Jezusquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
http://koorts-lipje.hyves.nl/
[ afbeelding ]
Idd, gadverdammequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jezusdie koortslip
en dan je hyvesprofiel zo noemen.
quote:Gozer, heel erg leuk dat jij jou zelf zeer grappig vindt en wat onsmakelijks wilt posten. Ik verwijs jou zelf door naar www.allepsychologen.nl . Frustratie mag je best uiten alleen weet wel op welke manier.
Je maakt je zelf alleen maar zwart, als je een stem wilt hebben pak je het volgens mij anders aan.
Haal je het in je hoofd te schelden ben je nog niet jarig. Dan ken jij mij nog niet, wat jij kan kan ik ook en in een maatstaaf van c.a. vijfhonderd keer hoger.
Commentaar lever je maar via mijn hyve.
Jos-ti
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
Jos, je bent nog niet jarig; je gaat te maken krijgen met de wraak van de kakkers:
[..]
![]()
Wat 'n kankerkneusquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Bernard www.trbc.hyves.nl (214)
vandaag, 17:03
Naar jou berichten op FoK! Forum.
Je vuurt onderwerpen af; Grafkanker met als t.b.c. Haagsche vervoegd? Je weet duidelijk niet waar jij je over uitlaat.
Als je morgen niet reageerd heb je een probleem, dan is je hyves er niet best aan toe.
wat is dit voor clown in godsnaam
Pas maar opquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Je vuurt onderwerpen af; Grafkanker met als t.b.c. Haagsche vervoegd? Je weet duidelijk niet waar jij je over uitlaat.
Als je morgen niet reageerd heb je een probleem, dan is je hyves er niet best aan toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Ik ken hem ik ken hemquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Seam het volgende:
Herr B.W. (259)
vandaag, 16:40
jah, welke MONGOOL stop er nou iets in zijn reet en maakt een foto om vervolgens op internet te zetten?! Iemand met een homosexuele geaardheid, ik moet er niks van hebben!+o(
Door deze gaylord
[ afbeelding ]
Ik maak even een relkloontje op hyves aan, die gast is nog niet jarig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Seam het volgende:
Herr B.W. (259)
vandaag, 16:40
jah, welke MONGOOL stop er nou iets in zijn reet en maakt een foto om vervolgens op internet te zetten?! Iemand met een homosexuele geaardheid, ik moet er niks van hebben!+o(
Door deze gaylord
[ afbeelding ]
wat een stakker die manquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |