Zegt u het maar...quote:PSV en Huub Stevens per direct uit elkaar
28 januari 2009 13:10
Huub Stevens heeft aan de directie van PSV zijn ontslag aangeboden. De hoofdtrainer is van mening dat er geen echte ‘click’ is tussen hem en de spelersgroep. De samenwerking verloopt niet optimaal, ondanks een grote inzet en vele pogingen en gesprekken om tot verbetering te komen.
Geen vertrouwen
PSV en Huub Stevens hebben tot hun spijt vast moeten stellen dat de onderlinge relatie en het vertrouwen tussen hoofdtrainer en selectie niet voldoende zijn om optimaal te presteren. Reden voor Stevens om in het belang van PSV zijn ontslag in te dienen. De leiding betreurt het besluit, maar respecteert zijn beslissing. Zij heeft de afgelopen periode alles in het werk gesteld om Stevens optimaal te steunen en een situatie als deze te voorkomen. PSV beraadt zich momenteel over de ontstane situatie.
Bron: psv.nl
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:21 schreef Dos37 het volgende:
Guus Hiddink gaat het nog een keer proberen
Beter stappen die samen met Stevens op, ja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:22 schreef dndiek het volgende:
Als ze Wouters maar niet voor de groep zetten
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beter stappen die samen met Stevens op, ja.
Zou niet eens een slecht idee zijn. Maar dan waarschijnlijk pas aan het einde van het seizoen. Gewoon Wouters als interim, veel meer kan er toch niet verneukt worden dit jaar.quote:
WouterS is geen meervoud hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beter stappen die samen met Stevens op, ja.
Doe eens normaal!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef Solaar het volgende:
[..]
Zou niet eens een slecht idee zijn. Maar dan waarschijnlijk pas aan het einde van het seizoen. Gewoon Wouters als interim, veel meer kan er toch niet verneukt worden dit jaar.
Doe maar niet. Wouters straalt helemaal niks uit. We hebben een trainer nodig die rust en vertrouwen uitstraalt zoals Hiddink, Been en Rutten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef Solaar het volgende:
[..]
Zou niet eens een slecht idee zijn. Maar dan waarschijnlijk pas aan het einde van het seizoen. Gewoon Wouters als interim, veel meer kan er toch niet verneukt worden dit jaar.
Die heeft al aangegeven dat hij alleen trainer van Ajax wordt als hij trainer in Nederland wil worden. Hij wil z'n huis in Amsterdam niet opgeven oidquote:
Wouters is echt waardeloos, alsjeblieft niet zeg...quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef Solaar het volgende:
[..]
Oke, sorry, laat Wouters het maar doen. Die leidt PSV nog wel naar de titel dit seizoen, AZ draait toch niet.quote:
Een garantie voor succes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Aad de Mos bij PSV zou wel een goede optelsom zijn ja
alleen in een "Marco van Basten-achtige" rol waarbij hij alles voor het zeggen heeftquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
Ruud Gullit.
Gewoon Rutten naar Psv en Huubje naar Schalkequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet zo snel iemand weten die beschikbaar en geschikt is.
Dat zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon Rutten naar Psv en Huubje naar Schalke
Guus had toch bij zijn afscheid gezegt dat hij wel weer terug zou komen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef Ludacriss het volgende:
Als Guus Hiddink lef heeft dan neemt ie de roer bij PSV weer over.
De campingvriend van Reekerquote:
Dat lijkt me niet realistisch, al zie ik Stevens wel terug naar Duitsland gaan zodra daar een leuke subtopper/middenmotor (Frankfurt of zo) vrijkomt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon Rutten naar Psv en Huubje naar Schalke
Is die weg bij de VVD dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef Red_85 het volgende:
Rutte
Hij zal het naar ik aanneem wel interim overnemen van Stevens, lijkt me een minder slechte optie dan Lodeweges of Wouters.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Ruudt het volgende:
Misschien Wiljan Vloet het seizoen af laten maken?
Die slijmt overal als hij er maar kan werkenquote:
Alsjeblieft niet zeg.... dat lijkt me echt een dramaquote:
Adriaanse komt never nooit niet, hij heeft een hekel aan Nederlandse media.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop op Adriaanse. Hiddink is onmogelijk vandaar.
Advocaat wil ik niet
quote:
Er zitten nog iets teveel rotte appels in de organisatie voor een terugkeer van Hiddink. Wanneer deze nu ook eens hun conclusies zouden trekken.. maar dat is ijdele hoop.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Guus had toch bij zijn afscheid gezegt dat hij wel weer terug zou komen..
Nou hecht ik daar niet zo veel geloof aan want tegenwoordig is het hip om dat te zeggen maar toch niet te doen.
Als dat zou kunnen, graag!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef Ludacriss het volgende:
Als Guus Hiddink lef heeft dan neemt ie de roer bij PSV weer over.
Jan 'Gil y Gil' Reker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:48 schreef kempertje het volgende:
psv de nieuwe Atletico Madrid
Ain't gonna happenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef Solaar het volgende:
[..]
quote:Ajax de enige Nederlandse club voor Rijkaard
Nadat Feyenoord te horen gekregen had dat Frank Rijkaard niet beschikbaar is voor een functie als trainer heeft de ex- bondscoach nu zijn liefde verklaard aan Ajax.
In een uitgebreid interview vertelt Rijkaard dat Ajax 'in principe' de enige Nederlandse club is waar hij nog iets voor wil betekenen.
'Ik woon nu weer in Amsterdam, het voelt als mijn thuis. Ik zou me in elke andere stad in Nederland minder op mijn gemak voelen.'
'Dankzij Ajax ben ik geworden wie ik nu ben, daar ben ik de club heel dankbaar voor. Het zou dan ook een beetje raar zijn om voor een andere club in Nederland te werken.'
Rijkaard is van de toplichting die het EK in 1988 won, maar hij heeft ook de toplichting die daarna kwam op sleeptouw genomen en met het Ajax van 1995 de Europacup 1 gewonnen.
Ach, stereotoren erbij en zijn mening is omgeslagen.quote:
Ik hoop dat je dat niet meent, of niks van Robson zijn situatie afweet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:53 schreef kempertje het volgende:
Bobby Robson
Die is helaas ernstig ziekquote:
quote:Advocaat zou nog alleen voor PSV willen werken in Nederland
Dick Advocaat is niet van plan in Nederland terug te keren als trainer. Enkel voor PSV wil de huidige oefenmeester van Zenit Sint-Petersburg een uitzondering maken.
Dat zegt Advocaat in een interview met het Algemeen Dagblad. "Ik heb tweemaal het Nederlands elftal onder mijn hoede gehad en ook PSV. Wat moet ik nog doen?", zegt hij over een mogelijke terugkeer naar de Eredivisie.
Advocaat: "Alleen als PSV in de problemen komt en mij echt nodig heeft, zou ik voor die club een uitzondering willen maken. Zoals Sef Vergoossen deed, toen Ronald Koeman vertrok. Gelukkig is van zo'n situatie geen sprake in Eindhoven. PSV heeft met Huub Stevens een uitstekende trainer in huis."
Lang was er twijfel of Advocaat zijn aflopende contract bij Zenit zou verlengen. "Drie prijzen pakken in één seizoen, dat is een mooi moment", licht hij toe. "Maar als ik nu vertrek, moet ik wachten op een club waar problemen ontstaan, waar de trainer wordt ontslagen. Dat zie ik niet zo zitten. Daarom heb ik bijgetekend."
Dan wordt het helemaal een bende met die verruiming van de vrijheid van meningsuiting waar hij voor staat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef Red_85 het volgende:
Rutte
Ik denk dat dat voor beiden een gepasseerd station is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Ronald Koeman terughalen wel een optie is voor PSV.
Echt niet dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Ronald Koeman terughalen wel een optie is voor PSV.
Ernie Brandts en Erwin Koeman als je die neemt kan je je club wel afschrijven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
Ernie Brandts, Dick Advocaat, Co Adriaanse, Guus Hiddink, Erwin Koeman of Fred Rutten.
Of een Spaanstalige buitenlander.
Dit MOEST ik gewoon even quotenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
Een droomscenario zou natuurlijk zijn wanneer Hiddink weer besluit terug te komen. Ook al is het maar voor een half jaartje! Maar ik weet alleen niet of dit ook een haalbare /reële optie is...
Een andere mogelijkheid is Mark Rutte. Heeft goede dingen gedaan met Twente vorig seizoen, heeft een PSV achtergrond en was voordat Stevens kwam eigenlijk de grote favoriet van vele mensen. Bij Schalke zullen ze er niet zo heel erg rouwig om zijn als hij zou vertrekken, aangezien Schalke het onder zijn leiding minder goed doet dan de jaren hiervoor.
Een laatste optie zou in mijn ogen Co Adriaanse zijn! Zeer succesvol de afgelopen jaren, heeft veel ervaring opgedaan internationaal en als hij zou komen, kan hij mooi zijn topscorer (Janko) in zijn kielzog meenmen, en heeft PSV mogelijk 2 vliegen in één klap!
Ik dacht dat Mark Rutte Feyenoorder is?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
Een andere mogelijkheid is Mark Rutte. Heeft goede dingen gedaan met Twente vorig seizoen, heeft een PSV achtergrond en was voordat Stevens kwam eigenlijk de grote favoriet van vele mensen. Bij Schalke zullen ze er niet zo heel erg rouwig om zijn als hij zou vertrekken, aangezien Schalke het onder zijn leiding minder goed doet dan de jaren hiervoor.
Dat is de VVD-leider. Je bedoelt Fred Rutten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
Een droomscenario zou natuurlijk zijn wanneer Hiddink weer besluit terug te komen. Ook al is het maar voor een half jaartje! Maar ik weet alleen niet of dit ook een haalbare /reële optie is...
Een laatste optie zou in mijn ogen Co Adriaanse zijn! Zeer succesvol de afgelopen jaren, heeft veel ervaring opgedaan internationaal en als hij zou komen, kan hij mooi zijn topscorer (Janko) in zijn kielzog meenmen, en heeft PSV mogelijk 2 vliegen in één klap!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef neilpad het volgende:
Persoonlijk hoop ik op Andries Jonker, kan een mooi duo worden met Reker.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
Advocaat wil niet meer in NEderland werken als clubtrainerquote:
En dan nemen we Wouter Bos als technisch directeur!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef neilpad het volgende:
Persoonlijk hoop ik op Andries Jonker, kan een mooi duo worden met Reker.
hat's nextquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom staat Mark Rutte niet in de poll, daar blijkt wel animo voor te zijn.
Te laatquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hat's next
Wouter Bos ipv Theo Bos?
Die geeft tenminste wel wat uitquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef Prik0 het volgende:
[..]
En dan nemen we Wouter Bos als technisch directeur!
Of Jans nu naar PSV en Verbeek naar Grunn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk ook dat Jans een goede kans maakt, hij zal de sfeer een boost geven. Al is hij tactisch ook weer niet briljant.
Dan zal hij bij Groningen wel het seizoen afmaken lijkt me.
Niet zo best, 7e.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zou Rutten alweer terugkeren? Hoe gaat het met hem eigenlijk in Duitsland? Ik volg Bundesliga totaal niet.
Waarom zou je het seizoen af willen maken bij Groningen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk ook dat Jans een goede kans maakt, hij zal de sfeer een boost geven. Al is hij tactisch ook weer niet briljant.
Dan zal hij bij Groningen wel het seizoen afmaken lijkt me.
Bert Jacobs.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef -SG- het volgende:
Liever eentje die ook spaans praat..
Verbeek is nog rechtlijniger in z'n handelswijze dan Stevens, dus de kans lijkt me nihil dat Verbeek het zou worden.quote:
Pedro Salazar!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef -SG- het volgende:
Schusterquote:
Een andere oud-bondscoach van dat land dan maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Steve Mclaren zou wel goed zijn voor psv maarja die gaat niet weg bij twente lijkt me.
Denk het ook. Hij heeft internationale ervaring, kent de club goed en is redelijk succesvol. Zijn salaris kan wél een probleem worden...quote:
Haha lol.....quote:
Mark Rutte, wat een geweldenaar is datquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
Guus Hiddink wil toch ook niet meer in Nederland werken? Na die hele belastingzaak enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Guus gaat echt niet komen, die heeft met deze leiding helemaal niets. Voor Advocaat geldt hetzelfde, hij heeft laatst nogal wat kritiek geleverd op Reker. Bovendien wil hij niet meer in Nederland werken.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef TC03 het volgende:
Ik denk da de volgende kandidaten het meest realistisch zijn:
- Erwin Koeman
- Ron Jans
- Co Adriaanse
- Jozias van Aartsen
- Erwin Koeman
- Ron Jans
- Co Adriaanse
- Jozias van Aartsen
vooral heel rustig in kleedkamer 1quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef Radegast het volgende:
Adriaanse zou wel geniaal zijn, dan wordt het heel druk in kleedkamer 2.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef Whiteguy het volgende:
Ik neem aan dat Westerhof wel Spaans spreekt. Misschien dat dat wel in zijn voordeel werkt.
Ik zie Vloet ook nog wel naar voren geschoven worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Adrie Koster interim, daar zal het inderdaad wel op uitdraaien. Wouters beginnen ze niet weer aan neem ik aan.
Nee, advocaat heeft hart voor PSV. Die wil het wel met wat minder doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef TvhN het volgende:
[..]
Denk het ook. Hij heeft internationale ervaring, kent de club goed en is redelijk succesvol. Zijn salaris kan wél een probleem worden...
Zijn vrouw?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef rubbereend het volgende:
we moeten denk ik meer gaan zoeken in het viendennetwerk van Reker. Met wie gaat hij nog meer op vakantie?
Zijn vrouw.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef rubbereend het volgende:
we moeten denk ik meer gaan zoeken in het viendennetwerk van Reker. Met wie gaat hij nog meer op vakantie?
Beste oplossing.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
Adrie Koster als interim.
Als interim? Waarom niet gelijk voor vast? Heeft het prima gedaan toch bij NAC.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef koningdavid het volgende:
Ernie Brandts zie ik wel gebeuren als interim.
en wie koopt zijn contract af?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:38 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Nee, advocaat heeft hart voor PSV. Die wil het wel met wat minder doen.
Nee hoor. Past helemaal niet bij een club als PSV.quote:
Is een ander verhaal, maar het ging om de opmerking dat zijn salaris te hoog is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wie koopt zijn contract af?
Feyenoorder, of misschien toch ADO fan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mark Rutte Feyenoorder is?
Mag ik even lachen ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:47 schreef Radegast het volgende:
Ruud Gullit lijkt me de beste optie. Hij is niet zo'n slechte trainer als altijd wordt gezegd. Je moet hem alleen een beetje in de gaten houden betreffende het transferbeleid.
Hij heeft zelf aangegeven niet tussentijds te willen vertrekken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef XL het volgende:
[..]
Waarom zou je het seizoen af willen maken bij Groningen?
Je speelt nergens meer voor mee en je doet het goed. Vervolgens kun je bij een topclub een seizoen redden door nog tweede te worden? Dan ben je toch gewoon per direct weg?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:47 schreef Radegast het volgende:
Ruud Gullit lijkt me de beste optie. Hij is niet zo'n slechte trainer als altijd wordt gezegd. Je moet hem alleen een beetje in de gaten houden betreffende het transferbeleid.
- Jozias van Aartsen
"Ik ben eindelijk thuis, de cirkel is rond"?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:53 schreef Rikketik het volgende:
Leo Beenhakker heeft overigens zijn antwoord al klaar als ze hem bellen.
Denk niet dat Reker dat durft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:54 schreef JeroenV het volgende:
Ik zie ze nog wel een trainer uit de middenmoot van Nederland nemen die het aardig doet. Jans ofzo dus.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:55 schreef DeTolk het volgende:
Ik stel een hele grote stoelendans voor met alle trainers (ere en eerste divisie ) en dan mag Johan Cruijff zeggen wanneer ze moeten zitten.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Ik ben eindelijk thuis, de cirkel is rond"?
Met Newcastle ging het aanvankelijk ook niet zo slecht dacht ik, hij wou alleen van Shearer af. Opzich had Gullit daar gelijk in want Shearer was groter geworden dan de club zelf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]inderdaad, met Chelsea heeft hij het wel goed gedaan maar daarna......
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach, stereotoren erbij en zijn mening is omgeslagen.
ik heb ff gemist wanneer het publiek erom smeekte? De reacties van de PSVers hier op fOK! waren bijvoorbeeld niet echt eensgezind positiefquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:02 schreef okee6 het volgende:
Ze kunnen nu echt iedereen aanstellen. Het publiek smeekte jaren om Stevens en dan na
succesvolle jaren nu met gering budget niet met subtop genoegen nemen, maar meteen afserveren!
Stevens had in alle aankopen de hand en heeft met alle spelers gesproken vooraf.quote:Duidelijk dat het niet werkte met spelers, maar Stevens had niet een vrije hand van inkopen zoals Hiddink dat kon doen. Nu een trainer vinden die wel met diens erfenis uit de voeten kan. PSV moet gewoon bijkomen van de voorgaande jaren; beter eerst een interim en dan van de zomer met een geheel nieuw plaatje beginnen. Op dat moment kan je tevens de economische mogelijkheden beter weergeven.
Heerenveen ook, al duurde het even.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zou het eigenlijk niet kunnen om een buitenlandse trainer aan te stellen?
Zie Twente... die doen het behoorlijk goed dus waarom niet PSV?
McClaren kwam al in een redelijk gespreid bedje terecht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik denk dat het misschien wel goed is, ook aangezien de goede Nederlandse trainers niet voor het oprapen liggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Inderdaad en daar draait het nou zich om... Je kan wel ontzettende moeite doen om een Nederlandse trainer te zoeken, maar veel GOEDE zijn er niet beschikbaar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat het misschien wel goed is, ook aangezien de goede Nederlandse trainers niet voor het oprapen liggen.
Reker zelfquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:28 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben echt heeel benieuwd wie er als interim aan de slag gaat bij PSV....misschien wel een 'totaal' onbekende.
quote:De voorzitter van de supportersvereniging verwacht dat PSV overweegt hoofd jeugopleiding Wiljan Vloet als (tijdelijke) hoofdcoach voor de groep te zetten. "Hij beschikt over alle papieren." Assistent-trainer Jan Wouters is volgens hem geen serieuze kandidaat. "Dat was vorig jaar geen succes."
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat zou wel de verassing van de eeuw zijn
Heb ik al over zitten speculeren met m'n maten: Reker die "in het belang van de club" zelf het voortouw neemtquote:
Rijkaard zou de boel mooi verder kunnen verkloten inderdaad, dus Rekert zal wel een balletje opgooienquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:05 schreef RijstNatie het volgende:
Ik hoop Frank Rijkaard of Guus Hiddink
the horrorquote:
die edit is het leukstequote:Op woensdag 28 januari 2009 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik al over zitten speculeren met m'n maten: Reker die "in het belang van de club" zelf het voortouw neemt![]()
Rankerdezwanker hoe help je PSV naar de -edit- ?
Mag je tegenwoordig geen kanker meer op fok zeggen??quote:
Rutten heeft PSV vorig seizoen al afgeslagen, denk ook niet dat die trek heeft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:55 schreef KELDER het volgende:
Rutten zou mooi zijn, maar zie ik niet komen tbh.
Vloet tot einde van t seizoen is de meest reele optie imho
Schuster zal eerst wel even gaan genieten van zijn geld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Bernd Schuster ; voor zijn Real tijd uitstekend gepresteerd met een kleine ploeg als Getafe, als Duitser moet hij vrij makkelijk de Nederlandse taal kunnen leren en de communicatie met de Spaanstaligen mag ook geen probleem zijn![]()
En hij heeft geen club![]()
Of ;
Aad de Mos of Westerhof dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef -SG- het volgende:
Aadje z'n eerste periode bij PSV was ook al zo'n succesquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Aad de Mos of Westerhof dus
Die van Westerhof ook niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aadje z'n eerste periode bij PSV was ook al zo'n succes
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:59 schreef DrDentz het volgende:
Terug in de mand, anders is er morgen geen koffie op de Herdgang.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:59 schreef DrDentz het volgende:
Terug in de mand, anders is er morgen geen koffie op de Herdgang.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef Rikketik het volgende:
Ze zijn wel kwaad, maar het is toch een stukje Brabantse gemoedelijkheid dat op je afkomt.
Het was Stevens, of Rutten. Koeman mocht niet eens kampioen worden van sommigen, daar was inderdaad niet iedereen het over eens of uit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb ff gemist wanneer het publiek erom smeekte? De reacties van de PSVers hier op fOK! waren bijvoorbeeld niet echt eensgezind positief
Hij was favoriet vanwege zijn band met PSV, waar bekend was hoe hij met spelers omgaat. Niet met zachte hand. En dat met harmonieus ingestelde (Latijnse) voetballers, dan kan je praten wat je wilt. Bovendien was een aankoop a la Alex niet aan de orde. Spelers van de haalbare prijscategorie en 'zonder zwarte Lemic afrekening' is meer een kwestie van gokken. Vind ook niet dat PSV daar zo zwaar op afgerekend moet worden. Gegeven de chaos in de groep, wisselende opstellingen en de last van eerdere successen, vind ik het ook niet bijster slecht dat je nu op drie nederlagen van de top staat. Dat is nog redelijk conform het beschikbaar spelersmateriaal me dunkt. Ik verwacht van een interim niet veel beter in elk geval.quote:Stevens had in alle aankopen de hand en heeft met alle spelers gesproken vooraf.
Rutten wilde niet midden in het seizoen komen maar wel in de zomer....... maar toen had Reker al snel vriendje stevens geregeld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rutten heeft PSV vorig seizoen al afgeslagen, denk ook niet dat die trek heeft.
http://www.depers.nl/spor(...)le-man-voor-PSV.htmlquote:Van Raaij: Hiddink ideale man voor PSV
Harry van Raaij ziet in Guus Hiddink de ideale man om Huub Stevens op te volgen als trainer van PSV. De oud-voorzitter schoof de huidige bondscoach van Rusland op Omroep Brabant naar voren.
,,Hij is de meest ideale man om op dit moment in te stappen'', aldus Van Raaij.
,,Hiddink kent de spelers, hij kent de Herdgang en hij kent de club. Ik hoop dat ze zich er niet te groot voor voelen'', doelde het erelid van de Eindhovenaren op de beleidsbepalers bij PSV.
De clubleiding zal volgens Van Raaij nog even moeten wachten met het benaderen van Hiddink. ,,Ik sprak hem zaterdag nog en weet dat hij nu op vakantie is.'' De voormalige preses noemde het vertrek van Stevens ,,jammer''. De trainer leverde woensdag zijn contract in. Van Raaij: ,,Hij is een echte PSV'er. Achteraf moet je concluderen dat hij er op het verkeerde moment is ingesprongen.''
Of Jol of..... nog veel meer. Maar dus geen massaal gesmeek....quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het was Stevens, of Rutten. Koeman mocht niet eens kampioen worden van sommigen, daar was inderdaad niet iedereen het over eens of uit.
[..]
de selectie was toch beter van vorig jaar werd verkondigd? Bovendien is de selectie goed genoeg om bij de eerste 3 te staan.quote:Hij was favoriet vanwege zijn band met PSV, waar bekend was hoe hij met spelers omgaat. Niet met zachte hand. En dat met harmonieus ingestelde (Latijnse) voetballers, dan kan je praten wat je wilt. Bovendien was een aankoop a la Alex niet aan de orde. Spelers van de haalbare prijscategorie en 'zonder zwarte Lemic afrekening' is meer een kwestie van gokken. Vind ook niet dat PSV daar zo zwaar op afgerekend moet worden. Gegeven de chaos in de groep, wisselende opstellingen en de last van eerdere successen, vind ik het ook niet bijster slecht dat je nu op drie nederlagen van de top staat. Dat is nog redelijk conform het beschikbaar spelersmateriaal me dunkt. Ik verwacht van een interim niet veel beter in elk geval.
en dan met Reker samenwerken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/spor(...)le-man-voor-PSV.html
Dan moet Jantje natuurlijk eerst rauss...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan met Reker samenwerken?Met zijn uitspraken van van de week heb ik niet bepaald het gevoel dat dat gaat gebeuren.
Voor PSV zou dat heel goed zijn! Ideaal moment om als internationale club zich te profileren met een internationale trainer en (zoals hier al eerder gezegd) met zoveel internationals een juiste combinatie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef rubbereend het volgende:
ik zie in Jans ook niet bepaald de droomkandidaat. Misschien weer eens tijd voor een buitenlandse trainer?
Nee hoor, die twee waren het. Stevens werd al tijden het meest genoemd. Rutten goede tweede, eerst na prestatie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Of Jol of..... nog veel meer. Maar dus geen massaal gesmeek....
Tja zonder Gomes & Alex is het toch een ander team. Ik vind Twente niet minder dan PSV.quote:de selectie was toch beter van vorig jaar werd verkondigd? Bovendien is de selectie goed genoeg om bij de eerste 3 te staan.
ik zie het ook wel zitten in Schusterquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:05 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Voor PSV zou dat heel goed zijn! Ideaal moment om als internationale club zich te profileren met een internationale trainer en (zoals hier al eerder gezegd) met zoveel internationals een juiste combinatie.
Ik denk dat een buitenlander meer krediet heeft dan welke Nederlandse trainer dan ook, en er zal toch echt wel wat moeten veranderen om die negativiteit te kunnen doorbreken. Bernd Schuster lijkt mij de beste kandidaat, een positief ingestelde duitser (ja, dat kan!) die goed spaans spreekt en beshikbaar is.
Morton Olsen is te soft, Gascoine te Engels, Lemic en Camacho weet ik zo niet.
Sorry, Erik Gerits beschouw ik niet als buitenlander.
Misschien ook een poll voor buitenlandse trainers voor PSV????
Neemt ie gelijk saviola meequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie het ook wel zitten in Schuster
bron: Nuquote:‘Koeman kan terugkeren naar PSV’
Uitgegeven: 28 januari 2009 19:06
Laatst gewijzigd: 28 januari 2009 19:17
AMSTERDAM - Frits Schuitema, voorzitter van de Raad van Commissarissen van PSV, sluit tegenover Studio Sport een terugkeer van Ronald Koeman na naar de Eindhovense club niet uit. Na het vertrek van Huub Stevens zit PSV zonder hoofdtrainer.
“Ik sluit helemaal niemand uit”, aldus Schuitema. Koeman zou volgens Studio Sport openstaan voor een terugkeer naar zijn oude club.
Stevens
Schuitema ontkent dat het vertrek van Stevens iets te maken heeft met de verminderde relatie tussen de trainer en algemeen directeur Jan Reker. “De belangrijkste reden voor het vertrek van Stevens is het goede gevoel dat niet meer aanwezig was tussen hem en de spelersgroep.”
De voorzitter vindt niet dat de tegenvallende resultaten en het vertrek van Stevens alleen Jan Reker aan te rekenen zijn. “Binnen, maar ook buiten PSV was er een breed draagvlak voor de komst van Stevens. Dat is niet op een man te richten.”
Op de vraag of de situatie ook gevolgen heeft voor algemeen directeur Reker wilde Schuitema niet ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |