Rijkaard zou de boel mooi verder kunnen verkloten inderdaad, dus Rekert zal wel een balletje opgooienquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:05 schreef RijstNatie het volgende:
Ik hoop Frank Rijkaard of Guus Hiddink
the horrorquote:
die edit is het leukstequote:Op woensdag 28 januari 2009 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik al over zitten speculeren met m'n maten: Reker die "in het belang van de club" zelf het voortouw neemt![]()
Rankerdezwanker hoe help je PSV naar de -edit- ?
Mag je tegenwoordig geen kanker meer op fok zeggen??quote:
Rutten heeft PSV vorig seizoen al afgeslagen, denk ook niet dat die trek heeft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:55 schreef KELDER het volgende:
Rutten zou mooi zijn, maar zie ik niet komen tbh.
Vloet tot einde van t seizoen is de meest reele optie imho
Schuster zal eerst wel even gaan genieten van zijn geld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Bernd Schuster ; voor zijn Real tijd uitstekend gepresteerd met een kleine ploeg als Getafe, als Duitser moet hij vrij makkelijk de Nederlandse taal kunnen leren en de communicatie met de Spaanstaligen mag ook geen probleem zijn![]()
En hij heeft geen club![]()
Of ;
Aad de Mos of Westerhof dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef -SG- het volgende:
Liever eentje die ook spaans praat..
Aadje z'n eerste periode bij PSV was ook al zo'n succesquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Aad de Mos of Westerhof dus
Die van Westerhof ook niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aadje z'n eerste periode bij PSV was ook al zo'n succes
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:59 schreef DrDentz het volgende:
Terug in de mand, anders is er morgen geen koffie op de Herdgang.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:59 schreef DrDentz het volgende:
Terug in de mand, anders is er morgen geen koffie op de Herdgang.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef Rikketik het volgende:
Ze zijn wel kwaad, maar het is toch een stukje Brabantse gemoedelijkheid dat op je afkomt.
Het was Stevens, of Rutten. Koeman mocht niet eens kampioen worden van sommigen, daar was inderdaad niet iedereen het over eens of uit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb ff gemist wanneer het publiek erom smeekte? De reacties van de PSVers hier op fOK! waren bijvoorbeeld niet echt eensgezind positief
Hij was favoriet vanwege zijn band met PSV, waar bekend was hoe hij met spelers omgaat. Niet met zachte hand. En dat met harmonieus ingestelde (Latijnse) voetballers, dan kan je praten wat je wilt. Bovendien was een aankoop a la Alex niet aan de orde. Spelers van de haalbare prijscategorie en 'zonder zwarte Lemic afrekening' is meer een kwestie van gokken. Vind ook niet dat PSV daar zo zwaar op afgerekend moet worden. Gegeven de chaos in de groep, wisselende opstellingen en de last van eerdere successen, vind ik het ook niet bijster slecht dat je nu op drie nederlagen van de top staat. Dat is nog redelijk conform het beschikbaar spelersmateriaal me dunkt. Ik verwacht van een interim niet veel beter in elk geval.quote:Stevens had in alle aankopen de hand en heeft met alle spelers gesproken vooraf.
Rutten wilde niet midden in het seizoen komen maar wel in de zomer....... maar toen had Reker al snel vriendje stevens geregeld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rutten heeft PSV vorig seizoen al afgeslagen, denk ook niet dat die trek heeft.
http://www.depers.nl/spor(...)le-man-voor-PSV.htmlquote:Van Raaij: Hiddink ideale man voor PSV
Harry van Raaij ziet in Guus Hiddink de ideale man om Huub Stevens op te volgen als trainer van PSV. De oud-voorzitter schoof de huidige bondscoach van Rusland op Omroep Brabant naar voren.
,,Hij is de meest ideale man om op dit moment in te stappen'', aldus Van Raaij.
,,Hiddink kent de spelers, hij kent de Herdgang en hij kent de club. Ik hoop dat ze zich er niet te groot voor voelen'', doelde het erelid van de Eindhovenaren op de beleidsbepalers bij PSV.
De clubleiding zal volgens Van Raaij nog even moeten wachten met het benaderen van Hiddink. ,,Ik sprak hem zaterdag nog en weet dat hij nu op vakantie is.'' De voormalige preses noemde het vertrek van Stevens ,,jammer''. De trainer leverde woensdag zijn contract in. Van Raaij: ,,Hij is een echte PSV'er. Achteraf moet je concluderen dat hij er op het verkeerde moment is ingesprongen.''
Of Jol of..... nog veel meer. Maar dus geen massaal gesmeek....quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het was Stevens, of Rutten. Koeman mocht niet eens kampioen worden van sommigen, daar was inderdaad niet iedereen het over eens of uit.
[..]
de selectie was toch beter van vorig jaar werd verkondigd? Bovendien is de selectie goed genoeg om bij de eerste 3 te staan.quote:Hij was favoriet vanwege zijn band met PSV, waar bekend was hoe hij met spelers omgaat. Niet met zachte hand. En dat met harmonieus ingestelde (Latijnse) voetballers, dan kan je praten wat je wilt. Bovendien was een aankoop a la Alex niet aan de orde. Spelers van de haalbare prijscategorie en 'zonder zwarte Lemic afrekening' is meer een kwestie van gokken. Vind ook niet dat PSV daar zo zwaar op afgerekend moet worden. Gegeven de chaos in de groep, wisselende opstellingen en de last van eerdere successen, vind ik het ook niet bijster slecht dat je nu op drie nederlagen van de top staat. Dat is nog redelijk conform het beschikbaar spelersmateriaal me dunkt. Ik verwacht van een interim niet veel beter in elk geval.
en dan met Reker samenwerken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/spor(...)le-man-voor-PSV.html
Dan moet Jantje natuurlijk eerst rauss...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan met Reker samenwerken?Met zijn uitspraken van van de week heb ik niet bepaald het gevoel dat dat gaat gebeuren.
Voor PSV zou dat heel goed zijn! Ideaal moment om als internationale club zich te profileren met een internationale trainer en (zoals hier al eerder gezegd) met zoveel internationals een juiste combinatie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef rubbereend het volgende:
ik zie in Jans ook niet bepaald de droomkandidaat. Misschien weer eens tijd voor een buitenlandse trainer?
Nee hoor, die twee waren het. Stevens werd al tijden het meest genoemd. Rutten goede tweede, eerst na prestatie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Of Jol of..... nog veel meer. Maar dus geen massaal gesmeek....
Tja zonder Gomes & Alex is het toch een ander team. Ik vind Twente niet minder dan PSV.quote:de selectie was toch beter van vorig jaar werd verkondigd? Bovendien is de selectie goed genoeg om bij de eerste 3 te staan.
ik zie het ook wel zitten in Schusterquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:05 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Voor PSV zou dat heel goed zijn! Ideaal moment om als internationale club zich te profileren met een internationale trainer en (zoals hier al eerder gezegd) met zoveel internationals een juiste combinatie.
Ik denk dat een buitenlander meer krediet heeft dan welke Nederlandse trainer dan ook, en er zal toch echt wel wat moeten veranderen om die negativiteit te kunnen doorbreken. Bernd Schuster lijkt mij de beste kandidaat, een positief ingestelde duitser (ja, dat kan!) die goed spaans spreekt en beshikbaar is.
Morton Olsen is te soft, Gascoine te Engels, Lemic en Camacho weet ik zo niet.
Sorry, Erik Gerits beschouw ik niet als buitenlander.
Misschien ook een poll voor buitenlandse trainers voor PSV????
Neemt ie gelijk saviola meequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie het ook wel zitten in Schuster
bron: Nuquote:‘Koeman kan terugkeren naar PSV’
Uitgegeven: 28 januari 2009 19:06
Laatst gewijzigd: 28 januari 2009 19:17
AMSTERDAM - Frits Schuitema, voorzitter van de Raad van Commissarissen van PSV, sluit tegenover Studio Sport een terugkeer van Ronald Koeman na naar de Eindhovense club niet uit. Na het vertrek van Huub Stevens zit PSV zonder hoofdtrainer.
“Ik sluit helemaal niemand uit”, aldus Schuitema. Koeman zou volgens Studio Sport openstaan voor een terugkeer naar zijn oude club.
Stevens
Schuitema ontkent dat het vertrek van Stevens iets te maken heeft met de verminderde relatie tussen de trainer en algemeen directeur Jan Reker. “De belangrijkste reden voor het vertrek van Stevens is het goede gevoel dat niet meer aanwezig was tussen hem en de spelersgroep.”
De voorzitter vindt niet dat de tegenvallende resultaten en het vertrek van Stevens alleen Jan Reker aan te rekenen zijn. “Binnen, maar ook buiten PSV was er een breed draagvlak voor de komst van Stevens. Dat is niet op een man te richten.”
Op de vraag of de situatie ook gevolgen heeft voor algemeen directeur Reker wilde Schuitema niet ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |