Heerenveen ook, al duurde het even.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zou het eigenlijk niet kunnen om een buitenlandse trainer aan te stellen?
Zie Twente... die doen het behoorlijk goed dus waarom niet PSV?
McClaren kwam al in een redelijk gespreid bedje terecht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik denk dat het misschien wel goed is, ook aangezien de goede Nederlandse trainers niet voor het oprapen liggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Inderdaad en daar draait het nou zich om... Je kan wel ontzettende moeite doen om een Nederlandse trainer te zoeken, maar veel GOEDE zijn er niet beschikbaar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat het misschien wel goed is, ook aangezien de goede Nederlandse trainers niet voor het oprapen liggen.
Reker zelfquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:28 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben echt heeel benieuwd wie er als interim aan de slag gaat bij PSV....misschien wel een 'totaal' onbekende.
quote:De voorzitter van de supportersvereniging verwacht dat PSV overweegt hoofd jeugopleiding Wiljan Vloet als (tijdelijke) hoofdcoach voor de groep te zetten. "Hij beschikt over alle papieren." Assistent-trainer Jan Wouters is volgens hem geen serieuze kandidaat. "Dat was vorig jaar geen succes."
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat zou wel de verassing van de eeuw zijn
Heb ik al over zitten speculeren met m'n maten: Reker die "in het belang van de club" zelf het voortouw neemtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |