Ik hoop dat je dat niet meent, of niks van Robson zijn situatie afweet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:53 schreef kempertje het volgende:
Bobby Robson
Die is helaas ernstig ziekquote:
quote:Advocaat zou nog alleen voor PSV willen werken in Nederland
Dick Advocaat is niet van plan in Nederland terug te keren als trainer. Enkel voor PSV wil de huidige oefenmeester van Zenit Sint-Petersburg een uitzondering maken.
Dat zegt Advocaat in een interview met het Algemeen Dagblad. "Ik heb tweemaal het Nederlands elftal onder mijn hoede gehad en ook PSV. Wat moet ik nog doen?", zegt hij over een mogelijke terugkeer naar de Eredivisie.
Advocaat: "Alleen als PSV in de problemen komt en mij echt nodig heeft, zou ik voor die club een uitzondering willen maken. Zoals Sef Vergoossen deed, toen Ronald Koeman vertrok. Gelukkig is van zo'n situatie geen sprake in Eindhoven. PSV heeft met Huub Stevens een uitstekende trainer in huis."
Lang was er twijfel of Advocaat zijn aflopende contract bij Zenit zou verlengen. "Drie prijzen pakken in één seizoen, dat is een mooi moment", licht hij toe. "Maar als ik nu vertrek, moet ik wachten op een club waar problemen ontstaan, waar de trainer wordt ontslagen. Dat zie ik niet zo zitten. Daarom heb ik bijgetekend."
Dan wordt het helemaal een bende met die verruiming van de vrijheid van meningsuiting waar hij voor staat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef Red_85 het volgende:
Rutte
Ik denk dat dat voor beiden een gepasseerd station is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Ronald Koeman terughalen wel een optie is voor PSV.
Echt niet dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Ronald Koeman terughalen wel een optie is voor PSV.
Ernie Brandts en Erwin Koeman als je die neemt kan je je club wel afschrijven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
Ernie Brandts, Dick Advocaat, Co Adriaanse, Guus Hiddink, Erwin Koeman of Fred Rutten.
Of een Spaanstalige buitenlander.
Dit MOEST ik gewoon even quotenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
Een droomscenario zou natuurlijk zijn wanneer Hiddink weer besluit terug te komen. Ook al is het maar voor een half jaartje! Maar ik weet alleen niet of dit ook een haalbare /reële optie is...
Een andere mogelijkheid is Mark Rutte. Heeft goede dingen gedaan met Twente vorig seizoen, heeft een PSV achtergrond en was voordat Stevens kwam eigenlijk de grote favoriet van vele mensen. Bij Schalke zullen ze er niet zo heel erg rouwig om zijn als hij zou vertrekken, aangezien Schalke het onder zijn leiding minder goed doet dan de jaren hiervoor.
Een laatste optie zou in mijn ogen Co Adriaanse zijn! Zeer succesvol de afgelopen jaren, heeft veel ervaring opgedaan internationaal en als hij zou komen, kan hij mooi zijn topscorer (Janko) in zijn kielzog meenmen, en heeft PSV mogelijk 2 vliegen in één klap!
Ik dacht dat Mark Rutte Feyenoorder is?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
Een andere mogelijkheid is Mark Rutte. Heeft goede dingen gedaan met Twente vorig seizoen, heeft een PSV achtergrond en was voordat Stevens kwam eigenlijk de grote favoriet van vele mensen. Bij Schalke zullen ze er niet zo heel erg rouwig om zijn als hij zou vertrekken, aangezien Schalke het onder zijn leiding minder goed doet dan de jaren hiervoor.
Dat is de VVD-leider. Je bedoelt Fred Rutten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
Een droomscenario zou natuurlijk zijn wanneer Hiddink weer besluit terug te komen. Ook al is het maar voor een half jaartje! Maar ik weet alleen niet of dit ook een haalbare /reële optie is...
Een laatste optie zou in mijn ogen Co Adriaanse zijn! Zeer succesvol de afgelopen jaren, heeft veel ervaring opgedaan internationaal en als hij zou komen, kan hij mooi zijn topscorer (Janko) in zijn kielzog meenmen, en heeft PSV mogelijk 2 vliegen in één klap!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef neilpad het volgende:
Persoonlijk hoop ik op Andries Jonker, kan een mooi duo worden met Reker.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
Advocaat wil niet meer in NEderland werken als clubtrainerquote:
En dan nemen we Wouter Bos als technisch directeur!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef neilpad het volgende:
Persoonlijk hoop ik op Andries Jonker, kan een mooi duo worden met Reker.
hat's nextquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom staat Mark Rutte niet in de poll, daar blijkt wel animo voor te zijn.
Te laatquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hat's next
Wouter Bos ipv Theo Bos?
Die geeft tenminste wel wat uitquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef Prik0 het volgende:
[..]
En dan nemen we Wouter Bos als technisch directeur!
Of Jans nu naar PSV en Verbeek naar Grunn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk ook dat Jans een goede kans maakt, hij zal de sfeer een boost geven. Al is hij tactisch ook weer niet briljant.
Dan zal hij bij Groningen wel het seizoen afmaken lijkt me.
Niet zo best, 7e.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zou Rutten alweer terugkeren? Hoe gaat het met hem eigenlijk in Duitsland? Ik volg Bundesliga totaal niet.
Waarom zou je het seizoen af willen maken bij Groningen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk ook dat Jans een goede kans maakt, hij zal de sfeer een boost geven. Al is hij tactisch ook weer niet briljant.
Dan zal hij bij Groningen wel het seizoen afmaken lijkt me.
Bert Jacobs.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef -SG- het volgende:
Liever eentje die ook spaans praat..
Verbeek is nog rechtlijniger in z'n handelswijze dan Stevens, dus de kans lijkt me nihil dat Verbeek het zou worden.quote:
Pedro Salazar!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef -SG- het volgende:
Liever eentje die ook spaans praat..
Schusterquote:
Een andere oud-bondscoach van dat land dan maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Steve Mclaren zou wel goed zijn voor psv maarja die gaat niet weg bij twente lijkt me.
Denk het ook. Hij heeft internationale ervaring, kent de club goed en is redelijk succesvol. Zijn salaris kan wél een probleem worden...quote:
Haha lol.....quote:
Mark Rutte, wat een geweldenaar is datquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
Guus Hiddink wil toch ook niet meer in Nederland werken? Na die hele belastingzaak enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Guus gaat echt niet komen, die heeft met deze leiding helemaal niets. Voor Advocaat geldt hetzelfde, hij heeft laatst nogal wat kritiek geleverd op Reker. Bovendien wil hij niet meer in Nederland werken.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef TC03 het volgende:
Ik denk da de volgende kandidaten het meest realistisch zijn:
- Erwin Koeman
- Ron Jans
- Co Adriaanse
- Jozias van Aartsen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef TC03 het volgende:
Ik denk da de volgende kandidaten het meest realistisch zijn:
- Erwin Koeman
- Ron Jans
- Co Adriaanse
- Jozias van Aartsen
vooral heel rustig in kleedkamer 1quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef Radegast het volgende:
Adriaanse zou wel geniaal zijn, dan wordt het heel druk in kleedkamer 2.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef Whiteguy het volgende:
Ik neem aan dat Westerhof wel Spaans spreekt. Misschien dat dat wel in zijn voordeel werkt.
Ik zie Vloet ook nog wel naar voren geschoven worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Adrie Koster interim, daar zal het inderdaad wel op uitdraaien. Wouters beginnen ze niet weer aan neem ik aan.
Nee, advocaat heeft hart voor PSV. Die wil het wel met wat minder doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef TvhN het volgende:
[..]
Denk het ook. Hij heeft internationale ervaring, kent de club goed en is redelijk succesvol. Zijn salaris kan wél een probleem worden...
Zijn vrouw?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef rubbereend het volgende:
we moeten denk ik meer gaan zoeken in het viendennetwerk van Reker. Met wie gaat hij nog meer op vakantie?
Zijn vrouw.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef rubbereend het volgende:
we moeten denk ik meer gaan zoeken in het viendennetwerk van Reker. Met wie gaat hij nog meer op vakantie?
Beste oplossing.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
Adrie Koster als interim.
Als interim? Waarom niet gelijk voor vast? Heeft het prima gedaan toch bij NAC.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef koningdavid het volgende:
Ernie Brandts zie ik wel gebeuren als interim.
en wie koopt zijn contract af?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:38 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Nee, advocaat heeft hart voor PSV. Die wil het wel met wat minder doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |