abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:13:15 #251
243671 bernardvaalst
IK DIS JULLIE ALLEMAAL
pi_65544912
wat een elitaire fakert:D tof.
IK DUS JULLIE ALLEMAAL
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:13:52 #252
243671 bernardvaalst
IK DIS JULLIE ALLEMAAL
pi_65544933
Haahahahhahahahahahahahaa.
IK DUS JULLIE ALLEMAAL
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:14:21 #253
243671 bernardvaalst
IK DIS JULLIE ALLEMAAL
pi_65544955
leeg hier, niemand wat leuks te vertellen. Over bijvoorbeeld jullie ouders?
IK DUS JULLIE ALLEMAAL
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:15:59 #254
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65545006
Pas maar op Bernard, anders relateren we je IP-adres!!!11!!!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_65545021
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef bernardvaalst het volgende:
Iemand wil iets over aandelen weten, weet niet meer wie maar?
Maar?
Geen referral hier.
pi_65545025
Shit het is maar te hopen dat hij niet fok gaat doorvertellen aan al zijn kakker vriendjes
Hij is nog triester dan de gemiddelde fokker
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:16:26 #257
243671 bernardvaalst
IK DIS JULLIE ALLEMAAL
pi_65545026
whahahaa
IK DUS JULLIE ALLEMAAL
pi_65545056
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Shit het is maar te hopen dat hij niet fok gaat doorvertellen aan al zijn kakker vriendjes
Hij is nog triester dan de gemiddelde fokker
Hij is nog triester dan dagdag
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:18:17 #259
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_65545093
lol.. ik dacht ook even een leuk topic te maken over zo,n loserhyves voor kakkers..

het topic is aangeslagen. Menig mens is het met mij eens. heerlijk
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:18:18 #260
243671 bernardvaalst
IK DIS JULLIE ALLEMAAL
pi_65545094
Oke, daar gaan we aandelen!!!!!!!!

Het begin; Reeds in de Romeinse tijd werden onderhands aandelen uitgegeven aan financiers. De eerste officiële uitgifte van verhandelbare aandelen vond plaats in 1606 in Amsterdam. De Verenigde Oost-Indische Compagnie gaf aandelen uit om haar kapitaalintensieve maritieme activiteiten te financieren. Met deze aandelenemissie ontstond de eerste effectenbeurs van de wereld. De eerste aandelen werden in de kantoren van de VOC zelf verhandeld.

Kleine aandeelhouders haakten al snel af door de duur van het eerste succes. Zo kwam de VOC snel in handen van enkele rijke families. Het allereerste dividend werd niet uitgekeerd in geld, maar in natura van de opbrengst. Deze eerste aandelen van de VOC zijn voor historici erg interessant omdat er relatief veel documentatie beschikbaar is over onder meer de regelgeving met betrekking tot onder meer financiële derivaten, short posities en de effectenhandel. De grootste aandeelhouder van het eerste uur was de uit Vlaanderen afkomstige koopman Isaac le Maire met een investering van 97.000 gulden.

- Wanneer er ideeën bestaan voor bedrijfsvoering, maar er is geen geld om het idee tot uitvoer te brengen, kan de eigenaar proberen naar een bank te stappen om daar geld te lenen. Voor zo'n lening wil een bank echter garanties, of een hogere dan de gangbare marktrente als vergoeding voor het risico. Alternatief kan het bedrijf aandelen uitgeven en zo proberen mensen die enthousiasme voor het idee delen, mee te laten betalen aan de uitvoering. Deze mensen zijn vaak bereid om enige tijd te wachten voordat ze een rendement op hun geld zien. Soms wordt er naar dit soort startgeld verwezen als durfkapitaal. Dit laatste is vooral het geval bij bedrijven die nog geen trackrecord hebben; dat wil zeggen dat ze nog geen aantoonbare rendementen hebben gerealiseerd, zodat het risico veel hoger ligt dan bij een gevestigd en bekend bedrijf. In een nog vroeger stadium, wanneer het gaat om de financiering van een idee, waarmee een bedrijf als zodanig nog in een opstartfase is, spreek men over 'seed-kapitaal'. De risicograad hiervan is beduidend hoger dan in het voorgaande geval.

Het eerste bedrijf wereldwijd dat aandelen uitgaf was de Vereenigde Oostindische Compagnie, in 1606. Het bundelen van kapitaal maakte het mogelijk dat er geïnvesteerd werd in dure expedities en handelsreizen, en maakte van de Nederlandse republiek een maritieme supermacht. Zonder financiering met aandelen zouden kapitaalintensieve ondernemingen zoals VOC alleen opgezet kunnen worden door overheden of rijke families.

Buffalo negercooleboyuit020 jij weet ook niks leuks. trouwens ik ga opfokken ofzo, want dit is me te levenloos.
IK DUS JULLIE ALLEMAAL
pi_65545166
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:18 schreef bernardvaalst het volgende:
Oke, daar gaan we aandelen!!!!!!!!

Het begin; Reeds in de Romeinse tijd werden onderhands aandelen uitgegeven aan financiers. De eerste officiële uitgifte van verhandelbare aandelen vond plaats in 1606 in Amsterdam. De Verenigde Oost-Indische Compagnie gaf aandelen uit om haar kapitaalintensieve maritieme activiteiten te financieren. Met deze aandelenemissie ontstond de eerste effectenbeurs van de wereld. De eerste aandelen werden in de kantoren van de VOC zelf verhandeld.

Kleine aandeelhouders haakten al snel af door de duur van het eerste succes. Zo kwam de VOC snel in handen van enkele rijke families. Het allereerste dividend werd niet uitgekeerd in geld, maar in natura van de opbrengst. Deze eerste aandelen van de VOC zijn voor historici erg interessant omdat er relatief veel documentatie beschikbaar is over onder meer de regelgeving met betrekking tot onder meer financiële derivaten, short posities en de effectenhandel. De grootste aandeelhouder van het eerste uur was de uit Vlaanderen afkomstige koopman Isaac le Maire met een investering van 97.000 gulden.

- Wanneer er ideeën bestaan voor bedrijfsvoering, maar er is geen geld om het idee tot uitvoer te brengen, kan de eigenaar proberen naar een bank te stappen om daar geld te lenen. Voor zo'n lening wil een bank echter garanties, of een hogere dan de gangbare marktrente als vergoeding voor het risico. Alternatief kan het bedrijf aandelen uitgeven en zo proberen mensen die enthousiasme voor het idee delen, mee te laten betalen aan de uitvoering. Deze mensen zijn vaak bereid om enige tijd te wachten voordat ze een rendement op hun geld zien. Soms wordt er naar dit soort startgeld verwezen als durfkapitaal. Dit laatste is vooral het geval bij bedrijven die nog geen trackrecord hebben; dat wil zeggen dat ze nog geen aantoonbare rendementen hebben gerealiseerd, zodat het risico veel hoger ligt dan bij een gevestigd en bekend bedrijf. In een nog vroeger stadium, wanneer het gaat om de financiering van een idee, waarmee een bedrijf als zodanig nog in een opstartfase is, spreek men over 'seed-kapitaal'. De risicograad hiervan is beduidend hoger dan in het voorgaande geval.

Het eerste bedrijf wereldwijd dat aandelen uitgaf was de Vereenigde Oostindische Compagnie, in 1606. Het bundelen van kapitaal maakte het mogelijk dat er geïnvesteerd werd in dure expedities en handelsreizen, en maakte van de Nederlandse republiek een maritieme supermacht. Zonder financiering met aandelen zouden kapitaalintensieve ondernemingen zoals VOC alleen opgezet kunnen worden door overheden of rijke families.

Buffalo negercooleboyuit020 jij weet ook niks leuks. trouwens ik ga opfokken ofzo, want dit is me te levenloos.
Leuk he wikipedia
Wat ik weet niks leuks? Ik dis je kankerhard en dan vind je et in 1x levenloos
kakkers
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:22:23 #262
243671 bernardvaalst
IK DIS JULLIE ALLEMAAL
pi_65545253
Dag Fokkers, ik ga jullie missen(L) leuk dat jullie even intresse hebben weten te tonen in de elite dag, dag,
IK DUS JULLIE ALLEMAAL
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:22:36 #263
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_65545266
Gelukkig hebben we timon nog..

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_65545342
Waarom zijn kakkers altijd standaard lelijk
En de chicks hebben altijd een " luxe" buikje
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:24:22 #265
242982 Thoreau
troll troll is troll
pi_65545345
Hoe post je eigenlijk plaatjes op Hyves?
Will anybody compare the Pyramids, or those useless though renowned works of the Greeks, with these aqueducts?
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:24:25 #266
243671 bernardvaalst
IK DIS JULLIE ALLEMAAL
pi_65545346
die is kk verrot.
hij geilt op zich zelf.

laatste.
IK DUS JULLIE ALLEMAAL
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:24:42 #267
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_65545362
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:22 schreef bernardvaalst het volgende:
Dag Fokkers, ik ga jullie missen(L) leuk dat jullie even intresse hebben weten te tonen in de elite dag, dag,

Zeg hoe oud ben je?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:26:11 #268
243671 bernardvaalst
IK DIS JULLIE ALLEMAAL
pi_65545442
Kevin gaat trouwen, dat kan ik mij niet voorstellen maar een fijne dag de dag van je dromen.
IK DUS JULLIE ALLEMAAL
pi_65545561
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waarom zijn kakkers altijd standaard lelijk
En de chicks hebben altijd een " luxe" buikje
sowieso dikke mensen
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:29:06 #270
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65545572
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:24 schreef Thoreau het volgende:
Hoe post je eigenlijk plaatjes op Hyves?
Je moet het uploaden naar je eigen album, en dan zo'n vage media-tag in je krabbel zetten.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:31:13 #271
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_65545677
hij is "getipt"

http://bernardvaalst.hyves.nl/

Speciaal omdat je het zo leuk vind:

pi_65545834
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en je weet niet eens hoe je moet quoten _!
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:11 schreef bernardvaalst het volgende:
Proleet :$ jij leest de Quote
Ik moest lachen!
It Never Hurts To Help!
pi_65545860
quote:
Larissa (721)
vandaag, 21:29
In de categorie "vreemde hyves pagina,s"
die van jou ook.

gewoon
forum@fok.nl mailen. is er zo af
x 1000
pi_65545930
quote:
Zekerr, ik ben expert in toxische stoffen.
En ik ken alle zwakke plekken van een lichaam, als ik wil ligt iemand in een keer bewusteloos of dood.

Handig al die kennis;-)

Jah, je moet soms je tanden laten zien, als je tips wilt, bv als je iemand bewusteloos wilt maken, vraag het maar!
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:37:19 #275
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65545939
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef bernardvaalst het volgende:
buffalo soldier DIKKE AFCA F SIDE GANSTER LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL. HEIL HITLER VRIENDJES. wie houd het uit tegen pure kanker? berrie6@hotmail.com
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')