Rijkaard zou de boel mooi verder kunnen verkloten inderdaad, dus Rekert zal wel een balletje opgooienquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:05 schreef RijstNatie het volgende:
Ik hoop Frank Rijkaard of Guus Hiddink
the horrorquote:
die edit is het leukstequote:Op woensdag 28 januari 2009 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik al over zitten speculeren met m'n maten: Reker die "in het belang van de club" zelf het voortouw neemt![]()
Rankerdezwanker hoe help je PSV naar de -edit- ?
Mag je tegenwoordig geen kanker meer op fok zeggen??quote:
Rutten heeft PSV vorig seizoen al afgeslagen, denk ook niet dat die trek heeft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:55 schreef KELDER het volgende:
Rutten zou mooi zijn, maar zie ik niet komen tbh.
Vloet tot einde van t seizoen is de meest reele optie imho
Schuster zal eerst wel even gaan genieten van zijn geld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Bernd Schuster ; voor zijn Real tijd uitstekend gepresteerd met een kleine ploeg als Getafe, als Duitser moet hij vrij makkelijk de Nederlandse taal kunnen leren en de communicatie met de Spaanstaligen mag ook geen probleem zijn![]()
En hij heeft geen club![]()
Of ;
Aad de Mos of Westerhof dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef -SG- het volgende:
Liever eentje die ook spaans praat..
Aadje z'n eerste periode bij PSV was ook al zo'n succesquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Aad de Mos of Westerhof dus
Die van Westerhof ook niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aadje z'n eerste periode bij PSV was ook al zo'n succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |