze alle topics playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
zoiets dacht ik dus al toen ik op invoeren druktequote:
Maar leukemie bekt lekkerderquote:Op zondag 2 september 2007 14:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
zoiets dacht ik dus al toen ik op invoeren drukte
MAAR HEY! Ik ben wel de eerste die het over kankerpatienten had! Dus ik ben +4 pwn!
Kunnen ze jou geen IP ban geven ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:17 schreef Pragmatisch het volgende:
wiggers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |