Bert Jacobs.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef -SG- het volgende:
Liever eentje die ook spaans praat..
Verbeek is nog rechtlijniger in z'n handelswijze dan Stevens, dus de kans lijkt me nihil dat Verbeek het zou worden.quote:
Pedro Salazar!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef -SG- het volgende:
Liever eentje die ook spaans praat..
Schusterquote:
Een andere oud-bondscoach van dat land dan maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Steve Mclaren zou wel goed zijn voor psv maarja die gaat niet weg bij twente lijkt me.
Denk het ook. Hij heeft internationale ervaring, kent de club goed en is redelijk succesvol. Zijn salaris kan wél een probleem worden...quote:
Haha lol.....quote:
Mark Rutte, wat een geweldenaar is datquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Noedie het volgende:
Een droomscenario zou natuurlijk zijn wanneer Hiddink weer besluit terug te komen. Ook al is het maar voor een half jaartje! Maar ik weet alleen niet of dit ook een haalbare /reële optie is...
Een andere mogelijkheid is Mark Rutte. Heeft goede dingen gedaan met Twente vorig seizoen, heeft een PSV achtergrond en was voordat Stevens kwam eigenlijk de grote favoriet van vele mensen. Bij Schalke zullen ze er niet zo heel erg rouwig om zijn als hij zou vertrekken, aangezien Schalke het onder zijn leiding minder goed doet dan de jaren hiervoor.
Een laatste optie zou in mijn ogen Co Adriaanse zijn! Zeer succesvol de afgelopen jaren, heeft veel ervaring opgedaan internationaal en als hij zou komen, kan hij mooi zijn topscorer (Janko) in zijn kielzog meenmen, en heeft PSV mogelijk 2 vliegen in één klap!
Guus Hiddink wil toch ook niet meer in Nederland werken? Na die hele belastingzaak enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Guus gaat echt niet komen, die heeft met deze leiding helemaal niets. Voor Advocaat geldt hetzelfde, hij heeft laatst nogal wat kritiek geleverd op Reker. Bovendien wil hij niet meer in Nederland werken.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef TC03 het volgende:
Ik denk da de volgende kandidaten het meest realistisch zijn:
- Erwin Koeman
- Ron Jans
- Co Adriaanse
- Jozias van Aartsen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef TC03 het volgende:
Ik denk da de volgende kandidaten het meest realistisch zijn:
- Erwin Koeman
- Ron Jans
- Co Adriaanse
- Jozias van Aartsen