quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:31 schreef Goofisch het volgende:
hij is "getipt"
http://bernardvaalst.hyves.nl/
Speciaal omdat je het zo leuk vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH NOES, ze plaatsen foto's van ons op Fok! Dat is schending van onze privacy!quote:Larissa (721)
vandaag, 21:29
In de categorie "vreemde hyves pagina,s"
die van jou ook.
gewoon
forum@fok.nl mailen. is er zo af
Voor de rechter ermeequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
OH NOES, ze plaatsen foto's van ons op Fok! Dat is schending van onze privacy!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
iedereen z'n hyves als "niet OK" doen
quote:Zekerr, ik ben expert in toxische stoffen.
En ik ken alle zwakke plekken van een lichaam, als ik wil ligt iemand in een keer bewusteloos of dood.
Handig al die kennis;-)
Jah, je moet soms je tanden laten zien, als je tips wilt, bv als je iemand bewusteloos wilt maken, vraag het maar!
als zij pleps is dan ben ik de koning!quote:
Die titel van die foto ook "diamonds are a girls best friend"quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:46 schreef Arcturus het volgende:
[..]
![]()
enkeltje guantanamo bay voor dat wijf.
poloquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:48 schreef Kurolon het volgende:
[..]
Die titel van die foto ook "diamonds are a girls best friend"![]()
http://www.polocontacts.com/profile/Bernard
Zuchtquote:At 10:46pm on 18 January 2009, Bernard van Aalst said…
Kevin!
Leuk jou hier te treffen!
Groetjes,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
Wat jij vind??...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef DiaperJuice het volgende:
Ik ben er nog niet uit welke van de twee partijen nou triester is. Ik neig toch meer naar de kant van de kakkers.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef sizzler het volgende:
Wat zegt een kakker als hij klaarkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
__!!!!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |