quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef Thoreau het volgende:
SPOILER: lekker chatten met bernardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sicksicksick
SPOILER: bernard chat met mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Will anybody compare the Pyramids, or those useless though renowned works of the Greeks, with these aqueducts?
quote:
Bij Bernard en Daanquote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
over een tubgirlquote:Daan (150)
vandaag, 20:46
Ik hoop dat ze zijn IP verbannen en hem voor de rechter slepen. Hij moet echt naar een TBS kliniek.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Trouwens, denken dat je beroemd bent als je op Fok! staat
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Trouwens, denken dat je beroemd bent als je op Fok! staat
Lijkt me gezellig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef bernardvaalst het volgende:
Kankah geil je wil het niet weten ik vind het geweldigmannen/jongens met vrouwen als profielplaatjes en dan denken dat ze ooit op zo een wijf liggen en zich uitleven XD prachtig gewoon. HET IS TROUWENS PORTUGEES EN GEEN MAROKKAANS:D! MAAR BIJ DEZE WIE WILT VAN HET WEEKEND LANGSKOMEN OP LANDGOED KLEIN HOUTEN?
Kunnen we dan praten over aandelen enzo jeweetzquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef bernardvaalst het volgende:
Kankah geil je wil het niet weten ik vind het geweldigmannen/jongens met vrouwen als profielplaatjes en dan denken dat ze ooit op zo een wijf liggen en zich uitleven XD prachtig gewoon. HET IS TROUWENS PORTUGEES EN GEEN MAROKKAANS:D! MAAR BIJ DEZE WIE WILT VAN HET WEEKEND LANGSKOMEN OP LANDGOED KLEIN HOUTEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |