alleen in een "Marco van Basten-achtige" rol waarbij hij alles voor het zeggen heeftquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
Ruud Gullit.
Gewoon Rutten naar Psv en Huubje naar Schalkequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet zo snel iemand weten die beschikbaar en geschikt is.
Dat zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon Rutten naar Psv en Huubje naar Schalke
Guus had toch bij zijn afscheid gezegt dat hij wel weer terug zou komen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef Ludacriss het volgende:
Als Guus Hiddink lef heeft dan neemt ie de roer bij PSV weer over.
De campingvriend van Reekerquote:
Dat lijkt me niet realistisch, al zie ik Stevens wel terug naar Duitsland gaan zodra daar een leuke subtopper/middenmotor (Frankfurt of zo) vrijkomt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon Rutten naar Psv en Huubje naar Schalke
Is die weg bij de VVD dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef Red_85 het volgende:
Rutte
Hij zal het naar ik aanneem wel interim overnemen van Stevens, lijkt me een minder slechte optie dan Lodeweges of Wouters.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Ruudt het volgende:
Misschien Wiljan Vloet het seizoen af laten maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |