Dat is de VVD-leider. Je bedoelt Fred Rutten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
Een droomscenario zou natuurlijk zijn wanneer Hiddink weer besluit terug te komen. Ook al is het maar voor een half jaartje! Maar ik weet alleen niet of dit ook een haalbare /reële optie is...
Een andere mogelijkheid is Mark Rutte. Heeft goede dingen gedaan met Twente vorig seizoen, heeft een PSV achtergrond en was voordat Stevens kwam eigenlijk de grote favoriet van vele mensen. Bij Schalke zullen ze er niet zo heel erg rouwig om zijn als hij zou vertrekken, aangezien Schalke het onder zijn leiding minder goed doet dan de jaren hiervoor.
Een laatste optie zou in mijn ogen Co Adriaanse zijn! Zeer succesvol de afgelopen jaren, heeft veel ervaring opgedaan internationaal en als hij zou komen, kan hij mooi zijn topscorer (Janko) in zijn kielzog meenmen, en heeft PSV mogelijk 2 vliegen in één klap!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef neilpad het volgende:
Persoonlijk hoop ik op Andries Jonker, kan een mooi duo worden met Reker.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
Een droomscenario zou natuurlijk zijn wanneer Hiddink weer besluit terug te komen. Ook al is het maar voor een half jaartje! Maar ik weet alleen niet of dit ook een haalbare /reële optie is...
Een andere mogelijkheid is Mark Rutte. Heeft goede dingen gedaan met Twente vorig seizoen, heeft een PSV achtergrond en was voordat Stevens kwam eigenlijk de grote favoriet van vele mensen. Bij Schalke zullen ze er niet zo heel erg rouwig om zijn als hij zou vertrekken, aangezien Schalke het onder zijn leiding minder goed doet dan de jaren hiervoor.
Een laatste optie zou in mijn ogen Co Adriaanse zijn! Zeer succesvol de afgelopen jaren, heeft veel ervaring opgedaan internationaal en als hij zou komen, kan hij mooi zijn topscorer (Janko) in zijn kielzog meenmen, en heeft PSV mogelijk 2 vliegen in één klap!
Advocaat wil niet meer in NEderland werken als clubtrainerquote:
En dan nemen we Wouter Bos als technisch directeur!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef neilpad het volgende:
Persoonlijk hoop ik op Andries Jonker, kan een mooi duo worden met Reker.
hat's nextquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom staat Mark Rutte niet in de poll, daar blijkt wel animo voor te zijn.
Te laatquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hat's next
Wouter Bos ipv Theo Bos?
Die geeft tenminste wel wat uitquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef Prik0 het volgende:
[..]
En dan nemen we Wouter Bos als technisch directeur!
Of Jans nu naar PSV en Verbeek naar Grunn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk ook dat Jans een goede kans maakt, hij zal de sfeer een boost geven. Al is hij tactisch ook weer niet briljant.
Dan zal hij bij Groningen wel het seizoen afmaken lijkt me.
Niet zo best, 7e.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zou Rutten alweer terugkeren? Hoe gaat het met hem eigenlijk in Duitsland? Ik volg Bundesliga totaal niet.
Waarom zou je het seizoen af willen maken bij Groningen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk ook dat Jans een goede kans maakt, hij zal de sfeer een boost geven. Al is hij tactisch ook weer niet briljant.
Dan zal hij bij Groningen wel het seizoen afmaken lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |