http://o0kakker0o.hyves.nl/quote:Beschrijving:
Doe je aan hockey, golf, polo, zeilen, of tennis? Draag jij polo's?! Word jij vaak kakker genoemd? Of voel jij je gewoon verbonden met het kakker bestaan? Join Tha Club!!:-d
Regels en Feiten
1. Wij zijn niet beter dan andere mensen. Wij profileren ons als groep om op deze manier onze interesses te delen.
2. Deze hyves is slechts bedoeld om interesses en dergelijke met elkaar te delen.
3. Alleen leden kunnen posten, in verband met overlast
4. Reclame mag gepost worden bij de Blogs, niet ergens anders
Kakker zijn zit in je bloed, hoe je het ook wendt of keert, daar heb je geen geld voor nodig.
Wat goed van jou jongetje. Je heb een foutje gevonden. Ga maar snel een taart kopen en het vieren..quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zal 'm maar even maken:
Kakkers![]()
Dat zal ik dan maar is doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Wat goed van jou jongetje. Je heb een foutje gevonden. Ga maar snel een taart kopen en het vieren..
Zucht
Diegene met dat plamuur op z'n muil???quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ken ik die rechtse gast
Cancerboy?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
JA DUS!!!!
Hij woonde bij mij in de straatquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Diegene met dat plamuur op z'n muil???
Mag hopen van niet voor je.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Je staat vandaag op -142 kudo's door deze post.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
JA DUS!!!!
Lees de post eronder, hij woonde bij mij in de straatquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je staat vandaag op -142 kudo's door deze post.
Je kan het goed maken door uit te leggen hoe het komt dat je zulkes pauper kent. ( + excuses)
Dat is geen excuus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:46 schreef De_Ananas het volgende:
Lees de post eronder, hij woonde bij mij in de straat
Wat? Had ik dan mijn luxe villa (met zwembad, tennisbaan, half hockeyveld en een oprijlaan van 200 meter) moeten verlaten omdat er een kakker bij mij in de straat woonde?quote:
Bennie Beunhaas is ook weer van de partij zie ik, met ze oranje bloessie.quote:
Nu snap ik het pas.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat? Had ik dan mijn luxe villa (met zwembad, tennisbaan, half hockeyveld en een oprijlaan van 200 meter) moeten verlaten omdat er een kakker bij mij in de straat woonde?
Die lijkt op zoen nazi uit een seriequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:55 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Bennie Beunhaas is ook weer van de partij zie ik, met ze oranje bloessie.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze is trouwens ook wel heel ernstig 'voor de boys'
omgquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:55 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Bennie Beunhaas is ook weer van de partij zie ik, met ze oranje bloessie.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze is trouwens ook wel heel ernstig 'voor de boys'
Ik heb niet zo'n plofkopquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu snap ik het pas.
Jij bent die linkse![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die trui. OEMPFG
Haha, ik weet volgens mij wie je bedoelt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die lijkt op zoen nazi uit een serie![]()
![]()
ALLO ALLO, kan dat
OMGquote:
quote:
Ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:28 schreef Apfelsaft het volgende:
Wehe wie heeft er een Piovan hyves aangemaakt
Wiggersquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar komt die post ook alweer vandaan
Bij de opmerkingen als je naar beneden scrolledquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie die Piovan Hyves niet
Hoe heet die ?
http://o0kakker0o.hyves.nl/quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie die Piovan Hyves niet
Hoe heet die ?
Herr Flickquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke voor een ONZ reeks
Heb ik gek.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:34 schreef afcajos het volgende:
edit: je moet natuurlijk wel een hyvesprofiel hebben om ze te kunnen lezen he!
2007quote:
Ik heb zelfs in dat topic gepost onder mijn oude accountquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
2007![]()
Toen was ik al sneaky undercover op fok
quote:
Das piovanquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:00 schreef Batsnek het volgende:
Wie is die gast op die foto van da piovan account eigenlijk?
PM je hyves eens naar je beste vriendquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
Die Goatse
Ik had um nog niet gezien
AFCAJOSquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:27 schreef Opperkwal het volgende:
Welke stoere kerel zit daar Goatse te posten?
Sm0keZquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb zelfs in dat topic gepost onder mijn oude account![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt maar weinig vriendenquote:
Draagt hij make up?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
JA DUS!!!!
Pragmatischquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:33 schreef Lakitu het volgende:
Kakkers
wat een drama zijn dat altijd.
Kakkers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
[ afbeelding ]
Wajo ik wil bij de gerelateerde Tommy Hilfiger hyvesquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
http://de-nederlandsche-elite.hyves.nl/
Beschrijving:
Een hyve voor de echte Elite van Nederland, met een hogere standaard in het leven. Wij kunnen er toch niks aan doen dat wij vermogender zijn dan de plebejers? Wij hebben scheit aan nepgangsters en andere sjonnies en anita's en andere tokkies. Onthoudt de golfclub en de hockeysticks gaan voor alles!
Ook niet moeilijk om te zien welke dat isquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb zelfs in dat topic gepost onder mijn oude account![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 14:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
Indo's
Indo's in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:46 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Wat ik trouwens het allermooiste vind is dat er een menneke van 15 met een marrokaans uiterlijk erg prominent op deze hyves aanwezig is die meerdere malen het verhaal verteld dat hij een porsche heeft en de keuze had tussen die porsche en een bentley....enfin, dat zal me een worst wezen, maar mij verbaasd het dan dat a) iedereen hem gelooft, en b) iedereen dat ook rete stoer vindt.
Link btw.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:46 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Wat ik trouwens het allermooiste vind is dat er een menneke van 15 met een marrokaans uiterlijk erg prominent op deze hyves aanwezig is die meerdere malen het verhaal verteld dat hij een porsche heeft en de keuze had tussen die porsche en een bentley....enfin, dat zal me een worst wezen, maar mij verbaasd het dan dat a) iedereen hem gelooft, en b) iedereen dat ook rete stoer vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |