alleen in een "Marco van Basten-achtige" rol waarbij hij alles voor het zeggen heeftquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
Ruud Gullit.
Gewoon Rutten naar Psv en Huubje naar Schalkequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet zo snel iemand weten die beschikbaar en geschikt is.
Dat zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon Rutten naar Psv en Huubje naar Schalke
Guus had toch bij zijn afscheid gezegt dat hij wel weer terug zou komen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef Ludacriss het volgende:
Als Guus Hiddink lef heeft dan neemt ie de roer bij PSV weer over.
De campingvriend van Reekerquote:
Dat lijkt me niet realistisch, al zie ik Stevens wel terug naar Duitsland gaan zodra daar een leuke subtopper/middenmotor (Frankfurt of zo) vrijkomt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon Rutten naar Psv en Huubje naar Schalke
Is die weg bij de VVD dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef Red_85 het volgende:
Rutte
Hij zal het naar ik aanneem wel interim overnemen van Stevens, lijkt me een minder slechte optie dan Lodeweges of Wouters.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Ruudt het volgende:
Misschien Wiljan Vloet het seizoen af laten maken?
Die slijmt overal als hij er maar kan werkenquote:
Alsjeblieft niet zeg.... dat lijkt me echt een dramaquote:
Adriaanse komt never nooit niet, hij heeft een hekel aan Nederlandse media.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop op Adriaanse. Hiddink is onmogelijk vandaar.
Advocaat wil ik niet
quote:
Er zitten nog iets teveel rotte appels in de organisatie voor een terugkeer van Hiddink. Wanneer deze nu ook eens hun conclusies zouden trekken.. maar dat is ijdele hoop.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Guus had toch bij zijn afscheid gezegt dat hij wel weer terug zou komen..
Nou hecht ik daar niet zo veel geloof aan want tegenwoordig is het hip om dat te zeggen maar toch niet te doen.
Als dat zou kunnen, graag!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef Ludacriss het volgende:
Als Guus Hiddink lef heeft dan neemt ie de roer bij PSV weer over.
Jan 'Gil y Gil' Reker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:48 schreef kempertje het volgende:
psv de nieuwe Atletico Madrid
Ain't gonna happenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef Solaar het volgende:
[..]
Zou niet eens een slecht idee zijn. Maar dan waarschijnlijk pas aan het einde van het seizoen. Gewoon Wouters als interim, veel meer kan er toch niet verneukt worden dit jaar.
quote:Ajax de enige Nederlandse club voor Rijkaard
Nadat Feyenoord te horen gekregen had dat Frank Rijkaard niet beschikbaar is voor een functie als trainer heeft de ex- bondscoach nu zijn liefde verklaard aan Ajax.
In een uitgebreid interview vertelt Rijkaard dat Ajax 'in principe' de enige Nederlandse club is waar hij nog iets voor wil betekenen.
'Ik woon nu weer in Amsterdam, het voelt als mijn thuis. Ik zou me in elke andere stad in Nederland minder op mijn gemak voelen.'
'Dankzij Ajax ben ik geworden wie ik nu ben, daar ben ik de club heel dankbaar voor. Het zou dan ook een beetje raar zijn om voor een andere club in Nederland te werken.'
Rijkaard is van de toplichting die het EK in 1988 won, maar hij heeft ook de toplichting die daarna kwam op sleeptouw genomen en met het Ajax van 1995 de Europacup 1 gewonnen.
Ach, stereotoren erbij en zijn mening is omgeslagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |