Is een ander verhaal, maar het ging om de opmerking dat zijn salaris te hoog is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wie koopt zijn contract af?
Feyenoorder, of misschien toch ADO fan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mark Rutte Feyenoorder is?
Mag ik even lachen ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:47 schreef Radegast het volgende:
Ruud Gullit lijkt me de beste optie. Hij is niet zo'n slechte trainer als altijd wordt gezegd. Je moet hem alleen een beetje in de gaten houden betreffende het transferbeleid.
Hij heeft zelf aangegeven niet tussentijds te willen vertrekken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef XL het volgende:
[..]
Waarom zou je het seizoen af willen maken bij Groningen?
Je speelt nergens meer voor mee en je doet het goed. Vervolgens kun je bij een topclub een seizoen redden door nog tweede te worden? Dan ben je toch gewoon per direct weg?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:47 schreef Radegast het volgende:
Ruud Gullit lijkt me de beste optie. Hij is niet zo'n slechte trainer als altijd wordt gezegd. Je moet hem alleen een beetje in de gaten houden betreffende het transferbeleid.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef TC03 het volgende:
Ik denk da de volgende kandidaten het meest realistisch zijn:
- Jozias van Aartsen
"Ik ben eindelijk thuis, de cirkel is rond"?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:53 schreef Rikketik het volgende:
Leo Beenhakker heeft overigens zijn antwoord al klaar als ze hem bellen.
Denk niet dat Reker dat durft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:54 schreef JeroenV het volgende:
Ik zie ze nog wel een trainer uit de middenmoot van Nederland nemen die het aardig doet. Jans ofzo dus.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:55 schreef DeTolk het volgende:
Ik stel een hele grote stoelendans voor met alle trainers (ere en eerste divisie ) en dan mag Johan Cruijff zeggen wanneer ze moeten zitten.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Ik ben eindelijk thuis, de cirkel is rond"?
Met Newcastle ging het aanvankelijk ook niet zo slecht dacht ik, hij wou alleen van Shearer af. Opzich had Gullit daar gelijk in want Shearer was groter geworden dan de club zelf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]inderdaad, met Chelsea heeft hij het wel goed gedaan maar daarna......
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach, stereotoren erbij en zijn mening is omgeslagen.
ik heb ff gemist wanneer het publiek erom smeekte? De reacties van de PSVers hier op fOK! waren bijvoorbeeld niet echt eensgezind positiefquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:02 schreef okee6 het volgende:
Ze kunnen nu echt iedereen aanstellen. Het publiek smeekte jaren om Stevens en dan na
succesvolle jaren nu met gering budget niet met subtop genoegen nemen, maar meteen afserveren!
Stevens had in alle aankopen de hand en heeft met alle spelers gesproken vooraf.quote:Duidelijk dat het niet werkte met spelers, maar Stevens had niet een vrije hand van inkopen zoals Hiddink dat kon doen. Nu een trainer vinden die wel met diens erfenis uit de voeten kan. PSV moet gewoon bijkomen van de voorgaande jaren; beter eerst een interim en dan van de zomer met een geheel nieuw plaatje beginnen. Op dat moment kan je tevens de economische mogelijkheden beter weergeven.
Heerenveen ook, al duurde het even.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zou het eigenlijk niet kunnen om een buitenlandse trainer aan te stellen?
Zie Twente... die doen het behoorlijk goed dus waarom niet PSV?
McClaren kwam al in een redelijk gespreid bedje terecht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik denk dat het misschien wel goed is, ook aangezien de goede Nederlandse trainers niet voor het oprapen liggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Inderdaad en daar draait het nou zich om... Je kan wel ontzettende moeite doen om een Nederlandse trainer te zoeken, maar veel GOEDE zijn er niet beschikbaar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat het misschien wel goed is, ook aangezien de goede Nederlandse trainers niet voor het oprapen liggen.
Reker zelfquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:28 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben echt heeel benieuwd wie er als interim aan de slag gaat bij PSV....misschien wel een 'totaal' onbekende.
quote:De voorzitter van de supportersvereniging verwacht dat PSV overweegt hoofd jeugopleiding Wiljan Vloet als (tijdelijke) hoofdcoach voor de groep te zetten. "Hij beschikt over alle papieren." Assistent-trainer Jan Wouters is volgens hem geen serieuze kandidaat. "Dat was vorig jaar geen succes."
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat zou wel de verassing van de eeuw zijn
Heb ik al over zitten speculeren met m'n maten: Reker die "in het belang van de club" zelf het voortouw neemtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |